SPECIAL PARTS [2/3]

3.6K 386 75
                                    

'Seni kendime sıkı bir düğümle bağlayacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Seni kendime sıkı bir düğümle bağlayacağım.'
Demiştim zamanında.
Ona bağlananın sadece ben olduğumu düşünüyordum lakin bankta yan tarafımda oturan kızıl bu varsayımı çoktan boşa çıkarmıştı.

Kızıl saçları sonbahar aynının gelişini kutlarcasına savruluyor sakura kokusunu burnuma iliştiriyordu.

Chaeyoung, onun kokusu değişmişti.

Bu nedense canımı yakıyordu.

"Ailen benim yanıma geldiğini biliyor mu?"
Belki Chaeyoung'un zamanında kalbini kazanmıştım fakat Bay&Bayan Park'ınkinden hiç emin değildim.

"Hayır, gerek mi var?
Artık onlarla yaşamıyorum."
Dedi omuz silkerken. Umursamaz tavırlarının birazını bile değişmediğini bir kez daha hatırlattı bana.

Chaeyoung yaklaşık üç haftadır ziyaretçi günlerinin hepsine gelmişti.

O varken daha iyi hissediyordum. Sanki aklımdaki karanlık gölgeler benden uzaklaşıyordu.

"Sen bilirsin..."
Derken dizlerimdeki ellerimi birbirine kenetledim.

Bana iyi geliyordu fakat o kadar endişeliydim ki. Tekrar bir şey olacak ve onu tamamen kaybedecekmiş gibi hissediyordum.

"Bayan Kang ile konuştum yanınıza gelmeden önce. Size güzel haberleri var."
Ufak kıkırtısıyla aramıza giren sükuneti böldüğünde gözlerim gülüşünü görmek adına ona döndü.

Burada yıllardır tedavi görüyordum. Çokça doktoru usandırmıştım. Tedavilerin hiçbirine yanıt vermiyordum, bilerek. Çünkü çıkınca hapise girecektim ve yaşadığımdan çok daha kötü bir hayat beni bekliyor olacaktı.

Chaeyoung mahkemeyi geri çekilmesi için çokça hukuksal savaş verdiğinden bahsetmişti. Ailesinin özellikle babasından çok büyük tepki alsada vazgeçmemişti. Ağabeyininde yardımıyla dava kapanmış ve Hanseul Noona ile benim ,özellikle benim, cezam kalkmıştı.

İnanmakta zorlanıyordum.

"Sevinmediniz mi?"
Dediğinde sadece derin bir nefes aldım.

Buradan çıkınca nereye gidecektim?
Parmağımdaki bu yüzük ben hastaneden ayrılınca görevini yetirecek miydi?

Aklımda tonlarca soru vardı.

Ben buradan çıkmayı hak ediyor muydum ki?

Hiç değişmemiştim aynı akıla aynı zihniyete sahiptim. Seneler geçsede gram farkım yoktu.
Sanırım sadece yaşlanmıştım. Otuzuma gireli bir ay oluyordu.

PARASITE || roségguk✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin