Chapter -20

318 43 19
                                    

Ti nge kook. Tae chu ava rei ta ve ei san mai ang u jimin chuan ahan tia lok jimin hei ka ph mek alawm ti nge maw a chhan theih loh le tihchuan jk chu a tei kualseka ...eng nita tae chu alo la thleng chuang na nge namjoon pawh chuan arawn tia hyung ka hre lo ph a pick up thei silo a lo thleng teh se a hre viau ang kan picnic ati khawlo vek jk chuan tum bar chuan ahan tia...

Kan call ve chhin nge a ph phawrh pah chuan namjoon chuan ahan tia chutih lai chuan jk ph chu a rawn ria a ngai Lo hyung hei a rawn call back alawm tihpah chuan ph chu a pick upa.. Hei kim taehyung eng nge I tih chen"a khaw nge I awma a ang nghal bawrh"a..

👤..kook bawiha..

Nute nang ti maw khaw nge tae a awma alo haw em ni ..kook bawiha tae chu damdawiinah a awm a tap nghal hawm"a...eng nga nute I sawi awmzia ka hrelo eng vangin lok khawi hospital nge sawi teh kan lo kal nghal ang...   A ti chiah chu a thiante chu an ding nghal thapa JK chu an en ha hlawma.. Sushan hospital a ti chiah chu jk chuan a ph chu a offa a tlan chhuah nghal atuma... Namjoon chuan abanah alo chelha jk eng nge thil awmdan tae chungah chuan eng nge thleng nia kook sawiteh tae chu a tha em jimin chuan arawn zawt ve zat nghala... Aih hyung a tha lo a tap nghal zawih"a tunah hian sushan hospital ah a awm kan kal nghal a ngai a a hlauthawng lutk chu a che buai veka kook insum rawh engkim a tha ang tih ka hria jin chuan kuah pah chuan ahan tia motor ka va la chhuak ang nge namjoon chu a tlan chhuak nghala a thian dangte pawh chuan an zui chhuak nghala hospital lam chu apan vata....

Reilo te hnu ah chuan an thlenga damdawiin chu an luta khaw nge kim taehyung awmna room hi tih chuan an han zawta.. An hrilh hnu chuan an tlan chho nghala tae nu chu alo tap melh"a..an va tlan phei nghala nute ti teh thut nge khaw nge tae chu a awm hlauthawng tak chuan jk chuan ahan zawta Tae nu chuan thil awmdan veleh tae in hun a neih tlem tawh thu te chu tap zawih" chuan ahan hrilha US lam hi hmanhmawh taka kan Pan pui a ngaia mahse kalsan che a duh silo a tunah chuan ward pangai ah a awm riha nichi.n khan alo harha a muhil leh deuh chiah engmah hrilh lo tur che in min ti a mahse ka thei thlawt lo ani ka fapa hlimma chu nanghi ini miau sia I hlim hi a duha amah avanga I nat leh a duh tawh lo a amaha tuar chhuah a tuma mahse nu ka nihna ang hi ka fapa hetia a awm hi ka hmu theilo ani khawngaihin min ngaidam rawh o bawiha tap zawih" a..

Jk chu a thingthi hnawka a biangah mittui chu alo tla nghal zawih"a mi mawlpa engtin nge hetia ka chungah I tih theih I Dam loh chuan engvangin doctor ka nih duh thu ka sawi khan ti nge min dan loh engkim kan tuar dun ang kan tih kha ti nge nangmaha tuar I tum leh si tap hawm" a.. jimin chuan ahnung lamah chuan a rawn kuaha kook chance a awm kha inti hnual teh suh... tih chuan a hnung chu a chul sak hliau"a ....A thiante pawh atu amah inhnem ngaihna hrelo chu an ding tawp ringawta.. Doctor in alo harh e a ti chiah chu an tlan lut nghala a..

Kim taehyung mimawlpa engvangin engmah min hrilh loha jk chuan tae kuah pah chuan a tap hawm" nghala mimawlpa mimawlpa I sual lutk mimawlpa tihchuan a inhnit fuih"a tae chu a nuisuka ka tihpalh kookie hei min en ta che ka that tawh em hi jk chu a kuah leta a sam chu a chul sak hliau"a adam lo zawk e tilo chuan jk tap chu a thlema... Dik chiah mai tae ti nge engmah min hrilh lo a ity awm ang lo lutk mai I hyung te angah min ngaia I thian kan ni ani lawmni tapin insum tak chuan namjoon chuan arawn tia.... Ka tihpalh hyung in hlimna tihchhiat ka duh hleihnem nuisen" chuan ahan tia.. Jin insum theilo chu Bang hawi zawng chuan a kuna a tap khur char"a namjoon chuan a hnungah alo chul saka tu amah chu anin sum theilo a hoseok pawh chu a rawn tap chhuaka hei Kim taehyung I inty chak tur ani I hria em min kalsan chuan kanin zawmna hi a tawp nghal ah ngai ang che I hria em khawi hmunah pawh awmla ka lo lam tawh lo che nga zu pawh ka in pui tawh lo ang che inhnit fuih" chuan ahan tia....ni chiah mai tae.. Kim taehyung inih kha hre reng rawh yoongi chuan a mittui hrusap pah chuan arawn tive a..

Tae chu a nuisuka hey ka tha alawm a dam lo zawk chu keimah alawm ti nge tap thlem tur ringawta in lo kala hey hoseok tap tawh teh suh I tah chuan I hmelchhe vek ania he hospital a nurse ho hi an chelo teh mai nia nui ver" chuan ahan tia.. Misualpa le I dam lo chung pawh hian ka duh zawng chu I hre hle mai a nuipah tap chhuak si chu ahan tah nuiha an nui leh ho dar"a...

