F i v e (s)

7.9K 651 676
                                    

Sınırlarını bilmelisin, Park ailesi en çok buna önem verir Jeon Jeongguk.

Sınırlarını bilmelisin, Park ailesi en çok buna önem verir Jeon Jeongguk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tatilin ilk haftasını bitirmiştik.

O bir hafta içerisinde sadece bir gün ailemle kampa gitmek dışında hep çalışmıştım. Arada arkadaşlarımla görüntülü konuşup gece yaptığım kaçamaklar dışında tabii.

Hem o kampta da kalamadan geri dönmüştük. Aşırı saçma bir gündü, deli gibi yağmur yağmıştı ve her şey mahvolmuştu.

Daha işe gireli bir ay olmamış olan hizmetli kadına evi emanet etmiştik bir de. Cidden annemler insanlara nasıl bu kadar çabuk güvenebiliyordu anlamış değildim.

Tatilin bitmesine bir hafta daha vardı ve ben o '600 sorunun' anca yarısını çözebilmiştim.

Eğer çözmezsem babama söyleyeceğinin imâsını bulunmasaydı şu an umrumda bile olmazdı.
Hatta şu an evde bile olmazdım o derece mahkumdum.


"Jeongguk öğretmen geldi."
Dedi kapıdan içeri girerken.

Yatağımdan kalkıp onun gibi camımın önündeki çalışma masama ilerledim, bugün keyfi oldukça yerinde görünüyordu.

Siyah bir tişört gitmişti ve altında da ona tam oturan bir kot vardı. Saçlarınıda ikiye ayırmıştı.
Cidden onun nasıl sevgilisi yoktu?
Aklım almıyordu.

"Jeongguk-nim nasılsınız?"
Dedim. Ona hal hatır sormamı annem söylemişti.
Düzgün bir beyefendi olduğundan onunla arkadaş olabileceğimi düşünüyordu.

Jeonggukla arkadaş olamazdım. Bu onu harcamak olurdu.

Bugün diğer şortlarım yıkandığından sporda giydiğimi giymiştim ve o da biraz, kısaydı.

Annem de bunu görüp hiçbir şey dememişti.

Odamda benden üç yaş büyük bir erkek vardı ve bende minicik şortla onunla diz dize ders çalışıyordum.
Jeongguk'un aileme büyü yapmış olma ihtimalinden başka bir şey gelmiyordu aklıma.

"İyiyim Chaeyoung-ah. Sen nasılsın görüşmeyeli?" Dedi test kitabından bir sayfa açarken.

Biz bir hafta içersinde biraz tuhaf bir çekime kapılmıştık. Nedenini bilmiyordum lakin özel alanlarımızı çokça ihlal ediyorduk.

O çok rahattı bende ona ayak uyduruyorum.

"Bende iyiyim." Derken uzandım elindeki test kitabına.

PARASITE || roségguk✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin