Chapter -8

393 39 2
                                    

An inkiss na an han phawi hnu chuan an lo au dur dur a jk xak lutk chu a tlan chhuak nghala jimin chuan a um chhuak nghala ..

Wow bro iva pa ve tih pah chuan yoongi chuan a hnek zeuha hobi chuan engtik atangin nge i duha tih pah chuan a nui uar uara namjoon chuan a tawp i thlen pui theih dawn loh chuan tah hian ti tawp rawh i chhungte theihnghilh suh a han tih chuan tae chu a thaw halha ..

Nia hyung ana ang tih ka hlau mahse a mah ka hmangaih chhung chuan tumah hian an tih nat ka remti lo....

I thutiamah ding nghet ang che namjoon chuan a rawn ti a yoongi leh hoseok chuan engvanga namjoon chu seroius em em nge a ni tih pawh an hrelo..

Time skip..

Kook engtik atangin nge tae nen chuan in niha jimin chuana ti seka jk chuan ih jimine kha camp atanga kan let hnu ah khan min duh thu asawia mahse apa thih zan khan rose nen anin kiss lai ka hmu a , a chhan pawh ka hrelo ka thik tawp ni mai chuan ka be duh lova tikhan min kiss nih kha tih pah chuan jk chu a sen tawn tawna..

Ehh kook i duh viau ni maw kha i hmaite pawh a tai vek alawm jiminin ahan tih chuan a lai leh xuala ..mahse kook hei hrereng rawh tae te chu an hausa a anu ten an pawm lo mai thei che a i serious dawn loh chuan i nunah hian la lut lo law law la ka duh jimin chuan ahan tia ..

Ka hria lawm jimin mahse theihnghilh ka tum pawn tunah chuan ka thei tawh lo engpawh thleng dawn se tunah chuan tae nena hlim taka awm ka duh tih pah jk chuan atia jimin chu nui vur vura ilo ler tawh hle mai classroomah let ang i bialpa hmel ka hmu chak tawh jimin chuan a han tih chuan jk chu nui vur vur a .

Class rooman lut tur chiah chu yoongi leh tae lo chhuah an tum chiaha an ding chawta jk lai lutk chu a thutna ah a thu hmaka hobi chuan chhaih tih hriat tak chuan alo ehemm vak vaka jimin leh yoongi pawh chuan an nuih vur vura tae pawh chu alai hnuhnawha chhuak talo chuan a thutna lamah chuan a let phei ringawt..

Dar chu rawn rithuta jk chu tlan chhuak nghala tae chuana umzui nghala..hobi chuan an ngampa sawt hle mai ahan tih chuan an zavai chuan an nui dur dura class room chu an chhuahsana ...

Kook lo ding lawk teh tih pah chuan tae chuan a kut chu va chelhsaka jk chuan melh lem loh chuan eng nge ti liam ve maia ..kook kanin lo kal rawh ka thlah dawn che nia tae chuan ahan tia engvang ringawt chuan maw jk chuan ahan tichiah chu a carah chuana nawr luta a tlan pui nghala..

Jimin chu a nui vur vura hyung anin hmeh tiraw ahan tia yoongi chuan kanin hmeh zawk chuan lo chuang rawh vawin chu indate ang ahan tih chuan jinim chu a lawn nghala nih phawt u an han tih chuan an ni pawh chu an tlan liam ve nghala...

Kan 2 chiah kan awmta hobi chuan ahan tia pahnih ni hleihnem pakhat alawm jin hnenah khan school banah ka lo kal ang ka ti bawk sia kal kal mai aw tih pah chuan namjoon chu a tlan liama in va han phakar hlawm tak tih pah chuan a car chu a tinunga ...

Time skip...

Tae kan van thleng har jk chuan ahan tia ahla deuh alawm kook iduh chuan muhil rawh tae chuan ahan tia jk chu thu tum bura chu chuan tae chu a ti nui lo theilo cute tih pah chuan jk chu a kiss zeuhah  darkar khat hnu ah chuan an thleng ta  a ahmun chu a fal em avang chuan jk  chuan a hlau titiha tae chuan jk kuta chelh chung chuan hlauhtur a awm lo ibula hi ka awm hi tihpah chuan a nuisuka ..

Mahse khaw nge kan awma hei hi in maw jk in ahan tih chuan aih kanin chiah chu nilo kan awm thina mahse accident ka tawh hnu atang chuan helai hmun hi ka kal tawh lo tae chuan ahan tia ..an kal zela dil an thlenga ..

