Güvenini sarsan her hareket bıçak misali saplandı göğüsüne.
"Misafirler gelmek üzere. Her şey hazır olduğuna emin miyiz?"
Diye sordu annem bininci kez.Bir kaç hizmetli ve doğum günü için çağrılan dekorasyon ekibi annemin etrafında dört dönüyordu. Hatta babamla şoförü de pasta için bir gösteri hazırlanmıştı.
Elimdeki çikolata paketini çöpe atıp sıvıştım hemen ordan.
Bu parti için heyecanlı olmamın tek sebebi izin gününde Jeongguk ile görüşeceğim içindi.
Hemen odama çıkıp ona bir mesaj attım.
chae.moon: Jungson'un doğum günüsüne gelecek misiniz?
jeonggugie: yoldayım
Aniden karşıma çıkan fotoğraf ile dilim tutulmuştu.
Fotoğrafa bir kaç dakika bakıp telefonumu geri yatağa attım.
Böyle şeyler yaparak beni etkileyebileceğini sanıyorsa tam olarak doğru düşünüyordu. Çünkü o yakışıklı suratı her gördüğümde etkileniyordum.
Boy aynamın karşısına geçip giydiğim pileli eteği biraz daha yukarı çektiğimde annemin ne de olsa parti boyunca beni göremeceğini biliyordum.
Jeongguk'u da yanıma hapsedecektim.
Çalışma masama yaslanıp camdan, bahçeye doluşmaya başlamış çocuk ve yetişkinlere şöyle bir göz gezdirdim.
Akşam olmak üzere olduğundan kurulan ışıklandırmalar kontrol edilirken bir yandan da çellonun akoruda yapılıyordu.Ailemle hiç bu şekilde bir doğum günü kutlamamıştım.
Benim isteğimin üzerine de olsa bu durum biraz canımı sıkıyordu. Ailede dışlanıyormuş gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARASITE || roségguk✔️
FanfictionJeon Jeongguk, ünlü 'Park' ailesinin genç kızı Chaeyoung'un matematik öğretmeni olarak işe başlamıştı. Night Fic. Gizem-Psikolojik 29.02.20 - 02.05.20 [soft smut bulunur.]