VI./1. fejezet | 🗡️Ég veled, Privet Drive🗡️

3.8K 246 145
                                    

Kipattan a szemem, és mint akibe villám csap, felülök az ágyamban

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Kipattan a szemem, és mint akibe villám csap, felülök az ágyamban. Kapkodva szedem a levegőt.

Megint rémálom? — kérdezi együttérzően Chloe.

I-igen...

Megtörlöm a homlokomon gyöngyöző verejtékcseppeket. Kikelek az ágyamból, az ablakhoz sétálok, és megtámaszkodom a párkányban. Hajnalodik — a Privet Drive-on minden mozdulatlan és csöndes.

Ezúttal mi? — kérdez rá a szarvas viperám.

Megint Godric's Hollow — fújom ki a levegőt.

Alig két hét telt el Dumbledore temetése óta, és engem majd' minden este válogatott rémálmok kísértenek. Újraélem a véres szertartást, amely minden alkalommal ijesztően valóságosnak tűnik, és ismét látom meghalni a Roxfort igazgatóját. Mielőtt felriadok, rendszerint Voldemort arcát látom.

Nem tudom, mit csináljak, Chloe — fordulok vissza hozzá.

Zárd le az elméd.

Próbálom, de... ezeknél az álmoknál valahogy nem mindig működik az okklumencia — csóválom a fejem.

Megint beszéltél álmodban — jelenti a viperám.

Mit mondtam?

A szokásos. Hogy „engedd el", „hagyj békén" és „ne", „ne öld meg".

Elhúzom a számat.

Megint nem fogok tudni visszaaludni. Inkább lemegyek.

Biztos megleszel? — néz rám aggódva.

Persze. Aludj csak nyugodtan.

Nyúzottan lesétálok a konyhába, ám meglepetésemre a helyiséget nem találom üresen. Az asztalnál a bátyám ül. Meredten bámul az előtte lévő gőzölgő teáscsészébe. Összerezzen, amikor megjelenek, és felnéz rám.

— Oh... szia, Di! — kerekedik el a szeme. — Kérsz teát? Van még a kancsóban — int a konyhapult felé.

— Kösz, Dud.

Töltök magamnak egy csésze forró italt, és letelepedek a bátyámmal szemben.

— Te miért nem tudsz aludni? — kérdezi.

— Rémálmok... Na, és te?

— Rettegek az indulás miatt — vallja be. — Annyira hihetetlen, hogy ma itt kell hagynunk ezt az egészet...

— Na, igen — dörmögöm.

A szüleim és Dudley ma mennek Convollba. Amíg Harry be nem tölti a tizenhetet, a házunkat védi az ősi szeretetbűbáj, amivel a nagynéném, Lily Evans ruházta fel az unokabátyámat, amikor feláldozta érte az életét. A Főnix Rendje azonban úgy határozott, mihamarabb ki kell menekíteni innen mindnyájunkat, mivel ha Voldemortnak sikerülne elfognia a családomat, túszként használhatná őket, és zsarolni próbálná vele Harryt meg engem. Ennek elkerülése érdekében megbeszéltük amerikai barátainkkal és a MACUSA-val, hogy védelmükbe veszik őket, és Convollban biztonságban elélhetnek egy kis házban. Alison, Trixie családja és Göthe Salmanderék majd figyelnek rájuk.

A Mardekár szégyene (vagy büszkesége?) - Harry Potter fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora