Current chu alo eng ve nghah mai bawka tae chu thuthlengah chuan kan muttira akawrte kan thlaka..
Ruah chu sur nasat em avang chuan namjoon chuan hetah riak mai ang u tih chuan jimin nen chuan kan lo mengphar nasa hle ..
Kan phur rual rualin kan huphurh ni ka muhil lai hmelchhiat zia leh ka mangchhiat zia hre kur chuan tiang bawk chuan jimin pawh ..
Ka ph chu ka phawrha ka nu chu thil awm dan ka hrilha ani pawh chuan rem alo ti ve mai bawka ruah lah chu sur tam em em bawk sia ka rilru te te chuan van nuam dawn tak em o ka ti vur vur a.....
Hetia awm ringawt chu aninawm emai games khel ang u hobbie chuan arawn tia kan lo phur hlawm tawh hle ,kan thu bial thapa bottle chu kan ti vir ta a ....
Yoongi truth or dare ,thudik ani mai hobbie chuan phur fahran hian anih i bialnu jenny nen khan in in thenna a rei tawha tunah hian duh i nei leh tawh em ahan tia ...
Jimin nen chuan kanin en zeuha ka thin chu a phu nasa tawh hle ..
Aw tunah hian duh ka nei alawm ahan tih chuan ka hnual nghal vek hobbie chuan anih leh tu nge khawi ah nge awm chuan a chhelo eng ang hmeichhia nge..
Wait hoseok vawikhatah zawhna pakhat chiah aw atam mah mah chuan tlang deuh chuan hmeichhia nilo in mipa aw tuna ka duh chu ...
Hobbie chuan eng nga va mak ve ...mahse khawi ah nge awm a...yoongi chuan a chhang duh tawh lo ..mipa ahan tih chuan ka lo nui ver vera keimah ka nih chu ka lo ring ve tawpa..
Mahse mipa a tih khan ti nge jimin kha en deih le ka hrethiam lo hle mai..
Time skip ...
Kan mutna turah chuan kan mu sang sanga kei leh jimin chuan namjin ,yoongi leh hoseok.. chuan taehyung chu amahin jimin nen chuan dar 12:00 velah an mu lai kan enthla dawn nia ti ve kha a chat thla hma hma ah kan tang leh si a dar 2:00 velah chuan riltam vangin ka harha ka van ning tak ....
Kitchen lam chu ka pana eitur ka zawn lai tak chuan tek alo tla thuta current chu thim nghala awi ka van ning tak chutia light on tura ka buai lai chuan ka hma ah chuan mipakhat hi alo ding thuta ka au vaka ani lah chuan buaina ka tawk emaw alo tia alo tlan pheia kei in namsawn ka tumna lamah chuan kan 2 chuan kan tlu duna awi ka duh theih loh...
Kan thawmna chuan an lo harha jin chuan light chu alo awna awi kook rng nge thlenga hobbie lah chuan nui vur vur pah hian kut alo benga a thim em vang chuan ahmel ka hmu tha thei lo a..light an lo on chiah chu awi tae nen kan lo in kiss chu ni in yoongi awm lai lai in..
Tae chu ka namsawn vata ka tho bathroomah ka tlan lut nghala...
Wow tae khatiang i accident kiss atang khan hmangaihna piang duh sin ngawi mai mai rawh hoby hyung a thleng ngai lo ang mutna ah let leh tawh rawh u..an let nghal sup sup a jimin leh yoongi tih loh chu...
Jimin.pov.
Kook chu aw van pawi tak em o yoongi awm lai lai in ka van khawngaih tak em o eng tin yoongi aduh thu kan hrilh theih ang o lawk thla leh hi valenties day ni tak tah chuan tha ang ....
End of jimin pov..
Eng nge i ngaihtuaha cutie tih pah chuan yoongi chuan jimin chu piaia teuh lo maia kook chu ka best alawm tae zawk phei chu ka duh chi nilo bakah cutie tih khan min ko ringawt suh....
Ti maw i duh lo mi a a kawnga kuah pah chuan yoongi chuan jimin chu zawta jimin lai chhe lutk chu a sen tawn tawna ..ininawm tih pah chuan anamsawna kal deiha..
Yoongi chuan cute a ti sapa ...
An mutna ah chuan an mu leh theuh tawha jungkook tih loh chu..
Bathroomah a hmui nuai nawk nawk pah chuan awi ka van zak tak yoongi hyung awm lai lai in bakah tae kher ala ni zui ka first kiss ve chu kha misual taehyung maw ka van haw tak tih pah chuan bathroom chu ka chhuahsana .
Min ti phu chiang lutk hetah eng nge itiha. chuan i first kiss maw ka lo niha tih pah chuan tae chuan jk chu nuiha .a. teuh lo...mai..a...awihawm....loh..a ti bahlah nuaia ..
Ka awih sak mai ang che tiha nui vur vur pah chuan min kalsana keipawh chu ka mu ve mai bawka..
Kook tho tawh rawh khawi hmunah pawh riak ila kaih thawh reng hi i ngai mai mak lutk mai jimin chuan au lung lung pah chuan min kai tho a...
Ka peih rih lo jimin minute 5 chiah tih pah chuan puan chu ka pawt tha sauh sauha .mahse thil pakhat ka hrechhuak thuta yoongi hyung te nen kan riak ho tih chu ka inperh tho nghala..mahse an hmel hmuh tur an lo awm tawh lo a..
Jimin bulah chuan ka va kal hnai sut suta jiminie khaw nge yoongi hyungte chu aw an haw tawh nih kha i thawh hma khan chuan i mut hian i chil thli hi ti tla ziah suh mawi lo..
Awi chu min hmu mi a yoongi hyung chuan an hmuh vek che lawm tae phei chu nui vur vur mai .ka van ning tak ka zak lutk....
Taka yoongi hi i duh thu hrilh la tha in ka hria keipawh hobbie hyung ka hrilh ang kan chan hma in thla leh hi v.day nia tah chuan kan 2 in kan hrilh dawn nia min duh loh pawn an rilru ah tal kan awm ang....
Aw le tih pah chuan kanin ve ve ah chuan kan haw ta a kanin kawtah chuan bike nghen pah hian mipa khat hi alo dinga yoongi hyung ka ti sapa hmanhmawh tak chuan ka va tlan phei. a...
In lo chhiar avangin chuanin in comment leh vote kha o ,😃☺️