Tae nen kanin kawpna pawh a rei ve tawh hle mahse ka mangchhia chuan min kalsan ngai lo kum tawp lam ani tawha graduate ngei tum chuan kan zir nasa hlawm em ema khami ni atang kha chuan tae hi hmuh tur a awm ngai tawh lo a mahse a chang zeuh zeuh chuan message chu min rawn thawn thin...
School kan banga jimin chu ka bulah chuan rawn tlan pheia kook vawin chu tae te thianza ho in pakhatah kan kal dawn sin lo kal ve la mahse tae chu a awm ka ring lo ..ka chak viauna a jimin ka lo kal lo mai ang va kal mai rawh u mahse kook lo kal ve rawh hetia i awm reng chuan i tha lo ang tih pah chuan carah chuan min nawr luta ..
Ni e jimin khan asawi dik khami hnu atang khan tae hi ka hmu leh tawh lo a thlakhat lai aliam tawh tae ka hmuh lohna hi eng nge a tih takngial pawh k hre silo a ka ngai ani tae kha ka ngai ani ...chutia ka inngaihtuah lai chuan ka muhil zui nghala...
Jimin chuan min rawn kai tho a kook kan thleng tho tawh rawh tih pah chuan min rawn sawi nawk nawka car atanga kan chhuak chiah chu ka phu zawka tae nena kan kal dun hnuhnun berna alo ni a ka mittui chu a tla zeuha mahse jimin hmuh hma chuan ka hru hul nghala ..
Kook ka va lut ang nga i duh leh lo lut ve la i duh leh abul vel ah hian lo tei kual vel la tih pah chuan jimin chuan min luhsana lui lam pang chu ka pan nghala thu thlengah chuan ka thu a lui chu ka en char chara ka lu chu a rawn hai vak a kalsawn mai ka tum lai chuan ka tawlh palha luiah chuan ka tla ta a..
Jeon jungkook tih pah chuan mipa pakhat hian min lo beng pawpa zantin ka mangchhia a k hmuh thin kha ani ka bulah chuan tae chu a thu a a thi hnuang tawha harh teh tae tih chuan ka au vak vaka bengchheng suh tih pah chuan ka pumah chuan min hnek thuaia eng nga ti nge hetia min tih a tih pah chuan ka tap hawm hawma tap suh tih leh ka thutna chu a rawn tlawh pawpa ka phu zawka tae chu a rawn meng ser ser a i rawn harh ta maw kim taehyung tih pah chuan chupa chuan tae chu a kiss nghal buan buana tae chuan thei leh theilo chuan a namsawna ...
Che suh tih pah chuan a kawr vel chu hlihsak a tuma a theihloh tae bei let rawh tih pah chuan ka au chul chula chupa ka ka chu a rawn phuara tae chuan thei leh thei lo chuan a thil chuan a tlawk saka chupa thinrim lutk chuan tae jr ah chuan a tham vaka tae chu a rak tuara ..
Awm hle hle rawh tih pah chuan tae kekawr vel chu a phelh saka au chhuak thei silo in ka mittui chu alo tla zawih zawih a tae chuan dang tum viau mahse chupa chuan a hneh em em a..chutah police motor chu a hria a thil tih chu a tawp a motor en fel tur chuan a kala ..tae bulah chuan thei leh thei lo in ka kala...
Mittui tla zawih zawih chuan kanin ena tae chuan ka chhuah angai kook tih pah chuan a thu tha a a kut chu phuarn chu alo thawl deuha ahan beih ve hnu ah chuan a tal chhuak thei ta a hmanhmawh tak chuan kan tlana chupa chuan min rawn hmu a min um nghala tae nen chuan ding turin min rawn tia ding duh loh chuan kan tlan zela chutah chuan silai chu a rawn ri pawpa...
Kan ding chawta tae chuan min chelh nghala ka kawng chu ka khawiha thisen ka lo kai tawha tae min kalsan rawn tlan rawh tih pah chuan tae chuan chu ka namsawna aih ka duh lo kook khawiah mah ka kalsan lovang che khawiah mah ka kal lovang tih pah chuan min kuah nghet sauha ...
Chupa chu a rawn kal phei zela tae chu a rawn pawt hranga tae chuan beih let a tuma mahse a tha ah chuan a hneh thlawt lo a tae chuan min kal tir rawh tihpah chuan khawngaih chu a dila mahse nui vak vak pah chuan hlim taka in awm dun lai khan ka awm ve veloh pawh hrelo khan in inhmangaihna in chen dun ni lomni tih chuan a nui vak vak a...
Police thawm a hre ta a tlan chhiat a tuma luia min peih pah chuan tae a kap pawp....
Time skip..
Tae tih chuan ka harh hlawla ka thlan chu a tla hluam hluama ka tap zawih zawiha jimin chuan min rawn kuah nghala ...jimin tae ka hmu duh khaw ngaihin min call sak rawh jimin khawngaihin tae min call sak rawh tihpah chuan ka tap char chara...ole kook tap tawh suh hyung han call teh khawngaihin jimin chuan ahan tia mahse jimin khawngaihin hyung..ole baby i tih miau chuan le...
Yoongi call tae ..
Yoongi - hello tae khawiah nge i awm kan chawlh hmanna inah khan lo kal teh jk tuiah a tla a i hming a lam char char a , a serious hmel khawp mai..
Tae - eng nga hyung ka lo kal nghal ang lo enkawl tha ru o ka rei lo ang ..
Phone cut ..
A lo kal dawn nih chu yoongi chuan ahan tia kook tap tawh suh alo kal dawn chu engkim a tha vek mai ang....
Time skip ..
I kal a ngai lo ang doctor ka tir mai ang mahse nu a ngai lo kim taehyung i hmu tawh lo ang i tih kha ka nu tun chiah hi min kal tir la chuan englandah chuan ka zui ang che khawngaihin ka nu tae chuan ahan tia...
Tae mom - a nih chuan rei lo ang che i thutiamah ding nghet ang che
Tae - ole ka nu ka lom e
Man - ka lo zui ve dawn che em
Tae - o..min lo zui rawh
Tae chu hmanhmawh tak chuan a tlan chhuak nghala reilo te hnu ah chuan jk te awmna chu an thlenga inchhungah chuan an tlan lut nghala..
Kook i tha em tae chuan jk kuah pah chuan a zawta tae khaw nge i awm ti nge min hmu tur pawn school i kal loh chuan hei tu nge ti in ahma a mipa ding chu a han ena a hmel a hmuh chuan jk chu a phu chiang kher mai..
👇💜💜