Jk pov..
Tae kalsuh tih chuan ka thinlung chuan a au mawlh mawlha heti khawpa ana a min siam chung pawh hian ka haw theilo che ani jimin chuan min rawn kai tho a ka nu chu hrechhuak zawkin an zeina word lam chu kan pana darkar khat hnu ah chuan doctor chu a rawn chhuaka..
A hmelah chuan a lunngai tih ka hria doctor ka nu chu eng a an in chhan thei em hmanhmawh tak chuan ka han zawta a pawi kan tikhawp mai kan chhan hman ta lo ani chu thu ka hriat meuh chuan ka thingthi hnawka tah hawm hawm mai chu ka duh mahse tah tak ngial pawh ka tap thei tawh lo jimin chuan min rawn kuah vata ka thiam loh vek ani keimah vang vek ani ka nu thihchhan hi tih chuan ka mittui chu a rawn tla zawih zawiha ka hrawkte chu a tawp up upa..
Ka ding hluaia mahni awm ka duh tih pah chuan damdawiin chu ka chhuahsana ka mumang ani hei tih pah chuan ka hmaiah chuan ka beng leh sawk thina mahse a tak ngei ani ka nu a awm tawh lo tihpah chuan ka biangah chuan mittui chu a rawn tla zawiha zawiha taehyung ka hua che engtin nge tiang em em hian I nun rawn theih tihpah chuan ka kalna tur en lo chuan ka kal mawlh mawlha..
Mipa khat hian min lo pawt pawpa thih i tum em ni ahan tih chuan motor chu ka hma ah tak chuan alo dinga mipui Ho pawh chuan min lo enthapa ka tihpalh ani tihpah chuan ka bula hmeichhe ding bulah chuan ka kuna kal nghal mai ka han tum lai chuan ka banah chuan a rawn chelha min thlah teh tihpah chuan a kut chu ka thingthlaa..
Jung... Jungkook tap aw tiau ahan tih chuan ka va hawivata ka biangah chuan a rawm dawma a biangah chuan mittui chu a rawn luanga ka hrethiam lo takzet tu nge iniha engtin nge min hriata ka tivata..
I.. Inu ka nih hi ahan tih chuan mak ka ti lutk chu ka mengbial nghal kawka ka kutah chuan a rawn chelha bawiha inu ngei ka nih hi ahan tihchuan nikhaw hrelo in ka awmzui nghala..
Skip..
Ka han harh chuan ka mutna khum chu a lum hle ani tih ka hrethei a rimtui em em bawk nu ka han tih chuan ka hru nghala chhuah ka han tum chiah tihah mi 2 hi an lo luta an tap nasa tih chu an mitah pawh a hriathheih tu.. Tu nge in niha..
Bawiha ipa ka nih hi min hre tawh lo em ni a ka bula thupa chuan a mittui chu hrupah chuan a rawn tia.. Khawngaihin ka nu bulah min hruai rawh u ka tap aw tiaua..
Bawiha hei inu chu a awm alawm a tih pawh chuan ka awih theilo tu nge in nih pawh ka hrelo kanu bulah kal ka duh tih leh tlan chhuah ka ruala..
Anin chu a zo em avang chuan ka bo lek leka mahse a tawpah chuan gate pawnah chuan ka ding thei hrama kalsuh jk tiha min lo au lawm lawm ri chu ka hria a mahse taxi chu ka phara hospital lam chu ka pan nghala..
Ka va thlen chuan jimin chuan min rawn kuah vata kook i tha em nutei pawh alo chhuak tawha tihpah chuan a inhnit fuih fuiha ka tlan lut nghala doctor chuan lo khuh mek alo tuma..
Ka nu nih hi khawiah mah min laksak thei lo ang a hmuite chu adang veka ril tla tawp chuan ka tap hawm hawma jimin chuan rawn kuah vata eng nge sawi tur ber pawh kahre tawh lo engkim hi ka thiam loh vek ani jimin ka nu in min kalsan chuan ka dam lo zo lo ang..
Kook in tipachang rawh itan ka awm alawm jimin a tih pawh chuan rilru na lutk chu ka tawt up upa tu chiah nge maw ka nih le..
Skip..
Ka nu vuina chu kan han hmang zo a nihnih vel aliam hnu pawh chuan engmah ka eithei lo a jimin chu roomah chuan a rawn luta..
Kook ka hrethiam che lawm taehyungin a phatsan che a nutei i chan bawka mahse engmah i eiloh chuan phuba ila thei dawn hleihnem eng emaw tal hi ei rawh.
Aih jimine engmah ka ei peih lo thil hrilh tur che ka neia ka han tih chuan eng nge alo tivata tu emaw in ka nu leh pa agah an inchhal thu leh accident ka tawha tae in ka phatsan emaw tia ka nu chunga a thil tih dan zawng" chu ka hrilh veka..
A ding hluaia kook tho rawh chumite inah chuan kal ang tihleh min kaichhuak nghala reilote hnu ah chuan kan va thlenga..
Door bell chu kan han hmetah an awm pui pakhat hian kawngkhar min lo hawnsaka heiin neitu te hi kan hmu duh..
Lo thu ula ka han ko a ge tih chuan min kalsana kook a ropui hle mai tiraw jimin chuan min rawn hrilh ru sa sa a ka lu chu ka lo bu ringawta..
Ka nu in ti chu a rawn chhuk nghala min hmuchiah chu min rawn kuah nghala ilo kir leh ang tih ka hria lom tihpah chuan min kuah nghet sauha reife min kuah hnu chuan min thlah thei hrama.. Tu nge ka nih tih chuan ka han zawta..
Ngaihnawm vak lo pawn vote leh comment kha o 🤗💜😅