Hun te chu an kal zung" maia jungkook kal hun pawh chu alo inher chhuak ta a.. Hyung nangmahin us a kalsan a kaltir che chu ka huphurh viaua mahse nangmah min nawrlui tlat vangin ka kal dawna I chungah engmah thleng tur anilo I hria em a inhnit fuih"a ...
hey ka kookie ka hmangaih I mittui kha chu kanin hmuh leh huna atan khek rawh kum khat chiah ani dawn tho a ..ka tha em" ang bakah min enkawl turin hyung Te an awma.. Lungaisuh I zirlai kha tha takin va zir ang che..an han inkuah vang"a an sirah chuan an hyungte pawh chu an tap melh" thlahna thu pawh tumahin an sawi theilo mipahnih in hmangaih takte hreawm ti taka an inkalsan tur chu hmuh harsa an ti ve thlawt ani..
"Hyung ka hmangaih che ka tan lo rinawm la inzei chu tluang takin nei ula chuan min rawn be ziah ang che "..ole+ ka note Mahse ka rawn be thei lo ang che a tihchiah chu tae chu an en thapa..
" Hyung eng vangin maw min then I tum mi mittui parawl pung chuan jungkook chuan tae mita taka en chungchuan a zawta.. Aih baby ka sawi tum anilo I aw ka hriat chuan ka awm thei Lo ang I aw hriata hmuhtur I awm lo tur hi keichuan ka ngai ngam Lo.. Chuvangin rinawm takin ka lo nghak ang che .
."I kal a hun tawh a hun tawh nia Mr Lee chuan arawn tia".. Tae chuan jungkook chu passinotae tak chuan ahan fawp vang"a ...a chalah chuan a fawp sapa kal rawh kookie ka lo nghak reng ang che an in vawnna chu an inthlah rial"a a let leh huna a hmangaih tak chu hmuh leh ngei beisein a hmangaih chu a kalsan ta a.
Ni e Tae khan chelh duh viau mahse a hmangaih amah vanga a suangtuahna a paihthlak leh chu a duh tawh lo ani tae chuan jungkook lo kir hun tur a nghak thleng dawn nge dawn lo tih hrereng mahse a hmangaih chelh turin chakna a neilo ama hma a sial reng theilo miau ani... Tae te pawh chu a karlehah US lama pan tur ani a a ph chu a phawrha a tap melh" tlangval kum 30 kai tep tawh a tap han hmuh chu a hmutu tan chuan mittui a ko chhuak lo theilo..
****************
Tae us a kal ni pawh chu alo thleng ve ta a nitin mai chuan a taksa chu a chhe telh" mai emaw tih mai tur hian a Cher tulh"a..a hyungte chuan an awmpui chawta anu leh jungkook nuleh pa pawh chu an lo lang zing khawp mai...
"Jimin recorder kha ilo keng em "..aw keng e eng nga tan nge tiha pe pah chuan ahan zawta.. Ih Jimin hetah hian kook tana k thusawi duh ho ka record dawna he surgery hi a hlawhtling lo a ka lo thi ani pawhin a bulah he recorder hi chu a awm reng ang a mittui chu sapa eng maw i sawia le Kim taehyung mawl viau suh I bulah kan awm alawm.. Tae kuah pah chuan a thiam ang" chuan ahan hnem ve a.. Hospital chu an han chhuahsana airport lam chu an pan ta a.. Airport ah chuan a hyungte leh a chhungte an lo awm veka an rilru natna chu thup hram" tum chuan hlim thei ang ber chuan lan an lo tuma Mahse an thei thlawt lo ani an han inkuah liam"a ilo let leh ngei tur ani tih chu an han hrilh mawlh"a..
Bawiha ka note ilo va tlangval tawh em I hmelte lah hi a tha mai si.. Tae chu alo nuisanga anu chuan tah chu eng ang pawn insum tum mahse a theilo ani tae kuah pah chuan a tap hawm"a a hmuh leh dawn nge dawn lo pawh tih hre tawh hek lo alo let leh angem nu tihin arawn ko leh angem a nui hmelte a hmuhleh a ngem chung chu a tawng dawn leh dawn loh hrereng chung chuan fapa kuah hi a thlah theilo a mittui te hi a hul thei hek lo thlawhna chhuah ahun dawn tih chu counter atang chuan an rawn puanga.. Jin chuan tae nu chu arawn kuah vata nute dam leh hrisel takin a rawn let leh dawn alawm in ti pachang hram" rawh tae vang tal pawn tap zawih" chuan ahan tia..
Min lo ngaihtuah lutk suh u dam leh hrisel takin ka Lo let ang nuisap chuan ahan tia.. Tae kal a hun tawh e namjoon chuan ahan tia Tae pawh chuan chibai chu ahan buka a penchiah tihah a hawi leta tu emaw chu a beisei ani aman a duhthu ngeia a kal tir kha ahan hawi kual vang"a..a mittui chu a hrusapa namjoon leh jimin nen chuan an lut ta a.. Bang kil sir atang chuan mipa khatin mittui tla pung chuan lo let leh ngei ang che doctor ropui tak ka ni ngei ang ka hmangaih che Tae tisap pah chuan a chhuak zui ve nghala a..