9.Bölüm ÜVEY

431 41 29
                                    

Bu bölüm biraz eskiye dönüş bölümü olacak olayları anlamaya çalışın. Sizleri seviyorum 🖤

The neighbourhood - Flawless🎶

*FlashBack*

Küçük çocuk heyecanla masayı hazırlamaya başladı. Boyu masaya zor yetişen çocuk görevlilere heyecanla yardım etti. Annesi odadan çıkmayıp ağlıyıp dursa da o heyecanlıydı. Çünkü babası ona bir kardeşinin olduğunu ondan bir yaş küçük olduğunu ve kardeşini bu gün akşam yemeğine getireceğini söylemişti. Tae küçük elleri ile sandalyeye tırmandı masanın üzerine elindeki vazoyu koydu. Gelecek kardeşinin sandalyesini kendi sandalyesinin yanına koymuştu. Babası kardeşinin annesinin de geleceğini söylemişti. Tae anneleri ayrıysa nasıl kardeş olduklarını çözememişti ama yine de bunu sorun etmedi. Kapı zili çalmasıyla tırmandığı sandalyeden fırladı tae. Koşarak kapıya gitti. Zor yetişen boyu ile kapıyı açtı. İlk babasını gördü gülümsedi. Sonra çok güzel kadını gördü en son ise kadının elini tutmuş yüzünün nerdeyse çoğu yanak olan minik erkek çocuğunu gördü. Gözleri yok olana kadar gülümsedi. Küçük çocuk utanarak annesinin elini sıktı. Babası ve güzel kadın taeyi izlerken tae utangaç çocuğa yaklaştı "merhaba ben kim taehyung senin abinim senin adın ne?" çocuk utanarak taeye baktı aralarında en fazla üç dört santim vardı. "şey ben park jimin" utanarak söyledi minik çocuk. Tae jimine sarıldı. Jimin ilk önce şarsa da o da sarıldı üzev abisine.

Jiminle tae akşam yemeğini yemişlerdi. Oyun oynamak için taenin odasına çıkmışlardı. Tae arabalarını jiminle paylaşmış beraber oyun oynuyorlardı. Taenin annesi odadan çıktığında evi birbirine katmış olsada bu iki masum kardeşin hiç bir şeyden haberi yoktu. Tabi ilerde bu iki kardeşten sadece bir tanesi masum kalacaktı. Her ne kadar kabul edilmese de jimin, taenin babasının annesini aldattığı günahının en büyük kanıtıydı. Evlilik dışı bir çocuktu. Aldatılmanın en günahsız yanıydı. Yine de bu iki kardeş birbirlerini çok sevmişlerdi. Hatta tae jimini bırakmamıştı taenin yatağında beraber uyumuşları. Çocuklar en masum olanlardı. İhanet bilmezlerdi, hep severlerdi, intikam duyguları koytu. Ama herkesin suratına tokat gibi çarpan bir şey vardı ki onlar hep çocuk olarak kalmayacaklardı. Birbirlerine ihanet edecekler, birbirlerini sevmeyeceklerdi ve intikam alacaklardı. Ama bu iki çocuktan biri masum kalacaktı.

******

Tae ve jimin zamanla büyüyorlardı. Jimin  annesiyle beraber taelerin evine yerleşmiş ve babasının soy ismini almıştı. Kim jimin olmuştu. Tae jimini her zaman öz kardeşi olarak görmüştü jiminde öyle. Ama bu kardeşlik bozulacaktı. Çünkü herkes bir günaha ortak olmuştu. Kardeşliği bozan ise tae olmuştu. Annesi her geçen gün taenin aklına giriyordu. Gerçekleri abartarak anlatıyor taeyi hem jimine karşı hemde jimin annesine karşı dolduruyordu. Zavallı bayan parkın ve jiminin hiç  şeyden haberi yoktu. İşte bu kardeşlik tae annesinin gazabına uğrayıp bayan parkı yani jiminin annesini öldürdüğünde bozuldu. O gece jimin ölüp ölüp dirildi. Saatlerce annesinin cesedine sarıldı. Ve annesinin cesedine sarılarak uyudu. Jimin annesini kaybettikten sonra düştü karanlığa. O güzel kardeşliğe kan bulandı. Abisini deli gibi seven jimin o gece öldü. Ama taenin annesini intikam bürümüştü bir kere. Kadın durmak bilmiyordu. Hem oğlunu dolduruşa getiriyor hem de kendisi yerinde durmuyordu. Sağlık durumu zaten kötü olan bay kim yani jiminin ve taenin babası bayan parkın ölümü, bayan kimin durmak bilmeyen canilikleri, jimin ve taenin kopan kardeşliği , yaşanan piskolojik durumlara attık dayanamadı. Soğuk bir kış günü kapattı dünyaya gözlerini. İşte jimin şimdi tek kalmıştı. İşte şimdi tae ve annesi yeni başlıyordu. İşte şimdi jimin savaşmak zorundaydı.

