Multimedia Bergüzar :)
Hande Yener - Naber sarkısı eşliğinde okuyabilirsiniz :)
Bölümü Nisanurakcan'a ithaf ediyorum :) İthaf isteyenler yorum atabilir :)*
Kantine gittiğimde yanıma bir çocuk oturdu.
''Dalga geçmeye geldiysen, hiç yorulma, takmıyorum çünkü.'' dedikten sonra hızla ayağa kalktım. Çocuk kolumdan tuttu ve ''Oturur musun lütfen'' dedi sakince.
''Tamam oturuyorum, ama beş dakikan var. Ne söyleyeceksen hemen söyle.''''Dün başına gelenleri gördüm. Emir seni Işıl'a götüreceğim diyerek kandırdı ve zorla öptü.''
Söyledikleri karşısında o anları yeniden hatırlamıştım.
''Neden bizi izledin ki sen, başka işin yok muydu?''
''Emir'in yine bir şeyler yapacağını tahmin ettim ve tahminimde de yanılmadım. Bu zor günlerinde yanında olmak istiyorum , sevgilim olur musun?
''Nasıl yani?''
''Numaradan, sadece insanların sana rahat vermesi için sevgilinmiş gibi yapacağım.''
''Hayır , seni kendi sorunlarıma alet edemem.''
''Ama...''
''Aması yok, hem beş dakika da doldu.'' diyerek hızla kantinden çıktım.Koridorda yürümeye başladım. Koridorun sonunda oldukça şık bir kız kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Kıza bakmamaya çalışarak koridorda yürümeye devam ettim.
Ama arkadan gelen bir ses beni durdurmuştu.
''Bakar mısın?''
Arkamı döndüğümde kızın yüzüyle karşılaştım. Kız kulağıma eğilerek şunları söyledi:
''Ben Nesli, aslında adım Neslihan ama arkadaşlar kısaca Nesli derler. Sen de Bergüzar olmalısın, hımm fena değilsin ama bir ben olamazsın.'' diyerek saçlarını havalı bir şekilde savurdu.
Çevredekiler merakla bizi seyrediyordu. Kız kulağıma eğilerek konuşmasına devam etti:
''O kantinde sana çıkma teklif eden çocuk beni seviyor. Beni kıskandırmak için seni kullanacaktı ama zeki kızmışsın kabul etmedin.Kabul etseydin çok fena şeyler olacaktı. ''
Bu kız kendini ne sanıyordu? Sinirlerim baya gerilmişti. Kulağına eğilerek '' Ne olacaktı mesela?'' diye sordum. Olay tamda kavga boyutuna gelecekti ki arkadan bir ses duyuldu.
'' Sevgilim her şey yolunda mı?''
Bu ses Emir' den başkasına ait değildi. Emir yanımdan geçerek Neslihan'a sarıldı. Neslihan ise bana pis bir bakış atarak Emir'in yanağından öptü.
Burada neler dönüyordu?
Benim adım Bergüzarsa ben bu oyunu bozarım.
Fazla düşünmeden kantine geri döndüm. Adının Selim olduğunu öğrendiğim çocuk hala orada oturuyordu. Hemen yanına gittim ve ''Teklifin hala geçerli mi?'' diye sordum. Selim şaşkın aynı zamanda mutlu bir şekilde '' Evet.'' dedi.
''O zaman artık sevgiliyiz.'' ..
Evet arkadaşlar dün bir aksilik olduğu için kesip devamını bugün yayınladık :) Yarın yb yükleyeceğiz bir aksilik olmazsa :) Yorumlarınız ve voteleriniz çok değerli Esra ve Ayşegül sizi çook seviyor :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞEKE
Romance"Benimle olmanı istiyorum. Her gün,her saat,her saniye." "Seni sevmiyorum." "Ben seni çok seviyorum." "Seni hiç sevmeyeceğim." "Benim sevgim ikimize de yeter" "Seninle hiç öpüşemem, sevişemem." "Olsun,ben sana sarılıp kokunu içime çekerek de uyuyabi...