İlk kısım 3. şahıs tarafından anlatılıyor.*
Bergüzar için sessiz başlamıştı gün. Her zaman ki hazırlıklarını yaptıktan sonra okuluna gitmek için yola koyuldu. Kulağında kulaklıkla dinlediği şarkının içinde kaybolurken asfalt ayağının altında eziliyordu. Bergüzar sanki tüm ağırlığını asfalta bırakıyor kendisi öyle hafifliyordu.
Okula geldiğinde kantinde çok sevdiği arkadaşı Işıl'ı ağlarken bulmuştu. Hemen sandalyeye oturarak arkadaşına ''Ne oldu canım?'' diye sordu en içten sesiyle. Gözleri dolmuştu Bergüzar'ın dayanamazdı karşısında bir insanın ağlamasına. Işıl Bergüzar'a sarılmıştı,ağlamaya devam ediyordu. Bergüzar Işıl'a sıkıca sarılmıştı. Bir müddet öyle kaldıktan sonra Bergüzar Işıl'ın kulağına fısıldadı '' Lütfen ağlama artık..''
Bergüzar'ın ağlamaklı sesini işiten Işıl masadaki peçeteyle gözyaşlarını sildi.
Bergüzar meraklı bakışlarını Işıl'ın üzerinden çekmeyince Işıl konuşmaya başladı:
''Yine onu başka bir kızla yakaladım Bergüzar. Artık bu canımı sıkmaya başladı. Ben onu çok severken o başkalarına gidiyor.''
''Sana defalarca söyledim Işıl, seni haketmiyor. Onu sevme artık, bırak. Unut onu..''
''Denemedim mi sanıyorsun? Defalarca denedim ama unutamadım.''
''Ama ben senin üzülmene dayanamıyorum, senden başka kimim var ki? Sen benim herşeyimsin Işıl. Kardeşim , ablam , annem , babam hepsi sensin. Senin mutlu olmanı istiyorum.''
''Sende benim için öylesin , biliyorsun.''
''O zaman benim için ağlama..''
''Senin için ağlamayacağım.''
Bergüzar Işıl'ın ağlamaklı suratına bakarak zorla gülümsedi. Işıl'da Bergüzar'a zoraki bir gülümseme gönderdi. Böyle bir olaydan sonra ikiside içten gülemiyordu . Bu zamana kadar yaşadıklarının ağırlığı ikisinin de gözlerinden okunuyordu.
''Bana bir şey anlat, içim rahatlasın biraz.'' dedi Işıl Bergüzar'a bakarken. Bergüzar ise bu sefer içten gülümseyerek başladı konuşmaya:
'' Aşk diye bir şey yok. . Aşk Arapça bir sözcüktür. Farsça sözlüklerde aşırı sevgi, tutku, sevda vb olarak anlamlandırılmıştır. Buna en yakın sözcük ise Aşeke’dir. Aşeke, ağaçlara dolanıp yükselen sarmaşıktır. Tam da erkekler gibi. Seni sarar sımsıkı. Sen kendini ona ait hissettiğin anda seni bırakır.Aslında o seni bırakmaz, sen yaşamayı bırakırsın.Nasıl olduğunu anlamadıysan sen olayı baştan kaçırmışsın demektir.Başa dön bir bak. Sarmaşık zehirli olduğu için öldürür seni. ''
''Oha kızım . Gerçekten çok haklısın.. ''
''Edebiyat okuyorum sonuçta bu kadar olacak .''
''Edebiyat demişken derse geç kalıyoruz.'' dedi ayağa kalkarken Işıl. Bergüzar'da onun uyarısıyla ayağa kalkıp çantasını koluna taktı. Ve İki yakın arkadaş kolkola kantinden ayrıldılar,arkalarında onları izleyen iki çift gözden habersiz.
Hayatın dönüm noktaları vardır. Ve insanlar bu noktadan habersizdir. Hiç beklemediğin anda en güzel şeyler mi olur hep? En kötüsü de başına gelebilir. Hayatı çıkmaz sokakta kalmış bir insan..
Bergüzar..
Girdiği bu çıkmaz sokaktan kurtulabilecek mi?
''Ruhlarımızın saflığını çürüttü yeşil sarmaşık..''
Merhaba arkadaşlar ben Esra, bu hikayeyi Ayşegül ile birlikte yazıyoruz. İlk bölüm tanıtım gibi bir şeydi. Yorum ve votelerinizi bekliyoruz. Hepinizi çook seviyoruz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞEKE
Romance"Benimle olmanı istiyorum. Her gün,her saat,her saniye." "Seni sevmiyorum." "Ben seni çok seviyorum." "Seni hiç sevmeyeceğim." "Benim sevgim ikimize de yeter" "Seninle hiç öpüşemem, sevişemem." "Olsun,ben sana sarılıp kokunu içime çekerek de uyuyabi...