Bölüm sonundaki açıklama kısmını mutlaka okuyun.😚
Keyifli okumalar💜💙
_ _
(..)"""""""""""""""""""""""""""""""
Hatırlatma**
"Hepinizin aklında soru işareti oluşturan konuya açıklık getireyim o zaman. Olimpos daha önce bu yarışmalara katılmamıştı. Çünkü ben Tanrı çocuklarının o seviyeye geldiğini düşünmüyordum. Bu oyunlar, ölümle de sonuçlanabilen tehlikeli oyunlar. Boşu boşuna kazanamayacağımız bir oyun için kimseyi feda etmek istemedim."
Konuşmaya dayanamayarak dahil oldum.
"Şimdi ne değişti peki?"
Bana bakarak sorumu cevapladı.
"İki tane güçlü yarışmacıya sahibiz artık. Ve bu yarışmayı bize, Alaz ve sen liderliğindeki grup kazandıracak!"
Ne!
Lanet olası yılanlar'ın Tanrısı, bu planı kime sorarak düşünmüştü acaba?
Alaz ve ben!
Bir grubun liderliği!
Yarışmayı kazanmak?
Olacak şey değildi.
Hemde hiç değildi!***
Olacak şey değildi evet.
Ama asıl detayı şaşırarak kaçırmamak gerekirdi.'Bu oyunlar, ölümle sonuçlanabilen tehlikeli oyunlar.'
'Alaz ve sen liderliğindeki grup'
'Kimseyi feda etmek istemedim.'
İşte! Kilit noktalar burasıydı.
Kimseyi feda etmek istemeyen Zeus, bizi feda etmekten kaçınmıyordu. Ölümsüz olmamıza rağmen, bizi öldürebilecek kadar güçlü olan oyunlara alet ediliyorduk.Ben düşüncelerimle boğuşurken, Zeus bize diktiği kısık bakışlarını, sinsi parıltılarla süslüyordu.
Zeki olduğu yadsınamaz bir gerçekti. Sonuçta onca düşmana rağmen hala bu tahtta oturması, zeki olduğunu yeterince gösteriyordu.
Fakat zeki olması, bir pislik olduğu gerçeğini değiştirmiyordu!
Ortamın sessizliği, durumun ciddiyetini vurguluyordu sanki. Ve evet, durum ciddiydi!
Bu saçma sessizliği bozmak istiyordum. Ama her zaman ilk tepkiyi vererek kendimi ön plana çıkarıyordum. Sonuç ne oluyordu? Bütün odaklar bana dönüyordu. Bu sefer öyle olmayacaktı. Çünkü ilk tepkiyi vermeyecektim. Bu planın bir piyonu olarak görülen tek kişi ben değildim sonuçta!
Biraz da diğer piyon dikkat çeksindi!Fakat diğer piyonumuz eli cebinde, boş bakışları Zeus'un üzerinde, sessizce vakit geçiriyordu.
Sonra Nora sinirli, Nora agrasif, Nora kibirli!
Bu sıfatlar beni yansıtıyorsa, o zaman bu adama ne demeli!Sabrettim. Bu sinir bozucu durumu bozmadım. Ve sonunda muradıma erdim.
"Bu kararı verirken kime sordun?" Diye konuştu Alaz sert bir tonla.
Evet, lider bozuntusu sonunda konuşmuştu. Ve yine evet, iyi gidiyordu.
Bunun üzerine gözlerindeki o sinsi ifadeyle Alaz'a bakan Zeus, umursamazca cevap vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar Tanrıçası" Hades Kızı Nora"
Fantasíayine karanlık, ama intikam kokan bir sabah... Neden mi karanlık? çünkü yeraltında ışık olmaz da ondan... peki neden mi intikam kokuyor? çünkü yıllarca alınmasını beklediğim intikamımın gerçekleşmesi, bügün ki güç gösterisine bağlı. "Ben Hadesten olm...