Chapter -15

329 42 3
                                    

Min thlah rawh Kim Taehyung tihleh a kut chu a peih thlaksaka tunkar chhunga proposal dang min hmuh lo anih chuan in company tan sum kan invese zawg+ kha kan la let leh vek ang tih hre rawh thinrim tap insum tiau chuan ahan tia..

Tae chuan jk chu a hma zawnah chuan ahan kuai hera kook pawisa  lo hi i sawi thei lo em ni eng tin nge i nun i hman tihpawh ka hre chak alom aw damdiai hian ahan tia jk chu a nui haka pawisa lo a nanghian ka retheih vang anih kha min thena min rin loh Vang anih kha ka Nu nunna pawhin a chan ni chuan tunah ka hausa tawha in company thlengin sum ka pe thei tawh che u min bem leh ta che mi hausa i duh ani lawmni Kim taehyung tih chuan a mit chu a khap vaka a mittui chu a thunun hram" a... Tae chuan a chelhna chu zawimuang chuan ahan thlaha ka tihpalh ani jk ahan ti sapa jk chuan engmah sawi set+ lo chuan a tlan chhuak nghala..

Kook thudik hrilh che chu ka duh lutk che asin mahse hrilh tur che in huaisenna ka neilo eng nge a nghawng dawn ka hre silo a tih chuan chhuatah chuan a Thu hnawka a mittui chu a rawn luang thla ngial" a.. A awm chu a dawma ka hmangaih che kook ahan tisapa a awm chu anat em avang chuan damdawi a ah chu a bar nghala chutia a bar lai tak chuan anu chu a rawn luta...

Taehyung  nga ti nge a tihchuan ava pan hnaia tae chuan a kut chu alo thing thla hnawka nangmah vang vek ani ka nu tihchuan a nui haka.. Nu tia koh che pawh hi ka duh tawh lo che.. Jk ka hmangaih zia kha i hria ani lawmni ti nge hetia ka chungah i tiha maw nu ti nge jk nen minin hlat tir eng nge ka tihsual hetiang fapa i neih avang hian ka tihpalh ani mahse engpawh ti in engpawh sawi ila JK ka hmangaihna hi engmah hian a thlak theilo i hria em amah ka hmuhtirha a thinrimna mitmengah Khan beiseina ka la hmu ani..

Ani khan engkim hi dawt vek ani tih ka hrilh a duh tak zet ani tih ka hria mahse ka hmangaih thudik hrilh tur tak ngial pawn huaisenna ka neilo mi dawizep ka ni tihchuan a hmai chu a beng sawk" a, a mittui te chuan anu kawr ban te chu a tihuh nei nuaia ti nge hetiang ka hringnun ka hman bik tihchuan a tap hawm" a, anu chuan alo kuah vata ka thiamloh ani ka fapa jk i hmangaih hi ka haw lo ka tawrh ang hi JK in a ti chiah chu a ngawi data ...mahse ka tihsual hi ka fapa in a tuar ka duh lo I mittui a tlak pawh hi ka phal tawh lo tihchuan a tlan chhuak nghala..

Time skip..

Jk pov..

Tae ka chhuahsan chiah thawveng sawt tur ka nihlaia eng nga ti nge ka thin hi tawt up+ mai chu le keimaha phun ser+ chung chuan ka car chu ka ti nunga jisoo min lo call na pawh ka hmu nuala mahse call back tawh lem lo chuan ka phone chu ka ak tha leh nghala company pan ta lem lo chuan in lam chu ka pan ta zawka Tae hlir chu ka rilru ah chuan a awma a mittui tla pawh kha ka hmuhmaih lo keimah vang ngat pheia a mittui a tlak phei kha chuan hreawm ka ti tak zet.. Mahse ka nu chu ka rilru ah chuan a lo lang leh zawka thinrim tak chuan Car chu chak tak chuan ka khalh nghala...

Minutes reilo te hnu ah chuan in pawh chu ka thleng veleh ta a.. Ka room ah chuan ka tlang nghala a.. Ka khumah chuan ka han mu thlawpa ka mit chu ka han chhing vag"a..Tae mittui ringawt mai chu ka mithla ah chuan a chama kawngkhar chu an rawn kik dawt" a.. Lo lut rawh tihchuan ka han chhanga.. Ka pu mikhual ineia inhnuai ah a nghak che ahan tihchuan jisoo leh bawk maw tihchuan inhnuai lam chu ka pana...