*******

Park jimin. Evet park jimin. Tae annesinin ölümü üzerine tüm sinirini Jimin'den çıkarmıştı. İlk önce kim soyadını almıştı Jimin'den. Sonra jimine miras kalan her yeri. Sonra ise beş kuruş para vermeden sokağa atmıştı. Jimin herşeye rağmen ayakta durmaya çalışmıştı güçlü olmuştu. Gündüzleri Part time işlerde çalışmış geceleri ise barlarda. Yaşamaya çalışıyordu. Her şey yolundaydı. Geceleri onu taciz etmeye çalışan adamlar dışında. Barda çalıştığı için buna maruz kaldığını sanıyordu ama aslında bu adamları başına saran tae idi.


Taeye gelirsek jiminle iyi olduğu o zamanlar daha 15 yaşındayken aşık olduğu adama açılmış ve bir şansı olmuştu. Sevgililerdi. O kim miydi? Jeon jungkook. Tae jungkooku deli gibi seviyordu. Ayağına bir şey deyse kıyameti koparır saçının bir tek teli zarar görse ortalığı yıkardı. Jungkookun üzerine titrerdi. Jungkook ise tae onu sevdiği için o da taeyi sevğini sanardı. Ama bunu anlaması uzun sürmedi. Jeon jungkook geçirdiği araba kazasında hafızasını kaybetti. Tae ilk jiminin Annesini öldürdü, sonra babası öldü sonra ise annesi. Ve jimini sevmek ile nefret etmek arasında kalırken ondan intikam almaya çalışırken jungkookun geçirdiği kaza sonucu onu hatırlamaması taeyi daha da kötü bir adam yaptı.

*Jungkook hafızasını kaybettikten sonra*

Jungkook taeyi görmek için heyecanla eve gelir taeyi her ne kadar hatırlamasa da anlatılana göre onun erkek arkadaşıydı ve iyi birine benziyordu. Jungkook zile bastı. Tae  kapıyı açtı. Jungkook heyecanla içeri girip taeye baktı. Ama bir gariplik vardı. Gözlerinin beyaz olması gereken yeri kıp kırmızı ve ağır alkol kokan bir tae vardı karşısında. "tae iyi misin?" jungkook bu soruyu sorar sormaz kolundan tae tarafından tutulup sürüklenmeye başlar. Jungkook ne olduğunu anlamaz ve acıyan koluyla çırpınır. "tae ne yapıyorsun? Canımı acıtıyor-" taenin jungkooku yere fırlatması ile sözü kesilir acı içinde inler. Tae fırsat vermeden jungkookun üzerine çıkar ve gömleği açmaya başlar "beni hatırlayana kadar bana ait olacaksın jungkook" bu sözler içinde hiç bir duygu barındırmıyordu. Gözünden akan yaşlarla taeden kurtulmaya çalıştı jungkook "tae lütfen yapma lütfen" diye yalvardı. Ama taenin gözü dönmüştü bir kere...
Sabaha kadar çığlıkları, yalvarışları, iç çekişleri o evin duvarlarında yankılandı jungkookun. Acısı hiç dinmedi. Ve o eve o gece tae ile yüzleşmek için gelen jimin kurtarmak istedi hiç tanımadığı o çocuğu. Taenin adamları jimini bir odaya kapatıp kitlemeselerdi eğer kurtaracaktı jungkooku jimin. Ona dokunan o ellerin gazabından. Ama olmamıştı.

İşte o lanet gecede değdi jimin jungkookun hayatına, kesişti birbirlerine yolları. Ama ne jimin jungkooku kurtarabildi ne de jungkook kurtuldu taenin kirli ellerinden...  Ve ikisi de birbirleriyle tanışmadılar. Ama gelecek onları birleştirecekti....

İşte kafanızı karıştıran tüm olaylar böyle çözülür....

Sizleri seviyorum 🖤

DENEK - JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin