Hermione heräsi unenpöpperöisenä ja avasi silmänsä odottaen näkevänsä makuusalin katon, mutta yllättyi nähdessäänkin vieraan huoneen. Hän nousi puoliksi istumaan ja huomasi nukkuneensa Dracon vieressä. Sitten Hermione muisti mitä oli tapahtunut, ja valui takaisin makuuasentoon unisen raukeana. Hermione sulki silmänsä ja antoi ajatustensa laukata. Hän punehtui hieman huomattuaan ajatelleensa Dracoa... Ja häntä. Hermione hivuttautui pikku hiljaa nukkuvan Dracon kylkeen kiinni niin viattomasti kuin mahdollista. Ennen kuin huomasikaan, Hermione oli jo nukahtanut pää luihuisen olalla.
Draco havahtui unestaan ja tajusi samantien Hermionen nojaavan päätään hänen olkapäähänsä. Hän huomasi tytön olevan aivan liki häntä, ja lämpimät tunteet valtasivat pojan. Draco liikutteli varovaisesti puutuneita sormiaan, yrittäen olla herättämättä Hermionea, jonka kastanjanruskeat kiharat valuivat hänen olkapäitään pitkin saaden tytön näyttämään enkeliltä. Draco katseli Hermionea hellästi.
Draco säpsähti istualleen, kun tyttö yhtäkkiä liikahti unissaan.Hermione heräsi Dracon säpsähdykseen, nousi salamannopeasti istumaan, ja viipyvän hetken ajan he katsoivat toisiaan syvälle silmiin.
Hermione punastui huomatessaan pojan siniharmaissa silmissä lämpöä ja... Jotain.Draco ei saanut silmiään irti tytön suklaanruskeista silmistä.
Hermione henkäisi sydän takoen. He olivat aivan lähekkäin, ja heidän nenänsä miltei koskettivat. Hermionen ajatukset vilisivät. Hänen sydämensä takoi niin kovaa, että Hermione oli varma Dracon kuulevan sen.
Draco silitti hellästi sormellaan Hermionen poskea, ja kylmät väreet kulkivat tytön läpi luoden hänelle miellyttävän ja velton tunteen. Hermionen teki mieli vain valahtaa pojan syliin, ja hän teki sen. Draco jännittyi tuntiessaan tytön rentoutuvan itseään vasten. Hän pakotti itsensä rauhalliseksi ja rentoutti lihaksensa. Draco halasi Hermionea, ja he olivat siten pitkään.
Hermione ei ajatellut muuta, kuin että hän ei haluaisi ikinä lähteä...
YOU ARE READING
Dramione Finnish
FanfictionMitä käy, kun Hermione menettää muistinsa ja tapaa Dracon uudelleen, uutena ihmisenä....? (Tauolla/lopetettu)