Chapter -19

318 38 10
                                    

Tae chu a nui suka in va lak lawh awm ve hoseok chuan ahan tia jk lai lutk chu a sen tan"a le kanin peih tawh chuan kal ila namjoonin ahan tihchuan jimin chuan JK chu a kuah vata vawin chu jk hi ka partner tur ani tihpah chuan a seat hnungberah cuan a thutpui nghala yoongi leh tae chu anin ena an nui deuh suka namjin chu a hma berah cuan an thua tae .,hoseok leh yoongi..

An tlan tirh atang chuan jk leh jimin chu an tawng nghal mawp" a an nuidun leh uar"a an bialpa te 2 pawh chu anlo khisuk renga tae chu a khuh deuh reng avang chuan jk chuan let leh mai ang u tae a nuamsam silo a ahan tia namjin pawh chu an lo bu ngauh"a mahse tae in a duh tlat loh avang chuan an tum na hmun lam chu an Pan xela rei tak an tlan hnu chuan an thleng ta nge"a ...

Tuipui kama camp sak ai cuan Hotel ah an thleng ta zawka room hi 4 ania ka riah ho dan tur kan hriatmai ka ring namjoonin ahan tihchuan nihchuan hyung kan room lamah ka kal nge tihleh tae chuan jk chu akaia a kal pui nghala keini poh kan kal ag tirawh jimin ka chau riau yoongi atih chuan an in zuia baby keipawh ka chau riau kan room lam pan ve nghal ila jin a tih chuan namjoon pawh chu kal ve a tum mai bawka lawk in zavaiin a pair vekin in riak dawna ti nge keihi ka single bik a fair lo hyung nangchu ka bulah riak mai rwh jin hyung chu amaha awm thang ania a awm thei tho hyung nuar pah chuan ahan tia namjin chu anin ena an nuisuka hoseok eng nge maw I hriat le nangte chu I single a ka bialpa amaha riah tira I bula lo riahte chu a atthlak emai a chutia nangmaha riah I hreh viau chuan nula chelo an tam alawm lunngaisuh ipa kan hrilh lo ang tihleh an kalsana... Hmm tihpah chuan a room lam chu a pan ve nghala a..

Skip..

Tae a ninawm in rem fel ang hetia min kuah bet reng lo hian jk chuan ner nang chuan ahan tia amak emai kook kum tam tak hnu ah hetiang  hian kan awm thei chauha ka ngaihzia che hi i hria em a beng seh ner" pah chuan ahan tia tae taka thil hrilh tur che ka nei I rem tilo mai theia mahse ka duhthusam ania min pawmthiam pui pawh ka beisei ahan tia..

Eng nge sawila I thusawi apiang chu ka ngai pawimawh vek alawm..
Tae ka nu a thih khan ka tuar na em+ chu ber aia min tinatu chu min phatsanna kha ni nang ka huat em avang leh I laka phuba ka lakduh em avang khan ka thilduh engkim ka hnawla ka suangtuahna thlengin ka peih bova mahse tunah chuan hei kan tha leh tawha ka Dream chu tih hlawhtlin nge ka duh ani ahan tia tae chuan alo enkara jk a nuisuka hlauthawng viau suh nangmah thenna lam anilo doctor nih ka duh ani company tih vel lampang hi ka tui thei tak" lo a ka tet lai atanga ka Dream ani tawha ka nu leh pa te chu ka la hrilh lo a nanghi ka hrilh hmasa ber che ni ka tumdan chuan kan haw hunah admission ka ti nga a chuan ka lut ang jimin Dream pawh ania ani pawh ka la hrilh lo ahan tia...

Tae chu a thaw sapa nihleh kum engzah nge in training ang ahan tia ka hre lo le mahse kum 3 vel chu ani ang mahse ka rawn haw zeuh" thin ang kal san che ka duhtawh bik lo a min hrethiam ang tiraw hlauthawn hmel tak chuan ahan tia aih alo ti hmuka timaw tae phal ve mai la maw khawngaihin itan ka rinawm tlat dawn alawm a ban phar pah chuan ahan tia...

Jk kiss zeuh pah chuan ka fiamthu nih kha baby keimah avenging I suangtuahna I kal Sana lo dang tur che ka ni hleihnem mahse min tiam rawh mipa dang tumah I be tur nilo a ti deuh hmuka em"a tae biak loh em" te chu a ka hne ve tawh che lawm khivur" pah chuan a tia ka tlan chhiatsan theih hun che nih hi tlan chhe pah chuan a khi vur" a engmaw i sawi a junkook I chak lo khawp ang tah Khan ding rawh tihleh jk tlan leh tur chiah chu a pawm lawpa khumah chuan a muttira tae eng itiha khua ala en vek hi insum ve teh tihleh tae chu namsawn a tuma tae chuan a kutah alo man bet vata hremna nih hi tihleh tae chuan JK kut chu a chelh beta duhthawh tak chuan a fawp nghal buan"a jk pawh chuan alo chhanglet tha kher mai an duhthawh dun tulh" chutia anin fawh mek lai chuan tae chu a luak arawn chhuak thuta anin kiss na chu a phawi swka bathroom ah chuan a lut nghala thisen hlir chu a luah chhuaka a thlan fim chu a tla nasa hle eng nge a tae I tha em jk chuan kawngkhar chu a rawn kika..

