V./17. fejezet | 💚Sötétített játszma💚

4.9K 305 242
                                    

Végre elérkezik a Hugrabug-Mardekár meccs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végre elérkezik a Hugrabug-Mardekár meccs. A csapatunk reggelinél már tűkön ül, én magam is alig bírok megmaradni a helyemen.

— Minden rendben lesz — teszi a vállamra a kezét Draco —, rengeteget gyakoroltunk.

Ne aggódj — pillant végig a csapaton a mellettem pihenő Chloe —, készen állnak.

A srácok ugyan izgulnak, de elszántnak és bizakodónak tűnnek.

— Tudom — mosolygok hálásan két támaszomra.

— És az se hátrány, hogy nekünk van a legjobb kapitányunk — halkítja le a hangját Draco. — Letöröljük a magabiztosságot Zachariasék képéről.

— Úgy legyen — nézek derűsen a szemébe.

— Khm, khm... — köszörüli meg a torkát mögöttünk valaki. Ijedten távolabb húzódunk egymástól, és a hang forrása felé kapjuk a fejünket. Mad seprűvel a kezében áll, és várakozóan néz ránk. — Bocsi a zavarást, de ha befejeztétek a reggelit, akár mehetnénk is a pályára. Tudjátok, felmérni a körülményeket, meg minden — vigyorog izgatottan.

— Jó ötlet — pattanok fel, és belekarolok a barátnőmbe. — Gyertek, csapat, kövessük az őrzőkirálynőnket!

— Ne mondj ilyet! — pirul el Mad.

— Miért ne? Fél kézzel is lepipálod a hugrabugos Adamst — kacsintok.

A pályát felmérve megállapítjuk, hogy az időjárási körülmények ugyan ideálisak, de a mi térfelünkön a nap pont a szemünkbe fog sütni, így ez a hugrabugosoknak kedvez.

— A francba! — káromkodja el magát Blaise. — Nem elég a sárga ruhás bohóccsapat, de még a nap is ellenünk van!

— Nyugi, haver — teszi a vállára a kezét Draco. — Kitalálunk valamit.

— Így van. Di-nak mindig van ötlete — néz rám várakozóan Adrian Pucey.

Hogyne, csak nem mindig jó... — dünnyögi a szarvas viperám.

Jaj, dugulj már el! — szólok rá párszaszóul. — Bűbájt erre sajnos nem ismerek — fordulok a többiekhez. — A legjobb lenne baseballsapkát vagy napszemüveget húzni, de nem tudom, szabályos-e... — töprengek.

Az aranyvérűek értetlenül pislognak rám.

— Mi az a „mézmoll"? — ráncolja a homlokát Millicent Bulstrode.

— Biztos valami bájital, amit ha megiszol, immunis leszel a napra — von vállat Adrian Pucey.

— Idióta! Szerinted hogy lenne már bájital, ha Di utána mondta, hogy „sapka"? — szól be a haverjának Miles. — Engem jobban foglalkoztat az a nap-izé.

A Mardekár szégyene (vagy büszkesége?) - Harry Potter fanfictionWhere stories live. Discover now