Chapter -17

354 39 7
                                    

Jk a ngailo ka tih chu engtin pawn awm la ka hmangaih tho che Tae chuan a aw soft tak dam diai chuan ahan ti leha jk chuan ner nang chuan tae tae maw vawin chiah ka chak alawm ka mipatna a bo Dawn chuang hleihnem ahan ti leha eng nge hmeichia inthuama inthuam chu a tulna ka hre lo kook min enteh ka zahpui che angah i ngaih chuan i ring sual ani mai a kuta vawnsak pah chuan ahan ti leha...

Jk chu a tum bura chhan pawh a chhang duh tawh lo tae chu ahan thaw sapa anih leh vawin chiah o eng nge maw i rilru ah hian awm ta ni a ti sapa JK chu alo nui ver" a ka lawm e Tae vawin chiah ani ang ti nge pawh ka hre lo ka chak tlat I fel lutk tihpah chuan tae biang chu a fawp zeuha tae chuan a biang chu a khawiah a nui ver" a.. Nih chuan kan tan ang nge o tihpah chuan a hnunga parcal chu ala a tae chuan alo en ha a...

I lo ruahman lawk vek tawha I phakar thiam hle mai jk nuisap chuan ahan tia jk chu a nui ringawta a kawr chu a phelha a kekawr phelh a tum leh chiah chu Tae chuan a chil alo lem khawlha JK chu alai hnu hnawh leha chhuak rawh ka inthlak Dawn tihpah chuan a kawr chuan a vawma vawin zingah pawh min hnar tawha tunah chuan ni tawh Lo e kookie tihpah chuan a thut hnaiha mi an tam em hi kawngpui anih hi JK chuan hawi kual ruk" pah chuan ahan tia...

Tae chu a nuisuka car chhung ah lawm kan awm bakah he car hi BMW ania a that zia chu keiai pawn I hriat chian ka ring I car ani bawk sia tihpah chuan jk chu a pawt hnaia jk chu alo kun renga tae chuan a khabe chu ahan dawma ilai ani maw atih chuan jk chu alo sen tan" a teuh lo tihpah chuan leh lam chu a hawi hmuka anih i laih loh chuan ti la tih pah chuan jk a kuai hera nge i ngam lo zawk tihchuan a nuiseka...

Ka ngam loh i ring em ni ka danglam tawh ka tih kha khang kum 5 chhung khan tihleh an thutna seat chu a tihniama glass chu a ti chhaha Lo en rawh tihleh tae chu a namthlu a duhthawh tak chuan a fawp buan" a tae chuan alo chhanglet tha kher mai duhthawk tak chuan anin fawp zela an lei leh leite chu an ka chhungah chuan an hawl kual nawk" a.. Tae chuan a kut chu a awm hle+ tir thiam tawh lo a JK chu taksa vel chu a zut kual vela a kekawr chhung chu a zen luta jk chu alo moan ham" a tae sam te chu alo tham ve tan" a..

Tae chuan a jr khawih chuang silo loh chuan a bul vel chu ahan zut kual vela  a hole bul te chu a zut xela a jr chu a thamsak ta a JK chuan nuam ti tak chuan Tae awmdan anga piangah chuan alo insiam rem zela chutah jk kekawr chu a pawt thla hlawka a thil chu a khalh sak niap niapa jk chu alo ei tan"a tae chuan thunlut duh chuang silo chuan a thil chuan jk hole vel chu a nawk zeuh xela Tae ti rawh tihpah chuan tae hma ah chuan a jr chu a dawh ta a an car chu a tha bawka glass a thim veka a chhah bawka pawnlam atang chuan an thawmchu tu mahin a hriat theih loha anin hmangaihna par chuan kawngpui leh ni eng tak ngial pawh a zah zo tawh lo...

Tae chu a nui suka jk chu apawt hnaia a fawp nghal leh buan" a JK thil chu a khawihsak nawk" jk chuan anin kissna chu a phawia tunah tih pah chuan a thil chu a nawr hnaia tae chu a nuisuka i lo danglam tawh takzet ani tihpah chuan jk thil chu a hmuam sak ta a JK nuam tih vak chuan alo moan ham" tae kawr chu a phelhsaka a kekawr pawh chu nawrluitu an awm ang mai chuan hmanhmawh tak chuan ahan phelha tae chuan jk chu jr chu a liaka a fawp bawka ruak ngal ngat chuan an awm tawha thlan chuan a bawm bawka chutia an awmlai chuan an car glass chu an lo kika min lo hrethiam la i car hi I dansawn thei angem midang i dala mipakhatin a rawn ti chiah chu jk chuan Tae chu a nam sawn nghala tae aw.aw le bahlah nuai chuan ahan tia thawmhnaw chu aha nghal mawlh"ajk ava ena a zak tih a hriat thawmhnaw hakna chang pawh alo hre lo...

Tae chuan a en vang" ila duh leh em ni nge kan zo law" dawn in ha ve tawh la a  nui ver" Juan atihchu JK chu jk chuan engmah aha lo tih a hre chhuaka a inena mai" chuan Kim Taehyung chhuak rawh tihchuan a au vaka awle+ ka chhuak dawn hmanhmawh rawh lo in thlak vat la mi an lo kal leh nge tihpah chuan a chhuaka kawngkhar cu a hawng leha leh lok kook taksa mawi tak inei nih kha chuan i dicks pawh a lian tha khawp mai Ka rinai in i huaisen deih chuan ahan tih leh hrama chhuak rawh ka tih chu thinrim zak tak chuan ahan ti nawn leha Tae chuan nui ver" chuan kawngkhar chu a khara..

The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now