Rei tak an han ti" melh hnu chuan tae kan haw phawt ang naktuk Lama kan lo kal tha ang US lam pang pawh chu kan sawi tha dawn nia namjoonin a tihchuan anin mangtha hnu chuan anin zui chhuak hlawma I haw ve dawn na nge kook ka tha tawh ka tih kha Tae chuan ahan tia.. I tha tih ka hria mahse keimah ka tha dawn hleihnem chuvangin hetah ka riak dawn nute I kha chu a tah na lamah a chau deuha ka haw tir ta nih kha... Nih chuan kan 2 chiahin maw tihpah chuan JK chu a pawt hnaia fawh tum chuan ahan awma aw kan 2 chiahin chuan eitur ka va lei nge tikhan lo mu ang che tae biangah fawp zeuh pah chuan a chhuahsana...  Van cute thin tak tih chuan a nuisuka... Mahse a hmelah chuan a hlim reilo hle.. Engtin nge ni ang kook ka kalsan phal thlawt lo che nangnena thil tihdun tur tam tak ka la nei asin a mittui chu a hru sapa..

Skip..

Ehee nangmaw JK hetah eng nge itiha. Aw hospital ah ka thian pakhat a dam lo a Mr lee nang zawk hetah eng itiha nuisang chuan ahan tia.. Aw keipawh ka thianpa ka kan lawka taka jk doctor trainee vel kha I sawi ang khan ka lo buaipuia nangchu lehkha thiam ini tho a bakah doctor lam I zir nasa tho a ka thianpa hnen atangin training la ka duha kum khat chiah ani dawna doctor tha taka a chhuah ngei ang che tih ka hria ni tun kar tawp lam hian a beisei che a buaina a awm lo ang tiraw Mr lee chuan ahan tia... Mahse.. Mr Lee

Mahse tisuh itana chance tha anih hi doctor min ahnena trainee hi mi tlem te chauh an nia sin tuna ami pawh hi a thlan te zinga pakhatin rawlkhawlha dang aneih avangin a cancela lawm hle tur ini nakinah amah ngei pawh hmuh che a duh ang nih ka kal phawt ang nge tih chuan akalsana...

Jk pawh chu damdawin in lam chu apan ve leh nghala tae chu alo tum bara iva reive eng nge itih em"a tum hmuk chuan ahan tia jk chu a nuisuka Mr Lee nen kanin hmu a doctors trainee Chung Chang vel kan sawia doctor pakhat hnenah trainee turin min ti a kumkhat chiah ani dawna tun kar tawpah hian kal turin min tia.. Chuan I kal dawn em tae chuan zawi raih chuan ahan zawta.. Aih dawn lo e ahan tia engvangin maw kook inih chak ber anih kha keimah vang anih chuan ka duh miah lo ania...

Aw nangmah vang alawm tae US kan kal phawt ang nga i dam var hnu ah Korea ah kan haw nga tah pawh chuan chance ala awm alawm lunngaisuh engdang zawng ai in nanghi I pawimawh ber nui ver" chuan ahan tia tae pawh chuan alo nui let ver" an mitah chuan in en chungchuan an nui ver"a mahse an nuihna phenah chuan hlauhthawnna nasa tak a awm si hlim hmel inhmuh an tum ve" na ah hian an natna te anin tawmpui thei silo.. Kook min ngaidam rawh o tae chuan a rilru chuan ahan tia jk   chu pawta nghet tak chuan a kuah vawng"a kook kal la ka duh ani Ka thiante an awma dam takin Ka lo haw ang ka tiam ache jk kuah pah chuan a mittui chu a thunun hram"a aih ka duhlo I bulah ka awn ve dawn nangmahin ka kalsan dawn reng" lo che anin kuahna chu phelh ahan tuma tae chuan a kuah nghet sauha ka thusawi hi ngaithla rawh doctor tha tak ini lai hi hmuh ka duh ani Ka tha ang tih ka tiam a che i kal tur ani...... Aih tae ka kal dawn lo nang ni ta la tiang hmunah hian ding ta la min kalsan duh em ni inhnit fuih" chuan ahan tia.. Tae chuan anin kuahna chu ahan phelha hey Ka note tap suh I tah hian I mawl hmel teh mai nuisuk chuan ahan tia a mittui chu ahan hruksaka kookie ka hria alawm keipawn min kalsan hi Ka duh tawh lo ka dinhmunah hian ding ta la keipawh I tih ang tho in ka ti ang ka kalsan ngai lo ang che chumi avang chuan kook inthen mai ang keimah avanga I hma hun a chhiat ka duh lo chuvangin kook kanin kar hi ti tawp mai ang a ti chuai raiha...

Jk chu a ai nasa chuan a tapa aih ka duh tawh lo tae then che ka duh lo awle I duh angin ka ti ang ka kal ang tih ka tiam a che khawngaihin inthen kha chu sawi tawh suh ang che tap fuih" chuan atia I kal dawn phawt chuan kanin kar chu keimah chiah pawn ka vawng nung reng ang tih ka tiam a che doctor ropui tak ni ngei ang che tihchuan passionate tak chuan a fawpa duhthawh taka anin fawp chung pawh chuan an mittui chuan hul zai a rel silo a ..ka tihpalh o kookie tae chuan a ti sapa..a Ho lutk mahse engthil pawh thleng se min kalsan tur anilo dam takin ilo let leh ang tih tiam rawh.. Awle ka tiam a che kook dam takin ka lo let leh ang...

Tawk phawt teh se 😵🤧vote leh comment kha in lo ngaihlu hram dawn nia 😘😖💜💜💜💜💜

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now