Rose min kalsan tawh rawh tae chuan rose chu namsawn deuha mahse oppa
Kal rawh ka tih chu tih pah chuan amah zawk chuan a kalsana...Tae ilo haw maw i tha em jimin chuan a rawn tia.. Imm ka tha jimin min ngaihtuah suh tih pah chuan a roomah chuan a kalsana..tae nu chuan a umzui nghala..
Bawiha ka lo lut thei ngem, aw nu lo lut rawh.. Eng nge nita ka nu.. Bawiha ipa in hei min boral sana tunah chuan school ila kala company hi chu ila enkawl thei lo a keiman company ni chu ka lo enkawl rih nga mahse ipa duh dan ang Khan school zawhah England ah chuan i kal dawn nia... Ole ka nu min chhuahsan tawh rih teh..
Anu pawh chu a chhuak ve nghal maia..
Pa ka ngai tak zet che engkawng nge zawh tur pawh ka hrelo mahse kook tan ka intih chak a ngai ani ka ta ah ka siam ngei ang che kook..
Time skip..
Bawiha tho rawh school i kal ngai nia, nu ka lu na lutk ka kal peih lo.. Uang uang lo Khan tho rawh bakah vawin chu sports ni ania i kal ngei ngei ngai nia tho rawh jk ..JK chu peih leh peih lo chuan a tho tuang tuanga..
Jk pov..
Kim taehyung keihian ka be tawh tawh ngai tawh ngai lovang che ka lo ring che kha ka tihsual tak zet ani..
End..
Nu ka kal o tih pah chuan jk chu peih lo tak chuan a chhuak hna hna a.
School chu ka thlenga jimin te ho chu an lo thukhawm laiha tae bulah chuan rose chu alo thu a tae chuan min lo nuihsanga mahse nuih pawh ka nuih duh lo a ngei hian ka ngei ngawih ngawih mai ni jimin chuan abula thu ve tur chuan min lo sawma mahse thut pawh ka thu phei peih lo..
Dar chu a rawn ri a games khel tur chuan kan chhuak sap sapa jimin chuan ka thinrim tih a hria a ka bulah chuan a awm chawta..
Kook in be lawk ang tae chuan a rawn tia i hnenah engmah sawi tur ka neilo tih pah chuan tae chu ka kalsan hmaka..
Basketballs kan inel dawna jimin, yoongi, hoseok, namjoon leh tae thleng chuan an zavai chuan group khatah an awm veka rose chu tae bulah chuan a awm chawta zep loh chuan ka thik tak zet ani...First round ah chuan tae te chu an chaka..
Kan leader sehun chuan min lo ko a tae chuan min lo en reng tihpawh ka hria a.. Jk i xir leh deuh a ngai ni tih pah chuan sehun chuan Ball chu ka lamah a rawn vawma min zirtira chutia kan zir kan chawlh deuh lai chuan tae chu a rawn Kala..
Kook ka be duh che ti nge min peh hel renga inbia ang tih pah chuan jk kut chu a chelha jk chuan ka be duh lo che ti nge hetia i awma tih pah chuan tae kut chu a paihthla pawpa mahse kook min kalsan rawh ka be duh lo che chuan sehun chhun zawm leh tawh ang tih pah chuan tae chu ka kalsan hmaka...
Tae pov..
Kook kha ti nge khatia a awm le khatia thinrim tlat te chuan engtin nge ka ta ah ka siam theih ang..
End..
Chhun thil ei alo hun chuan a cafeteria lam chu kan pana jimin chu yoongi nen an nih hnu atang chuan an bulah a awm chawta sehun nen chuan kanin kawm tawpa a fel bawka jimin chuan a bula thu turin min lo ko a mahse ka duh loh thu in ka chhanga tae chuan melh pawh min melh duh lo..
Ka pen leh tur chiah chu ka hma ah tuibua tih ka lo hrelo a ka tawlh thlu pawpa zirlai dang chuan min nuih dur dura tae chu rawn ding uka rose in a bana a chelh avang chuan a thu leha sehun chuan min kai tho a min chhuahpui ta a..
Class roomah chuan kan let leh nghal sup supa sehun chu ka bulah bawk chuan a awm rose leh tae pawh chu an rawn luta kan hnungah chiahah chuan an rawn thu a engmah hre lo ang mai chuan sehun nen chuan kanin bia a. Tae chuan rose kawngah kuah chung chuan a biangah chuan a kiss deuh renga mahse hmu lo ang mai chuan ka awma ..
Kook zanin chu leng chhuak ila sehun chuan a rawn tia tae hriatphak chiah chuan tehreng mai kan kal dawn Nia tih pah chuan ka nuisanga mahse ka nuih chu za lo khawp mai..
Oppa zanin chu khaw nge ni ang,, aw baby i van zei thin tak em i duhna piangah ni mai tih chuan rose chu a kiss zeuha..
Kook kha i hmui bula kha thil a kai, khawiah maw tih pah chuan ka tuai nawk nawka khatah nilo tih pah chuan sehun chuan ka hmuia thil kai vel chu min rawn tihfai saka.. I kut kha la sawn nghal rawh.. Eng maw i sawi a tae..
Ka sawi chu i hre lo em ni tih pah chuan tae chuan sehun kawr nghawngah chuan a thama.. Eng nge i buaina taehyung a hmuia thil kai ka tifai ringawt nih kha jk kut chu ava chelha chutah tae thinrim insum theilo chuan sehun chu a hnek pawpa..
Jk chu alo au tuara i â mi kim taehyung tih pah chuan sehun chu kaihthawh a tuma tae bawk chuan kalsawn rawh tihpah chuan jk kut chu a rawn chelha i â mi min thlah rawh tihpah a kut chu a thing thla a sehun chu a kai tho a.. Sehun chuan elh sen tak chuan tae chu a rawn melha chutah tae thinrim insum theilo chuan sehun chu a hnek ta chawrh chawrha a thiante chuan an lo thelh nghala jk in sehun chhuahpui a tum lai tak chuan tae chuan jk kutah alo chelha..
Min thlah rawh taehyung, tae chuan jk kuta hmer vak chung chuan ti nge jungkook i hriathhiam miah lo a, ani hian a duh che a bulah hian awm tawh suh.. Ti nge abula hian i awm tlata..
Tae min ti na nia jk in ahan tih chuan a kut chu a dah thla a chuan kim taehyung sehun in min duh leh duh lo ah hian lo buai suh chuan ka duh duh ka bia ang lo buai suh i nunah chauh Khan buai rawh tih pah chuan kalsan a tuma
Tae chuan jk alam hawiin a daha nghet tak chuan a kuaha ka ta chauh ini kook tih pah chuan a hmera jk thinrim lutk chuan tae chu a namsawn thuaia a hmai ah chuan a beng pawpa hmeichhe dang i tih dan anga i naute lem inkhual te lemna nih ka duh lo tih pah chuan tae chu a en kara tae insum theilo chuan an class students zawng zawng hma ah chuan jk chu duhthawh tak chuan a kiss nghala..JK chuan chhanlet chuang lo chuan a ding tawpa.
Sehun chu nuisuk pah chuan a chhuaka, oppa ti nge hetia i awma tih pah chuan thinrim tak chuan a tlan chhuaka jimin mak to lutk chu a ka pawh a chip hleithei lova...
Ngaihnawm intih ngei ka beisei 💜💜💜