Ani theilo ka pa ang chu ka nilo tihleh a flash nghala aw ka tha e kook motor kha ka rui deuh aniang tihchuan a chhanga doctor Kan pan dawn mi em ni ahan tileha aih a ngailo kook ka lo chhuak tihpah chuan kawngkhar chu a hawnga I tha em hahchawlh rawh tihpah chuan khumah chuan a muttira tikhan muhil rawh ka lo veng ang che khua pawh a thim dawn tawh tihchuan a bulah chuan a thua keimah chuan ka mu duh lo tihleh tae chuan a pawt thlu a an pahnih chuan inkuah chial chuan an muduna...

Rei deuh hnu ah chuan thil a ei a hune jiminin kawngkhar hawngpah chuan ahan tia a nuisuka in chena deuh ani maw zante nghah ve tur alawm ka hrethiam e ka hrethiam e nui ver" chuan kawngkhar chu a khar leha...

Skip...

Tae pov..

Zing ka harh chu ka bulah jk chu alo hnar suk"a ka bulah cuan jk chu alo hnar  suk"a a hmeltha takzet ani a biangah chuan ka fawp zeuha thawh chu ka han tuma ka lu chu a rawn na vaka tho ta lem lo chuan ka muleha minute reilo te ka mut hnu chuan ka ph chu a rawn ri a doctor sung maw tun angah ka pick nghala a.. Aw Hello eng nge nita tun ang zing karah..

Doctor - Mr kim I test result alo chhuaka tunah hospital lo kal nghal la ka duh ani tunah hmanhmawh takin aw..

Awle tih ka sawi hma chuan ph chu a off a jk in min kalsan hnu atang khan ka dik theilo a ka inenkawl tha bawk silo tun hnu a ka lu na a rawn zual takah chuan doctor sung a hnenah ka va in entira anih lah chuan hmanhmawh taka kal turin min ti leh bawk si ninawm hian peih lo tak chuan ka han thova shower nei tur chuan ka luta ka inbual te nidang ai chuan vawt ka ti hma em" a rei tak awm lo chuan ka chhuaka ka inha sawk" a jk chu alo meng siar"a ..

Tae khaw nge i kal Dawn sangha man turin i chhuak dawn tawh em ni engmah eilo in chuan ka tel lo bawkin maw alo ner nang"a a tihtauh vel te hian a hmeltha leh zual ani ka nuisuka aih kook khawiah emaw kal ka ngaia ka reilo ang chuan breakfast chu in lo ei mai dawn Nia a chalhah chuan ka fawp sapa ka kal aw tihchuan hospital lam chu ka pana..

Kan awmna atanga a hlat deuh avang chuan chak tak chuan ka han tlana rei tak ka tlan hma chuan ka thleng ve mai bawka doctor sunga cabin chu ka luta ka nu ka hmu chu ka phu zawka alo tep keuh" a.. Ka nu nang hetah.. Eng nge itiha ka han tia ka fapa tihchuan min lo kuah thlawpa a tap hawm" doctor chu ka va melha a hmelah chuan a hlim lo tih ka hria...

Thu ula a tih takah chuan kan han thu a ih Mr kim tuna ka sawitur hian a deng mai thei che a mahse hriathiam I tum dawn Nia a ti sapa doctor I sawi tur chu sawila ka han tia a a thaw sapa Mr kim ipa natna ang kha i kai ve ani inthlah chhawnna thil ania I lu na rengte I luak chhuak te i khaw hmu fiah lo te I natna hi a serious telh"a tunah hian treatment i lak chuan beiseina awm deuha engchen nge i dam dawn tih hi kan sawi theilo a mahse US lama ka thianpa ka lo bia a doctors thiam tak ania a hnenah treatment la la ka duh ani beisei asang deuh ang tunah hospital ah lut nghal la ka duh ani dinhmun hlauhthawn awm i awm ani inu nen hian a ti chiah ka tho nghala ka bing nghal mup" keimah ai chuan jk ka ngaihtuah ani keimah vanga a mittui a tla tur ka ngaihtuah chuan pen leh ka tum chiah ka lu arawn na vaka ka tlu nghal thuaia bawiha tia ka nu in min koh lawm" chu ka hria...

Tihpalh vek u 🤧k thatche em ani 😥ngaihnawm vak loh pon vote leh comment kha o 😅💞I purple you all 💜💜💜💜

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now