Hermione käveli käytävällä Harryn ja Ronin kanssa ajatuksissaan.
"Mikä tunti meillä on seuraavaksi?", Ron kysyi. Hermione kohautti olkiaan hajamielisenä.
"Oletko kunnossa, Hermione?", Harry kysyi. "Olet jotenkin... vaisu".
"Olen vain ajatuksissani", Hermione vastasi. Hän pudisteli nopeasti päätään selvittääkseen ajatuksensa.
"Hei! Mikä tunti meillä on seuraavaksi?", Ron toisti närkästyneenä. "Voiko joku vastata?".
"En tiedä!", Hermione kivahti. "Etkö muista, etten muista mitään?". Hän kääntyi loukkaantuneena pois päin ja lähti kävelemään kirjastoa kohti.***
Kirjastossa Hermione istahti perimmäisen pöydän ääreen ja avasi kirjansa. Hän pidätteli kyyneleitä.
"Hei, onko kaikki hyvin?" Hermione kuuli äkkiä tutun äänen. Draco!
Hermione ei pystynyt vastaamaan, vaan purskahti itkuun ja ryntäsi halaamaan Luihuista. Draco oli vähän hämillään, mutta halasi tyttöä takaisin. Kaipa tämä kaipasi lohdutusta. He seisoivat siinä pitkään. Pikku hiljaa Hermione alkoi rauhoittua. Hän sai viimein koottua itsensä ja irrottautui halauksesta.
Hermione pyyhki kyyneleensä kaapunsa hihaan ja hengitti syvään.
"Onko... Onko kaikki hyvin?" Draco kysyi uudelleen varovaisesti.
Hermione pudisti päätään. Draco odotti jatkoa, mutta sitä ei tullut.
"Voinko auttaa jotenkin?" Hän kysyi. Hän huomasi tytön olevan rikki, muttei tiennyt miten hänet voisi korjata.
YOU ARE READING
Dramione Finnish
FanfictionMitä käy, kun Hermione menettää muistinsa ja tapaa Dracon uudelleen, uutena ihmisenä....? (Tauolla/lopetettu)