Kook hetah lo awm rawh aw inchhungah eitur ka va lak ang che tih pah chuan tae chuan inchhunglamah a luhsana jk chu a tei kual vela ahma a thingkung lianpui ding bulah chuan a ding chawta a lu chu a rawn na vaka thingkung lei chu a hai ta vak vaka thil awmzia hre miah lo chuan ahai zela thingphek pakhatah hian j love t tih hi alo inziak a jk biangah chuan mittui chu rawn luang thla ngial ngiala a  bengah chuan thawm au vak vak ri a hria a.

A beng hup chung chuan a au vak  vaka a thawmah chuan tae chu rawn tlan pheia jk chu a au vak vaka tae tih ngaihna hrelo chuan a kuah tawpa jk chu nikhaw hrelo ina awmzui nghala tae chuan inchhungah chuan a pawm luta jk awmdan avang chuan a rilru chu ahah hle a abulah chuan a thu tawpa alo harh hun chu a nghak tawpa ..

Minute 20 velah chuan jk chu rawn meng ser sera kook i tha em tae chuan alo ti vata ..imm ka tha tae engtin nge ka awma nikhaw hrelo in i tlu a damdawi inah kan kal dawn mi i duh em tae chuan ahan tia ..aih a ngailo tae ka tha mai ang bakah ka riltam lutk a ...

Nih chuan kook shower lo neila eitur ka zuk siam nge tihpah chuan inhnuai lam chu a pansana ..

Eng nga ti nge khatia ka awm le helai hmun hi khawilai nge kha mangchhia khan ti nge min kalsan theih miah lo le ka ning tawh hle mai tih pah chuan shower nei tur chuan ka luta khawi hmun mai pawh hi ka hriathnu a ang reitak awm ve ang mai ka ni ...

Time skip...

Kook ilo chhuk maw a eitheih lo thu rawh tih pah chuan tae chuan eitur chu alo chhawp mawlh mawlha jk pawh chu a thu ve maia eitur chu an ei mawlh mawlha kook zanin chu hetah kan riah a ngai ang o ka motor chhia a tae in ahan tih chuan jk chuan a thil ei chu a hak bawrh bawrha...tae chu nuisuka engtin mah ka ti dawn hleihnem che tih pah chuan tui chu a pe a jk chu alai titiha ..

An han eizawhah an tihfel zawh chuan sofa chuan an thu ngawi renga anin melh rek reka chumi hnu ah light chu a rawn thim thuta jk chu thim a hlau bawk nen tae bulah chuan ava tawlh phei vata current a rawn awm leh chiah chu jk chuan tae chu alo inpawm tir reng tawha ...

A lai hnuhnawha thawh a tum chiah chu tae chuan a pawt hnaia hetia awm reng mai chu aninawm emai kook ahan tia jk in mahse ahan ti chiah chu tae chuan duhthawh tak chuan a kiss nghal buan buana jk pawh chuan a chhanglet tha kher mai an duhthawh dun tulh tulha ..an han chawl lawka tae chuan jk chu a pawm nawlh a roomah chuan a chhauh puia..

Khum dup nuam takah chuan amuttira anin kiss pawh chu an chhumzawm zela tae chuan jk jr chu a khawihsaka jk chu alo rum hata..chu chuan a tiphur zuala jk thawmhnaaw vel chu a hlih sak pah chuan a thawmhnaw pawh chu a hlip tel bawka jk taksa vel hmuntin chu a kiss a liak bawka jk taksa hmun tinah chuan tae bite chu a khata..

An taksa ruak vek chu a in si chat a an thaw ham hama tae chuan jk hole ah chuan a kutzungtang sei mawi tak chu a hnawt luta jk chu a in pet fana fana..tae taksa vel chu a theih ang tawk chuan jk chuan a zut kual vela chutah tae chuan jk chu a bawhkhup tir a a hole ah tak chuan a thun lut ta a jk chu a te hrawt hrawta chu chuan tae chu  ti phur jk fawp pah chuan a dep char chara...

Dar kar hnih hnu ah chuan an zo ta thei ta a tae chuan jk cum kaite chu a tihfai saka a bulah chuan a muthla a puan chu an sin duna tae chuan jk chu fawp leh nghala a , jk chuan a namsawn deuha lawk tae ka hmui a râwl tih pah chuan a nui vur vura tae pawh chu a nuisuka ..

Bakah tae i thutiamah i ding lo jk chuan a han tia engah chuan maw kook , i chungah engmah ka tilo ang i tih kha jk in ahan tih chuan tae chu a nui suka a bianga kiss zeuh pah chuan i duh ve tho alawm ahan tih chuan jk chu alo tum bara i cute lutk muhil tawh rawh tih pah chuan tae chuan jk sam chu a chul hliau hliua

Kha ti zawng kha ni mai rawh se 💜💜💜


The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now