Değeri bilinmeyen güzellikler her zaman yok oldular...
"Odan çalışmak için oldukça uygun."
Dedim oturduğum sandalyede rahat bir pozisyona geçerken.Benden haz etmediğini belli eden yüz ifadesi ile başıma dikilirken konuştu.
"Neden diğerleri gibi deneme dersi almadan direkt seçildin?"Diğer aile üyeleri onun kadar sorgucu değildi.
Bir kaç numaraya hemen tuzağa düşmüşlerdi fakat Chaeyoung'un güven sorunu varmış gibi duruyordu.Gözlerinde ışıldayan kuşku ve şüpheler beni bile germişti. Sarı saç tutamlarının perdelediği çene hatlarının kasıldığını burdan görebiliyordum.
Yüz ifadesi her an alaya ve kibire dönecek gibi bir uçurumda durmuştu.
Karakteri tam olarak karşısındakini ezme yönündeydi. Arkadaşlarına karşı bile bu şekilde davranıyordu.
Bir insanın duygularını umursamadan sayıp sövmek onun için çok kolay olmalıydı.
Lakin ben Jeon Jeongguk, Chaeyoung denilen benden yaklaşık altı yaş küçük bu kıza yenilmeyecektim.Yani içimde bulundurduğum karakterler buna izin vermezdi, değil mi?
"Büyüklerinle nasıl konuşuyorsun Chaeyoung?" Dedim yanımdaki sandalyeyi çekip ona oturması için yer gösterirken.
Beni asla bastıramazdı.
Çalışacağına emindim, izin vermeyecektim."Jeongguk-nim işinizde baya iyi olmalısınız herhalde, ailem sizi baya sevmiş gibi."
Derken yüzünde sahte bir gülümseme ile bana doğru döndü.Beni sinirlendiriyordu. Taviz vermemek için kendimi tuttum ve gözlerimle sandalyeyi gösterdim.
Normal bir hayatta asla anlaşamacağım bir tipe sahipti. İnsanı zorluyordu.
Ama güzeldi işte.
Beni çoktan etkisi altına almıştı.
Bundan sonra sadece rol kesecektim.Geçmişteki gibi olmamasını umuyordum.
Olamazdı da zaten.
Önümdeki kitapları karıştırıp soru olmayan sorusunu cevapladım.
"Bay Park ile amcam yakın arkadaşlardı Chaeyoung-ah. Bu yüzden sen de bana onlar gibi güvenebilirsin."
Dememin ardından yüz ifadesi biraz daha gevşedi ve açıp önüne koyduğum test kitabını çözmeye başladı."Deneyeceğim."
••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARASITE || roségguk✔️
FanfictionJeon Jeongguk, ünlü 'Park' ailesinin genç kızı Chaeyoung'un matematik öğretmeni olarak işe başlamıştı. Night Fic. Gizem-Psikolojik 29.02.20 - 02.05.20 [soft smut bulunur.]