Tae pov..Arhh ka lu chu ava na ve tih chuan ka han hawi kuala ka awmna room chu ka han en kuala ka room ani lo tih ka hre nghala ka bula jk lo muhil bal chu ka hmuhchuan ka phu deuh zawka hnuailam chu ka en nghala mahse engmah a thleng lo tih ka hriatchuan ka thaw sapa..
Nizan Khan eng thil nge thleng chu ka hre lo a mahse jk kuah chu ka chak takzet tuitak a muhil lai chu ka en vung" a movie hmuhnawm tak chu ava ni chiang em.. A rawn meng ser" ka thu tha nghal vata.. Ani pawh chu ka bulah chuan a rawn thu tha ve nghala a.. Kook ih ka tichiah chu ka hmui chu min rawn hup saka ka hria tae ka hria ka ring che tihchuan min rawn nuih ver" a ka hlim tak zet kum tam tak hnu ah kookie ka hmelin en a nui ve theia...
Ka lamah chuan ka pawt hnai vata nghet tak chuan ka kuah vata ka tihpalh kook thudik hrilh ngam Lo tur che khawpa ka huaisen tawk loh avangin mahse ka hmangaih lutk che nia o chan che pawh ka duh tawh lo hnuk ulh tiau chuan ka tia... Ani pawh chuan min lo kuah let pah chuan keipohin tihchuan a nuisapa kanin kuahna chu kan han phelha..
Vawin chu tihtur kan neia shower ka nei hmasa nga a dawtah nang o tih chuan a ding nghal vata ka pawt thu leh nghala a kawngah kuah pah chuan nei rual mai ila nuiseih chuan ka han tia a taksa chu melh xeuh pah chuan inthup a awmna tawh chuang lo a ka tih chuan min nemsawna I tenawm lutk keimah ka inbual thei tih leh kal a tuma rang tak chuan ka dinga ka pawm lawpa bathroom ah chuan ka luh pui nghala tal chu a han tal ve tho a..
Christian chuan ka din tira min namchhuah a tum lai tak chuan a kut chu ka manbeta bangah chuan ka nawr beta shower chu ka han on a a kawngah chuan ka pawt hnaia duhthawh tak chuan ka fawp nghal buan" a ani pawh chuan min lo chhang let tha kher mai a kawr chu muangchang chuan ka hlihsaka a kut chuan min Lo dang vata ka nuisuka a hmuhchuan a lai lutk chu a thinrim hnuhnawha keilah chu ka la nui sen" a..
Kim taehyung mai" chuan tihleh bathroom atang chuan min namchhuaka kook lo hawng teh tihchuan ka nui var" a room leh lamah sawn va inbual rawh a ti bul hmuka ka nui var" a room leh lam chu ka pana...
30 minutes later..
Ka han chhuak chu khumah chuan thawmhnaw hi alo awma cute tih sap pah chuan ka hanin thawlha inhnuai lam chu ka pana jk chu alo thu ran tawha ka chhuk ri a hriat chuan min kai thla dawr" a Thu thlengah chuan min han thuttira ani pawh chu a Thu ve nghala a.. Eitan ila nui ver" chuan ahan tia.. Imm ole ka tihchuan ei chu ka han tuma a spoon chu ahan lek kanga ang rawh le ahan tihchuan ka phudeuh zawka a chhiahhlawh te chuan min lo en deuh hrapa ka ei theilo alawm tihchuan ka han chhanga..
Alo ner nanga ka barh duh che lawm ahan tihchuan ka nuisuka ole tih chuan ka han ang ve maia min barh pah chuan fel lutk ati sapa a bianga piai pah chuan nangpawh tihchuan kan nui dun var" a ka hmui ah chuan min rawn kiss thuta kan bula chhiahhlawh ding pitar lam chu a lo khuh khauha jk kuta hum chung chuan kut hetah te i chhiahhlawh te an awm ve reng hi ka han ti sa" a ka duha ka ti ni mai lom a tih chuan ka malah chuan ka han pawm kanga ka hmangaih che ka tisapa... Imm tih chuan min chhanga i sawi ve dawn na nge a tih chuan nui vur" pah chuan ai tih chuan min chhanga ka nuisuka thil chu ei nghal malh" a..
A sam chul hliau" pah chuan kook engtin nge thudik i hriata ka han tihchuan a thil ei chu a han lema nutei Khan min hrilha chuan tae heihi I hria em I awih loh mai theia mahse nangnen hian kan naupan lai atangin kanin hre tawha accident kan tawk duna heipawh hi i awih lo mai thei mahse suho khan kan 2 hian min thah a tuma mahse a thei ta lo a chuan kan hriatna kha kan hlauh dun bawk sia mahse tunah chuan engkim Ka hre vek tawha engtikah emaw chuan i hre ve mai ang ahan tia..
Ka nui sapa kook engkim ka hre tawh alawm ka kalsan niche khan nikhaw hre lo in ka awma tah chuan kan nunhlui kha ka hmu a engkim ka harh deuh zawka ka bulah chuan suho leh ka nu hi an lo thu a suho kawrhah chuan ka hrama engkim thudik chu ka zawta engkim chu min hrilh veka thudik ka hriattirh chuan lo let leh mai ka tum nghala mahse ka nu in thil pakhat min hrilh kha chuan duh viau mah ila ka thei ta Lo ani ka han ti chuai raiha..