Bu bölüm diğerlerinden biraz uzun olacak çünkü smut yazdım. Aşşagıya bıraktığım şarkıyı bu smut için bırakıyorum. Çok güzel bir şarkıdır ve tam smut için uygundur. Ayrıca smut okumak istemeyenler veya rahatsız olanlar için önceden uyardım. Sizleri seviyorum iyi okumalar. 🖤
Lana Del Rey - young and beautiful 🎶
Önündeki eve baktı jungkook. Jiminle konuştuktan sonra gece olmasını beklemişti. Ve bu süre zarfındada baya gerilmişti. Bu eve gelmesinin tek nedeni jiminin onu meraka düşürmesiydi. Namjoonu tanıyor gibiydi. Ve jungkookun gözünden kaçmayan bir diğer şey ise yoongi denecek o herifte jimini tanıyor gibiydi. Jungkook fazla düşünmemeye çalışarak saate baktı gece bir olmuştu. Eve doğru yürümeye başladı. Kendini hırsız gibi hissediyor ve bu onu huzursuz ediyordu aynı zamanda da jungkookun içinde sanki jiminle daha önceden karşılaşmış gibi bir his vardı. Ve o his jimine güvenmesini sağlıyordu. Herşeye zıt olan bir şey daha vardı ki jungkookun jiminle ilgili hatırladığı en ufak bir anısı olmaması karma karışık bir durum ortaya koyuyordu. Jungkook evin kapısının önünde durdu. Ve gözleriyle ilk etrafı taradı. Sonra ise anahtar bulabileceği yerlere baktı. Çünkü jimin onu buraya yolladıysa eve giremesi için bir anahtar olmalıydı. Jungkook yerdeki köşede duran ayakkabıya eğildi. Ayakkabının içinde gördüğü metal elini ayakkabının içine uzattı ve anahtarı aldı. Yavaşça kilitle soktu kapının açılma sesiyle yavaşça kapıyı içeri doğru itti. Temkinli yavaş adımlarla içeri girip kapıyı kapattıktan sonra yavaş yavaş yukarıya çıktı. Jiminin dediği odayı aramaya başladı. Banyo olduğunu düşündüğü yerin yanındaki odayı görünce jiminin dediği oda olduğunu anladı yüzündeki maskeyi iyice çekerek yavaşça yaklaştı. Yavaş ve sessizce kapıyı açtı. İçeride kimsenin olmamasıyla derin bir nefes aldı. Yavaş adımlarla odaya girip kapıyı peşinden kapattı. Gözleri ile jiminin bahsettiği siyah çekmeceyi aradı. Odanın en köşesinde sanki gelişi güzel konulmuş siyah çekmeceli dolabı görünce hemen yaklaştı. İlk çekmeceyi yavaşça açtı. Çekmeceden çıkan gıcırtı ile küfürler etmeye başladı. Çekmecede hemen üste duran üzerinde büyük harflerle KİM NAMJOON yazan dosyayı aldı ve alttaki dosya dikkatini çekti. KİM SEOK-JİN yazısını görünce kaşlarını çattı jinin adı yazılı olan dosyanın altında ise diğer bütün profesörlerin dosyası vardı kendi de dahil. Tam bakacakken duyduğu yürüme sesi ile donup kaldı. Yavaşça çekmeceyi kapattı ilk. Jungkook namjoonun dosyasını beline tşhortünün içine gizledi. Yavaş ve temkinli kapıya yürüdü. Kapıyı yavaşça araladı odadan çıkıp hemen peşine kapattı. Önüne döner dönmez karşısında ki teyzeyi görünce put gibi donup kaldı. Teyze boş boş jungkookun yüzüne bakarken öne doğru uzattığı sopayı yerde gezdirerek yürümeye başladı. Jungkookun kadının kör olduğunu anlaması saniyelerini almadı ve derin nefes aldı. Kadın jungkookun yanından geçip bir odaya girdi. Hemen bu evden çıkması gerekiyordu. Hızla aşşagıya indi. Sessizce dış kapıyı açtı. Dışarı çıktıktan sonda kapattı. Kimsenin onu görmediğini düşünerek ordan koşarak uzaklaştı. Kimse onu görmemişti. Ama jungkooku çalıların arasında izleyen genç hariç.
Jungkook eve geldiğinde ilk önce rahatlamak amaçlı banyoya girmişti. Şimdi ise eline dosyayı almış ıslak ve uzun saçlarını karıştırarak tekli koltuğa oturdu. Dosyayı açtı. Namjoonla ilgili bir kaç gereksiz bilgiyi geçerek sayfaları karıştırdı. Gördüğü magazin haberi marşeti ile donup kalır. Okuduğu magazin marşeti i algılamaya çalışır. "Profesör Kim Namjoon ' un kardeşi Kim Jennie kaçırıldı." jungkook un şaşırdığı ise bu marşetin altında yer alan merşetti. "Profesör Kim Namjoon' un kardeşi Kim Jennie ölü bulundu!" marşetin hemen altını okumaya başladı. "Geçtiğimiz zamanlarda kayıp olan Kim Jennie ölü bulundu. Ölmesini nedeni ise yasa dışı olan rus uyku deneyinde istemediği halde denek olarak kullanılması. Profesör abisi Kim Namjoon yaşadığı büyük yıkımdam dolayı kendini eve kapattı. Başarılı idolün ölümü tüm herkesi yıktığı gibi fanlarını da çok etkiledi. " jungkook okuduğu satırlara ne tepki vereceğini bilemedi. Bu deneyin daha kaç can alması gerekirdi. İnsanları durdurması için kaç kurban gerekliydi. Jungkookun içine acı veren ve kesinlikle çözemediği şey ise namjoon kardeşini bu deneyden kaybetti. Neden bu deneyi bu kadar çok destekliyordu hiç mi içi acımıyor. Kalbi hiç mi sızlamıyor. Ya jungkook yaşasaydı böyle bir şey kaybettiği ailesini ya bir deney yüzünden kaybetseydi. Bırakın deneyi desteklemeyi profesör bile olmazdı. O denekleri herkesten çok kurtarmak istiyordu. En çokta adı Park Jimin olanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK - JiKook
FanficBir deney ne kadar tehlikeli olabilirdi ki? Eğer arkasında sırlar dolu bir deneyse... "Seni hastalıklı bir şekilde seviyorum profesör bu hiç doğru değil. " "Sevmenin doğrusu yoktur ama güzeli vardır Park Jimin. Bu ilişkinin tek güzel yanı sensin. He...