Bölüm sonundaki açıklama kısmını mutlaka okuyun.😘Keyifli okumalar💜💙
___________________________________
"Ee Noyan. Dahası da var dedin. Söyle artık. Zaten çarpılmış gibi hissediyorum kendimi."
"Bu dediğim bu kadar etki ettiyse, şimdi söyleyeceklerim kesin bayıltır."
"Noyan! Gerilim mi yaratmaya çalışıyorsun. Zaten gerim gerim gerilmişim. Yeter ya. Söyle işte. Bak fazla naz aşık usandırır. Ona göre."
Bana tuhaf tuhaf bakmaya başlayınca, bende söylediğim şeyi farkına vardım. Ve o konuşmadan araya girdim.
"Taamaam, bunu yanlış yerde kullandım. Ama gerçekten söyle şunu artık.
Bak Silva ile aranızı bozabilirim.
Sen geçen sanki Silva'dan önceki aşkından mı bahsetmiştin bana?"Bir anda ciddi oluverdi. Korkunun gözünü seveyim ya. Typhon falan dinlemiyor.
Ama şimdi Silva bunu duysa var ya, Noyan'ı sürüm sürüm süründürür.
Hahaha. Yaşasın kötülük."Eski aşkım falan demedim. Bana eskiden aşık olan dedim. Sen olayları çarpıtıyorsun şu an. Hem, sen az önce beni tehtid mi ettin?
Nora hanım, bunun bir karşılığı olur yanlız.
Sen görürsün."Sinsice gülümsedim. Onu da o zaman düşünürüz canım.
"Sen artık konuşuyor musun? Yoksa ben gidip Silva ile özlem mi gidereyim. Ha?"
"Seni düşünende kabahat zaten. İyi, söylüyorum. Çarpıl!"
Ona göz devirerek cevap vermiş bulundum ve söyleyeceği şeyi beklemeye başladım.
"Alaz da çok ama çok güçlü bir hayvana bağlı!"
Bu muydu.
"Kimmiş?"
Acaba ne olabilirdi ki?
"Bir Typon!
"Ne! Yok artık.
Hihh, yoksa sen ikili mi oynuyorsun.
Demek hem beni, hem onu birarada idare ediyorsun ha!
Hemde o duygusuz manyağı.
O küstah herifi ha!
Başka insan mı kalmadı be!""Devam et dinliyorum."
"Yok birde dinlemeseydin. Tabiki dinleyeceksin.
Resmen duygularımla oynadın.
Yok. Bir dakika ya, bu başka birşey için kullanılıyordu. Frekanslar karıştı."Birde karşımda kahkaha atıyor. Gelde delirme!
Zaten beni akıllı birisi bulmaz ki. Ancak deli!
Sağım solum deli kaynıyor!"Birde gülüyor musun?
Bak sinirlerim alttan üstten geliyor. Çift taraflı. Ona göre!"Sonunda kahkaha atmayı bırakıp konuşmaya karar verdi. Nihayet!
"Nora, resmen kendi kendine senaryo kurdun.
Ben öyle bir şey mi dedim. Bağlı olduğu bir Typon var dedim. Bana bağlı demedim.""Noyan'cım! Ne saçmalıyorsun. Senden başka Typon mu var ki! Sen benimle kafa mı buluyorsun ya."
"Yanılıyorsunuz küçük hanım. Benden başka bir tane Typon daha var!"
Hadi canım. Şaşkınca ona bakmaya başladım.
Tabi bu şaşkınlığımı da dışa yansıtmış bulundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar Tanrıçası" Hades Kızı Nora"
Fantasyyine karanlık, ama intikam kokan bir sabah... Neden mi karanlık? çünkü yeraltında ışık olmaz da ondan... peki neden mi intikam kokuyor? çünkü yıllarca alınmasını beklediğim intikamımın gerçekleşmesi, bügün ki güç gösterisine bağlı. "Ben Hadesten olm...