Chapter -10

439 37 2
                                    

Jk pov...

Tae hi engmah hrilh lo ila tha ang engmah a hrechhuak silo a hetia ka hrilh ringawt chuan mi â angah min ngai palh ang engmah hrilh lo ila tha zawk ang engkim Channa ka nei silo a a hriatchhuah hun nghak zawk ang..

End..

Tae chuan suho min chhuah san rih rawh ahan tih chuan suho pawh chu a chhuak ve mai bawka jimin keini pawh chhuak ang yoongi in ahan tih chuan jimin chuan a zui chhuak nghala a...

Eng nita tae chuan ahan tia ih tae khawngaihin khawiah mah min kalsan tawh suh i hmel ka hmuh loh chuan ka chiai vek ka hlau ani min kalsan nawn leh ang tih hi tae tae khawiah mah min kalsan tawh suh o tihpah jk chuan tae chu nghet tak chuan a kuaha tae chuan alo kuah let ve bawka khawiah mah ka kal dawn hleihnem hlau suh ka kal san lovang che tihpah chuan a sam chu a chul hliau hliaua... Reife anhan inkuah chuan ka thawmhnaw thlak ka ngai jk in ahan tih chuan bathroom ah chuan a luta..

Tae pov...

Jk hi ka kalsan thei lo ang tiang chuan a tel lo chuan engtin ka awmtheih bik ang mahse ka pa hnenah thu ka tiam tawh bawk sia engtin nge ka tih ang ka van ning tak em o ka kal lo mai dawn amaw ni England ah chuan...

End..

Tae chu jk bathroom a awm hlan chuan a chhuaka suho tiang chuan jk hi ka kalsan thei lo ang nangmahin va haw mai rawh mahse suho chuan ahan tia haw rawh ka tih chu tihpah chuan  tae chuan a luhsana suho pawh chu a tlan liam nghala..

"Tae khaw nge i kala... Pawnah ka chhuak lawk a jk thil hrilh tur che ka neia tae chuan ahan tia eng nita jk chuan alo tivata Englandah ka kal a ngaia ahan tih chuan jk hmel chu alo dur nghala nga timaw Tae zawisap chuan ahan tia..

Kan company vang ania ka pa thih khan kan company a tla chhia a England ah ka kal ngei ngei angaia business thil vel zirturin kum 3 vel ka awm a ngai mai theia kal chu ka duh lo a mahse ka pa hnenah Khan company aia dah hmasat ka nei ngai lo ang ti in ka intiam tawh sia thutiam chu thutiam ania a ti chuai raih a..

Aw le tae ka hrethiam che lawm ka lo nghak reng ang che itan ka lo rinawm reng ang jk chuan nuisang chuan ahan tia...

Chutah rang zet chuan tae chuan a kuah nghala ka lawm lutk e kook ka tiam a che itan ka lo kir ang nga tichuan hlim takin kan awm dawn nia..

Mahse tae engtikah nge in kal dawna jk chuan ahan tia naktukah ka kal angaia tae chuan ahan tisapa..

Nih chuan zanin chu indate ila I peih em jk chuan nui vur vur chuan ahan tia thil hrilh tur che ka neia ahan tih chuan tae chuan a lu chu alo bu ngauh ngauh va nih le haw ila ka lo thlah ang che tih pah chuan an chhuaka...

Carah chuan a tu amah pawh chu inbe lo chain an awma a tuamah chuan an rilru natna chu an tilang duh lova reife an tlan hnu chuan an thleng ta a nih chuan ka kal age o kanin hmuhna hmun tur chu ka lo thawn ang che tihpah chuan JK a luta tae pawh chu a tlan liam nghala ....

Jk  pov..

Ka lo hawng e ka nu ka chau deuha ka roomah ka kal nghala o tih pah chuan ka room lam chu ka pana tae hi zanin hian engkim ka hrilh vek ang awih dawn lo viau mahse ka hrilh ngei ngei angai zawhna hi ka va nghah tawh em Channa lah ka nei bawk silo zanin hian ka hrilh ang tihpah chuan ka phun bui buia ka khumah chuan ka mu a tae chu ka va texta ka muhil zui nghala..

Skip Skip..

Ka lo hawng e tae chuan ahan tia ka pu ka pi in ahmu duh che a roomah han chho rawh mate pakhat chuan a rawn tia tae pawh chu a chho nghala..

Knock2

Lo lut rawh tae nu chuan a rawn tifaka eng nge nita min hmuduh em ni tae chuan thuthlenga thu pah chuan ahan tia..

Zanin chu khawiah mah i chhuah thei lo ang mikhual pawimawh tak kan nei dawna chuvang chuan i chhuak thei lo ang ahan tia tae chu ngeiawm zet chuan a nuia ka theilo JK nen kanin hmu dawna i duh leh chung ho chu hmu mai rawh ..."engtik thleng nge i mawl dawn kim taehyung saw tiang ang mipa saw chuan i sum chiah an duh ahan tih chuan tae chu a ding hluaia ngawi hmak rawh chutiang ang mi jk ani lo tih pah chuan kawngkhar chu a khar thuaia a chhuak nghala...

Tae nu chuan a ph chu ahan phawrha ruahmanna chu eng nge a an in ti thei a ngem hmeichhia in hmu tawh em..

Man - tehreng mai ka pi engkim kan peih tawh e hei anin kawtah kan awma engkim chu tih fel vek ani tawh e.

Tae nu chu nuisuk pah chuan in ti tha e engkim kha a bu ang thlap ani tur ani tih pah chuan a ph a off a..

Tae Mom pov..

Jungkook zanin chu i vanduaina ni tur ani ka fapa hringnuna ilo lut hi i inchhir ni tur ani.
End..

Skip Skip..

Nu ka kal o ka lo haw tlai ang min Lo nghak suh o tih pah chuan a chhuak nghala a chhuak chiah tihah chuan ahma ah chuan coat suit dum ha vek mi 4 hi an lo dinga eng nge induha jk in ahan ti chiah chu a hnunglam atangin hnimhlum an lo hnim tira carah chuan an daha an tlan pui nghala..

Jk pov..

Ka lu chu avan na e tihpah chuan ka kut chuan ka lu chu khawih kan tuma mahse ka kut chu ka hmang thei miah lo a tuihian min lo leih pawpa ka meng nghala kawka ka hma ah chuan suho hi alo thu a I tha maw jk min hre tawh tih ka hria ni tihpah chuan min rawn nui suka..

Eng Vangin nge hetia min tih ka lakah hian eng ng i duh pawrzet chuan ka han tia lo nghak rawh tihpah chuan a kut chu a hui zeuha..

Hmeichhe pakhat hian min rawnpana oppa zanin chu nuam takin ka siam ang che tih pah chuan min rawn zut kual Vela min khawih tawh suh nang hmeichhe tenawm ka tih lai chuan ka kutah chu a rawn na sawka engmah ka hre tawh lo nghala..
.

End..

Skip Skip

Tae chu jk in, ihmuhna hmun tura a sawi ah chuan darkar 4 lai alo nghak tawha a ph chu a phawrha jk chu a call thina mahse jk chuan a chhang thei silo a haw san mai chu a tuma mahse jk in thil hrilh tur che ka nei atih vang Khan a nghak tang tanga..

Minutes 30 vel a nghah leh hnu chuan un know atagin message a dawnga ahan en chuan  a thil hmuh chuan a thawng hle mai jk leh hmeichhe pakhat khuma an mudun lai thalk chu lo ni in zanin chu I bialpa hi a buai lutka lo haw san mai rawh Kate kiangah a hlim nanchuan England ah I kalsan mai2 dawn kha tih hi alo inziaka..

Tae chu a mittui alo luang thla iala iala a thil hmuh chu awih duh Lo viau mahse mi pangai tan chuan a awih loh theih loh hmanhmawh tak chuan a bike ah chuan a chuanga  a tlan nghala jk chu a call reng bawka ..

Skip.

Jk pov..

Ka lunch ava na be tih pah chuan ka hanin ena kawngsirah ka lo mu renga thei leh thei lo chuan ka han tho a Taxi chu a phara eng nge thleng leave tih chu ka ngaihtuah neuh neuh va kan thleng e ahan tih chuan ka chhuaka in ka luh tum chiahah chuan ka ph chu a rawn ria awi tae kanin hmu dawn sin le tih pah chuan ph chu ka han la a ka awmna min zawta minutes 5 hnu a alo thlen tur thu min hrilh hnu chuan a dah leh nghala kawtah chuan ka lo nghak tawpa..



Tae chu a rawn thlenga a bike atang chuan a rawn chhuka ti nge i rawn kal loh arawn ti nghala ih tae eng Lo ania kid kan ti chiah chu a ph a rawn phawrha heivang hian em ni tih chuan thlalk chu a rawn phawrha ka mengbial nghal kawk kawka keimah chu ka ni ngei mahse engtikah nge a thlena tia ka ngaihtuah lai tak chuan thil ka hrechhuak zawka...

Ih tae keimah vang ani lo ka han tichiah chu ngawi hmak rawh nangni ang mipa hi chuan mi rilru tihnat sak bak thiam in neilo ka nu Khan a sawi dik mimosa fapa ka nih vang chiah hian a nih hi min lo duh i tenawm khawp mai jungkook I tan zanina ka thil pawimawh tih tur zawng zawng ka rawn kal san veka..

Nangni ang mirethei chuan heichiah hi thiam in nei anih hi ahan tileh chiah chu kim taehyung tiang khawp chuan maw min Lo hmusita mahse khawngaihin min ring hram rawh ka han ti leha..

Tae chuan a ph chu a kawka he thlalka mipa hi nangmah ini em ahan tih chuan aw keimah chu ka nia mahse tae ka han tileh chiah chu..

Kanin kar a tawp e ka hma ah hian lo inlan tawh suh tih leh bike ah chuan a chuanga a tlan liam nghala..

Tae tih chuan ka au vak vaka mahse a rawn hawi let tawh lo...

Ngaihnawm intih ngei ka beisei

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now