Mah.. Mahse tu nge ka hmuh hi nu.. Nute nang hetah eng nge i rawn tiha ka tibahlah nuaia ka hriatna ka neilet khan tae nu in min hmangaih  thin zia pawh hi ka hrechhuak ani ka hmuchiah chu ka kuah cheg" a.. Ani pawh chuan nui vur" hian min lo kuah let ve a kook bawiha thil hrilh duh che ka neia ahan tihchuan ka thut rempuia ka kutah chuan min rawn chelha eng nge sawita che nute ka lo tivata..

A biangah chuan mittui chu a rawn luanga kook.. Bawih.. Bawiha a tap zawih" a inu that tu kha keimah ka ni tap zawih" a ahan tihchuan ka lo meng bial nghal kawk+ a.. Khami zana  tae nen inhmuh in tuma kidnap tu che kha keimah ka ni Tae ph ah thlalk kha kan thawn bawka tichuan in+ hmuhthiam lohna chu remchangah hmangin tae chu huattir che a nangmah zawkin kalsan la kan duha a chhan chu tae hian I tan chuan company leh engkim kalsan vek kha a inhuama..

Mahse maw mindang nen chuan Tae hi inngaizawng chu nise ka pawm vek mahse nangkher hi chu inat ka phal lo ani tae hian a theinghilh thei ve mai che ka ringa mahse kum 5 meuh a ral pawhin a theihnghilh theilo che a damdawi in ah khan ka thupek avanga dawt sawi ani I nunna atan Tae hian a hlimna a kalsan ani..

Kook ka fapa thiam loh engmah a awm lo anu min humhim nan dawt a sawi mai ani kook khawngaihin ngaidam rawh accident in tawh hma ami kha Taehyung hian engmah a hrelo a, khami tum khan hria sela chuan nanghi a kaltir ngai lovang che kook keihi min ngaidam lo anih pawhin khawngaihin taehyung hi chu mawhpuh suh tap zawih" chuan ahan tia..

Engkim kha dawt vek maw ka muttui chu ka hru a ka tlan chhuak nghala ka car ka tinung nghala tae chu ka calla min chhang thei bawk silo ka tawngkhum dante chu ka ngaihtuah leta ka inthiam lo lutk chu ka biangah chuan mittui alo luanga thla zawih" a mahse ka hlim tak zet ani Tae anilo tih chu ka thinlungah hian vawitam ka inhrilh thina a tawpah chuan Tae ngei chu a dik ani ka han calla leha mipakht hian min Lo chhanga...

Mipakht hian alo pick a.. hei ka Pu hi barah hmeichhe dang nen an awma a ph hi a kalsana ahan tia an bar awmna chu ka zawta min hrilh chiah chu.. Ph chu ka off nghala

Bar chu chak tak chuan ka tlan nghala bar pawh chu ka thleng ve mai bawka ka va lut chu tae chu hmeichhe pali vel hian an Lo thutchilha a then a malha an thu bawka... Min hmu thut chu a phu chiang kher mai mahse min enna chu la sawnin hmeichhe pakhat biangah chuan a kiss zeuha an nui leh ho dar" a ka va pan hnaia..

Tae in be lawk teh ang tihchuan va kaihchhuah ka tuma an zinga hmeichhe pakhat chuan oppa kal lo mai rawh a la nuam rih alawm tihchuan a malah chuan a Thu kaia a kuah chiala Tae ban ka han tum chiah chu jisoo chuan min lo kuaha ka biangah chuan a rawn kiss zeuha baby hetah eng nge i rawn tiha a rawn tia ka lo ner nanga mai" chuan jisoo hnenah hian engvang phiangsena Tae awmlaia inngaizawng anga awm tur lo ti mai+ nge maw ni ka nih ni ka ti rilru a..

Engmah tilove tihchuan ka chhang maia Tae chu ka va ena hmundang alo melh sawn nghala..jisoo min kuahna chu ka thlaha inbiak kan ngai Kim Taehyung tihpah chuan ka kai tho vata.. Ka kut chu Lo thingthla in company ah pawh kan awm loh hi eng nge i sawi duh a rawn ti vin hlawra jisoo kawk pah chuan i bialnu bulah hian awm rawh min ngaihtuah suh a ti vin vaka..

Ka nuiseka i sawi dik e tihpah chuan jisoo chu ka pawt hnaia min lo en renga jisoo kawngah chuan ka kuaha a biangah chuan ka kiss zeuha a hmui chu ka tuai saka fawh tum chuan ka han awma ka kiss tep tihah chuan..

Duhtawk rawh u Tae chuan mit sen rum hian a rawn tia jisoo chu a namsawn dawrah ka hmai chu a kut pahnih chuan a dawma hetiang tur hi alawm tihleh passionate tak chuan min fawp ngawng" a keipawh chuan ka lo chhanglet tha kher mai..

No proof reading..

Ti zawng kha ni phawt mai rawh se o 🤗💜👇🤭

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now