~ Sen böyle yaparsan ben sana aşık olurum ki!!

569 31 9
                                    

Bir hata sonucu biraz geç oldu ama yayınladım :)

Gelecek bölümler daha değişik olacak ortalık gittikçe kızışabilir!

Bizi yalnız bırakmayıp okuyan , yorum yapan ve voteleyen herkese teşekkürler.

Multimedia'da Koray'ın sesi için uygun bulduğum, sesi çok güzel olan bir insan var. ''Taner Çolak- Yazık değil mi bana.''

İyi okumalar


*

Az sonra Kız Emir'i bırakmıştı. Hemen gidip Emir'in koluna girdim. Emir kıza şaşkın şaşkın baktı ve konuşmaya başladı:

''Naz! Senin burada ne işin var?''
 
Kız , uzun siyah saçlarını arkaya atarak neşeli bir ifadeyle konuştu:

''Sevgilimi görmeye gelemez miyim?'' .

Ben şaşkın şaşkın kıza bakmaya devam ediyordum. Hala Emir'in yanındaydım.

Kız beni ittirerek Emir'in koluna girdi.

"Aşkoom beni arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın?"

Bir dakika ya! Bu kız beni ne hakla Emir'den ayırıyor! Ayrıca ne aşkımı, ne tanıştırması?

Emir kızın kollarını ittirerek, "Sen iyi misin? Ne demek yani aşkım?"dedikten sonra yanıma gelerek yanağıma bir öpücük kondurdu.

"İşte benim aşkım burada Naz! Aşk kelimesi bile onun için yeterli değil. O benim hayatımın anlamı!!"

Emir'in sözlerinden sonra gözlerim dolmuştu. Ellerimi Emir'in boynuna doladım ve başımı göğsüne yaslayarak kokusunu içime çektim. O benim nefesim.

Naz'ın ağzından

Ah hayatımın anlamı Emir! Nihayet sana kavuşuyorum! Seninde beni sevdiğini biliyorum.

Tüm heyecanımla kapıyı çaldım.

Karşıma Emir ve yanında da sarışın çirkin bir kız çıktı.

Kıza aldırmadım. Zaten çok çirkindi. Emir ona bakmaz bile. Zaten bana aşık.

Emir'in boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım. Aşkım benim ya, beni çok özlediğine eminim. Sarılmayı bıraktığımda Emir 'in şaşkın bakışlarıyla karşılaştım.Yaptığım bu hoş sürpriz onu şaşırtmış olmalıydı.

"Naz senin burada ne işin var?"

"Sevgilimi görmeye gelemez miyim? "
dedikten sonra yanındaki kızı ittirerek Emir 'in koluna girdim.

Emir beni ittirerek " Sen iyi misin ? Ne demek yani aşkım?"

Ayyh senin aşkım diyen diline kurban. Seni seviyorum demek aşkım. Tam cevap verecekken yanımdan ayrıldı ve o sarı çiyanın yanına gitti. O çirkin kızın yanağından öptü ve  konuşmaya başladı :

AŞEKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin