T e n (n)

5.7K 521 301
                                    

Jeon Jeongguk, Park ailesinin konağına nasıl girdi?

Yüzüme vurduğum soğuk suyu kurulayıp banyo demeye yüz şahit isteyen yerden ayrıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzüme vurduğum soğuk suyu kurulayıp banyo demeye yüz şahit isteyen yerden ayrıldım.

"Jeongguk yemek yiyeceğiz!"
İçeriden gelen sesle adımlarımı odaya değil salona doğru çevirdim.

Namjoon hyung ve Hanseul Noona beraber yere oturmuş pizza kutusunu açıyorlardı.

"Noona, pizza alacak parayı nerden buldun?"
Derken yanlarına oturmuştum hemen.

Pizza'nın yanındaki soju şişeleriyle kaşlarımda havaya kalkmıştı.
"İşe mi girdin de haberim yok?"
Dedim.

Hanseul noona önce omzunun üstündeki saçları savurdu ve bana döndü.
"Namjoon bana iş buldu."

"Nasıl?"
Derken merakla eğildim onlara doğru.

Hanseul Noona alayla gülümseyip saçlarımı karıştırdığında yüzümü buruşturup geri çekildim.
" kes şunu."
Namjoon hyung gülerek önüme bir pizza dilimi koydu ve sonunda konuşmaya başladı.

"Zekamı kullandım."

"Ya şu havaya bak mankafa!
Ben olmasam o planı yapamazdın bile sen."

"Ne planı? Benim niye haberim yok?!"

İkisi arasında tartışmayı kesip bana döndü.
Namjoon hyung ilk önce sojusundan büyük bir yudum aldı ve konuşmaya devam etti.

"Sen geçen Busan'a giderken şoför olarak bir yere gireceğim demiştim hatırlıyor musun?"
Kafamı salladım fakat hatırlamıyordum.

"İşte orada ki ailenin çok gıcık sürekli beni denetleyen yaşlı kadın bir hizmetlisi vardı. Onu işten attırıp noonayı soktum."
Ağzım şokla açıldı.

Namjoon hyung her zamanki kurnazlığını kullanmış olmalıydı.

"Sonrasını noonanız anlatacak!"
Diye girdi aramıza Hanseul ve bacaklarını bağdaş kurup heyecanla ellerini birbirine sürttü.

"Bayan Park evin hanımı, aşırı derece tuhaf bir kadın.
Hastalıklara karşı çok dikkatli ve bu yüzden bizde bu takıntısını kullanalım dedik."
Namjoon hyung gururla göğüsünü kabartıp lafa atladı.

"Yaşlı kadının şeftaliye alerjisi vardı. Bu yüzden bende gidip şeftalinin tüylerini önlüğüne serpiştirdim."
Dedi fenomen Nusret'in hareketini taklit ederken. Keyifle gülüp arkamdaki eski koltuğa yaslandım.

PARASITE || roségguk✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin