Chapter -5

384 47 3
                                    

Khaw nge ka awma kook i tha em nikhaw hrelo in i awma hetah ka dah che alawm aw ka tha tae ka lom e class ah let ang... Lok kook mangchhia i nei mi a .a... aih.. ti nge ka zawt mai mai che...

Kook i tha em. aw ka tha e jiminie thil hrilh tur che ka nei nia eng nge a kook karleh kha Valentine's day ni tawha school chawlh hma ngei hian yoongi hyung hnenah ka rilru puanchhuah ka duh ni...

Aw le kook keipawh hobbie hyung hrilh ka duh alawm kan ti Dawn nia lungngaisuh bakah yoongi hian aduh deuh che in ka hria chaih tih hriat tak chuan jimin chuan jk chu melh zeuh zeuha jk chu lai che chiang hle.. Mahse an hriat loha an thusawi ngaithla tu a awm tih an hre silo ....

Tae pov...

Ti nge ka nat em em ringawta yoongi eng vang Phiangsena thik em em ringawt nge ka nih... jeon jungkook eng vanga theihnghilh thei lo che ka nih ka tan hian eng nge i nih zantin mai hian ka mumangah tak ngial pawh ka theihnghilh thei silo che a.....

End of tae pov....

Valentine's Day...

Jimine ka huphurh e min hnawl ang tih ka hlau ka hrilh leh lo mai ang mawl suh jk han cho rawh amah chiahin a awm keipawh saw tah ka lo nghak ang che a ti fighting kook ka kal o..

Huizz ka va huphurh em i ti thei nia jk..

Yoongi hyung.. aw tae ilo awm ve law nagpawh rose aw eng nge nita jk khaw nge jimin... A.. Yoongi hyung hoseok hmuturin a kala..

Yoong ka bialnu chhelo zet rose nen hian kan kal mai ang nge Rose kawnga kuah pah chuan jk en ran chuan a sawi ngeia mahse JK tan chuan awmzia awm rih lo tae leh rose chu an chhuk thla ta a....

O.. Jk i sawi tur chu sawi la ih hyung...

Tae pov...

Yoongi chuan a chhang a ngem le... a Ka ning eng nge maw ka lo kalsan khang lang ni I van mawl tak kim taehyung a thusawi sawi theih lohna tura lo awm tlat tur alawm le... Mi mawl lutk mai..

End..

Baby lo zu kal rawh chho leh lawk ka ngai aw le bawihte tih pah chuan rose chu a chhuk thla a tae pawh chu hmanhmawh tak chuan a tlan chho nghala jk aw a hriat chuan tae chu a ding chawta...

Hyung ka duh tak zet che ibula ka awm hian ka thawk te hi chham Dawn hian ka hria hyung khaw ngaihin ka thinlung hi min pawmsak hram rawh tih pah chuan jk chuan yoongi chu chocolate a pe a...

Yoongi chu a nui sapa min hrethiam la JK midang duh ka neia chuan khawngaihin min duh tawh suh tih pah chuan yoongi chuan jk chu a kalsana..

Jk chu a thingthi hnawka a mittui chu alo tla zawih zawiha a idol a hmangaih em em leh anuna a hmangaih em em chuan awl sam taka a hnawl chu a rilru ana tak zet ani mahse a sira mipa lo ding khawng reng chu a hmuhhmaih ani...

Exam chu an zo a yoongi chuan JK chu a hnawla hoseok pawn jimin chuan tae pawn rose a bana mahse kan namjin te chu an tha bik hle..

Le in zavaiin lo hawi teh u namjin chuan a tia in chungchang chu ka hre veka mahse hetia chawlh hman ringawt chu tha lo ang Camp nei ila nithum 3 vel an lo thlawp hlawm hle a mahse an rilru ah chuan thil dang vek a awm...

Camp tur chuan an kal ta a tlai ah chuan an thlenga tih ngai chu an ti sup supa namjin ten eirawng an lo bawla taekook mutna an lo kaiha yoonmin in thing an zawnga hoseok chuan a tul tul eng ang pawn JK chuan yoongi hnaih duh mahse jimin bulah hlir chuan a awma tae in remchangah alo hmanga jimin chu hoseok bulah awm duh viau mahse yoongi chuan a phal tlat lo... Kai ning ani... Tae lah hian min en reng mai..

Dinner kan ei zawh chuan kan han tifel mawlh mawlha jimin khaw nge i kal dawn a hlauhawm ani ka tha ang kook saw tah ka va kal lok jimin min lo nghak rawh ka lo kal pui ang  che aih a ngai lo yoongi hyung ti pah chuan jimin chu kal phei chhat chhata...

Jimin pov..

Ti nge yoongi hyung hi hetia awm tlat mai le ka awm tlat le hmani ah min duh thu a sawi ringawt leh nghala mahse kook vang hrim hrim pawh hian ka hlat a ngaia abula ka awm chuan danglam bik riau hian ka in hre thin mahse kook tan ka hlat a ngai ni...

End..

Jimin au tuar chu kan hria kan tlan phei nghala  jimin chu alo tap zawih zawiha jimin i tha em min kalsan rawh min yoongi nge hetia i awma jk chuan jimin chu ava kuaha kook saw tah sawn tu emaw ka a namjin chu an tlan phei nghala yoongi chuan jimin nen kanin kuahna chu rawn pawt thena..

Min yoongi ti hian awm tawh suh I bul hnaia awm ka duh jimin chuan yoongi melh ran pah chuan asawia JK chu a hrilh hai tawh khawp mai yoongi chuan jimin chu a kuaha a hmai ah tak chuan jimin chuan yoongi a benga ka hua che min yoongi chutah yoongi thinrim insum thei lo nen JK awm leh awm loh pawh ngaihtuah loh chuan jimin chu duh thawh takin a kiss nghal buana buana...

Jk chu a hawi hai nasa hle a hmangaih em em in a thian tha ber a hmangaih miaua a bianga mittui tla zawih zawih chuan a tlan nghala a rilru ah chuan zawhna tam tak aneia tae chuan a umzui nghala..

Jimin maw yoongi hyung hmangaih chu jk chuan leia thingthi hnawk chung chuan a tap zawih zawiha ti nge keimah ka nih loh tipah chuan a tap hawm hawma tae chu jk bulah chuan hmanhmawh tak chuan a rawn tlan pheia jk chu a tap fuih fuiha a darah chuan a beitira tae ti nge keimah ka nih loh ka hmangaih tak zet asin tih pah chuan jk chu a tapa..

Ka hrethiam che kook i duh tawkin tap rawh tih pah chuan a kuah nghet sauha..

In lo chhiar avangin ka lom e 💜💜




The Truth Untold #complete #Where stories live. Discover now