Chapter -4

389 47 2
                                    

Nang maw hetah eng nge i rawn tiha vawinah class ka  kal dawn lo a zaninah in inah kan zir dawn nia min lo nghak ang che tih pah chuan bike ah chuan a chuanga eng vangin a chhanchu ka kawppui inia tih pah chuan a tlan nghal deihah awihawm loh kim taehyung keichu yoongi ta chauh ka ni ka ti sapa.....

In chhungah chuan ka lut nu ka Lo haw e. Aw ka fapa ilo haw maw tikhan hanin tifaila chuan breakfast hi i ei nga School kal nghal dawn nia awle nu le tih chuan ka room chu Ka pana shower ka neih zawh chuan tih tur ang ang chu ka tia school chu ka pan ta a...

School kal pawh chu ka phur tawh hle mai yoongi ka hmu thei tawha mahse tun thleng hian  atak hi nih ka la ring theilo mahse ti nge kha taehyung kha ka rilru ah a hming hi awm reng mai le...

Chutia  Ka ngaihtuah lai chuan ka lu chu rawn na leh vaka.. Ka ding tawpa jimin chu rawn tlan nghala i tha maw kook ka chhang thei mai lo abula thuthlengah chuan min thuttira Jimin tangah chuan minute 5  vel ka mu a school kal ang ka han tih chuan School chu kan pan nghala....

Nileng chuan ka mood chu off em em maia yoongi hmel hmuh tur pawh a awm lo atua te mah nia bts an  ni miaua an buai ve ang chu School chu rei lem lo a kan bang ve nghal maia...

School over....

Nu ka lo thleng aw bawiha hanin thlak rawh zanriah ei zawh chuan ka roomah chuan ka chho nghala minute 10 vel chu kan chhiar ve zuai zuaia mahse tae hmel bak ka rilru ah alang lo amak ka ti zawk khawp mai...

Bawiha i thianpa lo kal nia aw nu ka roomah Lo chhoh tir rawh

Aw khi step ah khian chho la ahma zawna roomah khan i kik mai dawn nia o aw ka lom e Nute I hmeltha hle mai hmuh tawhna che ka neiin ka hria eng group mi kha o aw bts mi ini ti raw..

Aw ni e nute I hmeltha hle mai han chho tawh rawh ole..

Knock knock..

Lo lut rawh aw tae lo thu rawh ti nghal mawp mawp ila ka han tia alo ner nanga an thuthna turah chu ka kawka alo Thu ve mai bawka dar 10 :00 thleng kan han tih chuan Ka muthluk lai pawh ka hrelo...

Tae pov...

A van han tha chiang tak em kook yoongi tireng lo hian awm ve la tha tur nia schoola ka hmuh hma atang che khan mang thalo Ka mang ziaha nang pawh ka mutel ziah che a eng nge awmzia pawh ka hrelo ka tan hian eng nge inih a jeon jungkook..

End of tae pov....

Ka han harh chuan tae chuan min lo en renga ka phu chiang hle tae pawh chu a phu zawka sana en pah chuan tlai tawh hle mai ka haw mai ang nge mangtha le jk aw le tae tih pah chuan kawngkhar chu ka hawnsaka thlahta lem lo kal khumah chuan ka mu thla a kal muhil zui nghala..

Time skip...

A ngai te bawkin Ka nu chuan min kai tho leha ka han tho a shower ka neih zawh a kal insiam zawh chuan ka chhukthla a ka awma nuam lo hle mai ..

Nu engmah ka ei peih lo ka kal mai dawn lok bawiha ti nge engmah I eih dawn loh i dam lo  mi a ,aw  nu ka nuamsam lo a mahse ka zia mai ang damdawi ka ei tawha ka kal o tih chuan Ka chhuak nghala..

Ka lu chu na hle mai mahse vawin project submit ni ani bawk sia ka van ning tak ti neuh neuh pah chuan school chu ka thleng a tunlai chu jimin pawh kawm theihloh ninawm yoongi leh hobby bulah awm reng mai... Dar chu rawn ri a tae pawh chu lo luta Rose pawh chuan rawn zui luta rose chu thinrim hmel khawp mai..

Teacher soo chu alo luta le in project chu rawn submit ru lem an submit nghal sup supa a tawp berah chuan ka va submit a  ka let leh tur chiah chu tae in min lo nuih ver vera lawk saw nui hmel saw ka lu chu hai nghala nikhaw hre lo chuan ka tlu tawp nghala..

JK ti in Jimin chu a autuara Tae chu tlan phei nghala a pawm nawlha a chhuah pui nghala

Tae pov..

Kook eng tin nge i awm harh teh kook min tihlau thawng nia... Harh rawh.

End of Tae pov..

Khaw nge ka awmna kook hetah lo kal rawh tu nge inih kook hetah nangni 2 kha bengchheng tawh suh u min pui ru chips chuan min ben a tunlai tak chuan ka au tuara Ka thanghalh nghala tae chu ka bulah alo thu renga tae chuan min lo kuah vata kook mangchhia nih kha hlau suh duat tih hriat tak chuan a sam chu chul sak hliaua hliaua chutia tae in look a kuah lai tak chuan jk chu rawn tap chhuak ringawt a tae chuan mak a ti ngai mai a tae chu chelh nghet sauha tae pawh chuan a Lo kuah nghet sauha...

Tae leh jk hian engvanga manchhia hi mang deuh reng nge an nih le...

In lo chhiar avangin ka lawm lutke chuan ngaihnawm in tih vak loh pawn min lo vote sak dawn nia😅😂

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now