Bonus chapter

374 48 13
                                    

3 months later..

Kook ka tihpalh ka tihchu khawngaihin kawngkhar hi lo hawng teh tihpah chuan tae chuan ning zet chuan kawngkhar chu a nghena.. Pakhat lah chuan kamkhat pawn a rawn chhang lo.. Kookie khanu te kha chu ka thiannu ringawt alawm a bialpa hlui thik nan min rawn kiss ringawt anih kha... Ka tihpalh kookie a ti zawi rata... Jungkook chuan zawi muang chuan kawngkhar chu a rawn hawng de"a..engmah a awm lo tak" maw tap aw tiau chuan ahan tia... Aw engmah a awm lo tihleh jungkook chu a pawt chhuaka ka kuah thlawpa... Thik Thu chhe reuh lutk mai tihleh a nuisuka.. Kal ang kanin hualna party I ti chhe vek alawm tihleh inhnuai lam chu an chhuk thla duna...

Khi kan pa pa tuak thar Te chu hobbie chuan fiam zeuh chuan alo nuih hawk"a... Ni chiah kan jungkook thinrim thlem chhung chu hun I duh rei e.. Jimin chuan nuih ver"a ..nia ka hmangaih kookie ni miau alawm tihpah chuan jungkook kiss zeuha jungkook pawh chu a nui ringawta...

Party chu an han tan mawp"a..darkar khat pawh a Liam hma chuan an rui hlawm tawh hle... Jin leh namjoon coach ah inkuah chialin an lo phun ser"a leh lamah jimin leh yoongi an lo in hap mawlh"a..hobbie lah a rui lutkin a thiante in hmangaih taka an awm ho laiin inthenna lam hlir alo sa ve bawka.. jungkook leh tae lah chu hobbie be ul" chu ril tak mai chuan an lo lampui ve bawka... Chutah Tae chuan jungkook chu a pawm lawpa inchungah lamah chuan a chhohpuia..

Kawngkhar pawh hawng hman lo chuan an infawp buan"a jungkook chuan thei leh theilo chuan kawngkhar chu a hawnga.. Khumah chuan anin fawp chhunzawm zela... Tae chuan a taksa vel zut kual pah chuan jungkook thil chu a nghawk leh zeuh zela a thawmhnaw chhanah chuan jungkook thil chu a khalh niap"a jungkook pawh alo moan ham"a. In fawp pah zel chuan jungkook kekawr hlih a tum lai tak chuan... Barakhaiha... Tihleh a thiante chuan kawngkhar chu an rawn hawng thuta tae pawh chu a per dawr nghala jungkook zak lutk pawh chu puanin a inkhuh tawpa a thiante lah chu an nui ho dar"a...

Eng nge in lo tih min lo enthla reng em ni a mood ah ka Cheng dawn chiaha Tae chuan ahan tifaka.. Aih tae kan enthla lo che u bakah inthil tih tum chu kan hresa a kan thil tawn hnu vek nia chuan jungkook nangpawh zak duh suh.. Jimin chuan fiamzeuh pah chuan a nuih ver"a...zanin chu mu ho ila ka tia kan awmho hnuhnun ber pawh ni theia hobbie chuan ahan tia.. Ty mo hun dang ala tam alawm Tae chuan alo ti sam eta...

Us ah ka let tawh dawna ka chhungte bulah engtikah nge ka rawn let leh dawn tih ka sawi thei tawh lo ani.. A ti sapa an han ngawi vang" hlawma...

Awle mutna chu siam ila jungkook chuan phur fahran chuan nui ver" chuan ahan tia an lo bu ngauha a.. Mutna chu an han siam sup"a...chhuatah chuan an muho diala.. An hun hman  tawh te chu an sawia an nui ho dar"a. ..a chang leh anin puh kuala darkar hnih zet an tawng hnu chuan an chhing rial" hlawma.. Chutah hobie bawk chu a rawn ding leha nin hmel zet chuan eng nita yoongi chuan alo ti tum bura..

Music video ka siam chak thut nui ver" chuan ahan tileha.. A tlai tawh emai jin chuan ahan tia midang pawh chuan nia an lo ti rual thupa.. Mahse hobie chuan a ngen tlat avang chuan zanlai pelh tawhah chuan music room lam chu an pana jungkook phei chu tae in a pawm pheia... In" ring em tihchuan Hobie chuan v. Camera chu ahan awna.. A han khuh khauh"a ...

Awle keini hi bts kan ni a kan disband atangin kum 6 lai alo Liam ve tawh a a then chuan mi hre tawh lo mai theia ahan tia... Mahse army keini chuan kan theihnghilh Lo che u ania o.. Khawi hmunah pawh awm ula keini chuan a tha ber ni turin kan duh che u ani jin chuan nui sen" chuan ahan tia... Kan thi emaw kan dam emaw keini chuan kan hmangaih reng ang che u...

I nunah khan engtiag taka harsatna nge in la hmachhawn dawn in hrelo a mahse in beih tang" chuan hlawhtlimnna chuan a um ngei ang che u chu thil chu ka thil tawng atang khan in hriat kha yoongi chuan a ti ve bawka...

Beiseina hlawhtling lo tur beiseina kan pek chang che u atam ang nga... Min atchilh lai kha in" chhir chang atam ang nga then khat erawh in in hlimpui lai ber pawh ani thei tihpah chuan a nuisuka... Kan tah changin in tapa kan lunngaihin hmun hla tak atangin min hnem Dan turte in lo ngaihtuaha kan hlim hmel in hmuhin in hlima keimahni vangin in duhzawng in thlak chang atama.. Kan tan in tling agem tih zawhna in" zawt fo thin tih ka hria a.. Mahse army keini chu lar tawh lo in in tan zai tawh lo mah ila.. Kan army in ni reng ang forever bulletproof kan ni miau alawm tihpah chuan a nuisapa....

Namjoon chu ahan khuh khauha kum 6 liam ta a UN a ka thusawi.. No matter who you are.. Where your from.. Your skin color.. Your gender identity.. Just speak yourself.. Tih kha hrereng ula tih hi keichuan ka duh ber ani tihpah chuan bulletproof the eternal music chu arawn ria...

Oh I.... We were only seven..

I.. But we have you all know..

After seven winters and spring...

At the tips of our enwined fingers...

Oh.. I.. Yeah we got to heaven...

Throw stones at me we don't fear anymore ..

We are ..we  are... Together bulletproof...

(yeah we have you.. Have you)...

We are..we are  forever bulletproof..

Yeah we got to heaven....

A awm ag lo mai theia Mahse k rilru ah Lo lang thuta 😅mangtha vek ule 🙌💜💜




A awm ag lo mai theia Mahse k rilru ah Lo lang thuta 😅mangtha vek ule 🙌💜💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now