5 years ago ..
Tae pov..
Kook nen kanin hmulohna pawh kum 5 lai a liam ta ka ngai takzet ani engtin nge a hringnun a hman chhauh ang le engmah sawifel lo in ka kalsan sia tunah chuan ami huat ber ka ni tawh ang ka tihpalh o kook chutia ka ngaihtuah lai chuan ka secretary chu rawn khuh khoh" a..
Eng nge nita secretary nam
👤- President vawinah j-shine nen kan thawh tanna sawipui turin an president ngei Mr jeon minhyuk ngei alo kal dawna ...Amah ngeiin company hi rawn tlawha dawna tukin zing khan Thailand atangin ama private jet ah alo chhuaka lo thleng tep tawh ang..
Awle a tha lutk e tuna kan thawhdunna hi kan tihfuh chuan kan company hian kan ram mai nilo in International a ber kan ni theidwn ani chuvangin engmah tihsual a awm tur ani lo I hria em..
👤- aw le president alo thlen hunah ka lo hrilh ang che..
Kook min lo nghak hram hram rawh o tuna j-shine nen kan thawhdunna hi a fuh anih chuan i hnenah ka lo kir leh ngei ang kanin kar pawh ka siam tha leh ngei ang ka pa duhthusam hi kan puitlin phawt ang nge..
👤- President alo thlenge j-shine company neitu Mr jeon minhyuk alo thleng e..
Aw ka lo chhuak e..
Kan lo lawma che president kan company chu eng nge i ngaihdan lo lut la meeting pawh kan tan thei ang..
👤- I la naupan hmel tehreng nen company inenkawl dan hi a tha khawp mai han lut ila..
Le secretary nam tan ila o..
Meeting chu kan han tan mawp mawpa contract kan sign chuan ka thaw huai mai ka pa duhthusam ka puitlin ta tihpah chuan ka nuisapa...
Zanin hian ka fapa CEO a lawmluhna Party kan nei dawna khual liana anga ilo kal theih ngei ka beisei chuan tunthla thum chhung chu kan nu nen Bangkok lama kan company kan enkawl rih dawna ka fapa nen tha taka inthawh ho theih ka beisei ahan tih chuan kanin chibaia aw le ka lo kal ngei ang ka tih chuan an ni pawh chu an chhuak ta a..
Time skip..
Partyna ah chuan kan han kala khawi hmunah pawh hian awm ila kookie ka zawng ru reng thin tu emaw kookie ang deuh ka hmuh chuan ka phudeuh zawka va panhnaih chu ka tuma mahse hetiang hmunah engtin kook a awm theih ang tih chuan ka lu chu ka thingsapa ka thutna tur min kawh hmuhah chuan ka thu a..
President min hyuk pawh chu a rawn ding nghala... Le inzavaiin he party ka fapa CEO a lawmluhna a inlo kal avangin inchungah ka lawm e. Ka fapa hi US ah kum 4 chhung chu a awma nimin piah mai Khan alo haw a a zei vak lo emaw tihdik loh lai a neih chuan inlo hrethiam Dawn nia... Le tunah inhmelhriattirna lo nei rawh se ahan tih chuan kut chu kan lo beng dar dara..
A fapa ni awm tak chu stage ah chuan a rawn dinga.
In zavaiin chibai vek u ka hming chu jeon jungkook ania keihi J-shine neitu thar tur ka ni a chuan ka bula hmeichhe ding hi ka kawppui leh business partner ni bawk korea rama hospital lian ber neitu fanu jisoo ani ahan tih chuan..
Ka ding nghala ka mitah tak chuan min rawn ena hmuh ka chak em" leh ka thlakhlel ngawih" chu ka hma ah ngei chuan a dinga Jung. Jungkook..
Flashback..
Jk pov..
Jimin nen chuan chu inreh takah chuan kan thu rana hmeichhe pakhat ka nu anga inchhal chuan min rawn kuaha keipawh chuan ka lo kuah ve mai bawka... Diary pakhat hi min pe a..
Bawiha engmah i hrechhuak thei lo tih ka hria mahse he diary ah hian I bo hma a i thil tawnte i ziaka eng emaw tal i hriatchhuak belh tak in tihchuan min han pe a nangmah chhiar i duh chuan i roomah han kal rawh i thianpa nen hian hetah kan lo nghak ang che ahan tih chuan jimin chuan a lu alo bu zeuha..
Pi jung a roomah han hruai rawh a tihchuan ka zui chho ve nghala kawngkhar chu ka han khara zep loh chuan ka zam tak zet eng nge in ziak ang tih chu ka hrelo ka keuchiah tihah ka hming leh tae hming alo inziaka ka mittui chu alo dir thla nghala darkar chanve ka chhiar hnu chuan ka lu chu a rawn na vaka chhuatah chuan ka let thla tawpa engkim chu alo lang nghal kawk" a... Hemi te hi ka nu leh pa an ni tihpah chuan ka tap hawm" a mahse ti nge tae kher ...tae nen hian kan lo inhmangaih hle dawn nih hi huat che ka duh ve leh ti nge kim taehyung tih chuan ka tap vak" a.. Ka nu tih chuan ka au vaka ka nu pawh chu rawn tlan lut nghalin min rawn Kuah nghala..
Ka tihpalh ani eomma tih chuan ka tap khur char" a.. A pawilo bawiha tunah chuan min nei tawh lawm tih chuan ka sam chu ka chul hliaua hliaua.. Reife ka tah hnu chuan ka bang thei hrama muhil rih rawh ka nu in ahan tih chuan min chhuahsana keipawh khum lam chu ka Pan ve nghala reilo te hnu ah chuan ka chauh em avang chuan ka muhil ve nghal maia..
Ka han harh chuan ka chunga thil thleng chu ka ngaihtuah neuh" a tae ka tih ringawt pawh hian tah hawm" mai te ka duh.. Mahse rei tak ka inngaihtuah hnu ah pawh chuan ka nu chunga a thil tihdan leh ka hmangaihna min chhanlet dan ka ngaihtuah ka ngaidam thei ngai lo ang ka nu thihna kha phuba ka la ngei Ang..
Skip..
Kum khat lai chu ka nu te bulah chuan ka awm ve ta a kha kum khat chhung Khan tae chunga ka phuba lak dan tur bak ka rilru ah awm lo US lam chu pan ka tum ta a business thil vel zirtir chuan ka tuina em" pawh nilo a mahse ka phuba lak duhna Khan ka tuina zawng" leh ka thil duh zawng ka kalsan vek ani..
Ka nu leh pa te chu ka han hrilha ka pa chuan rem min tihpui khawpa
Mahse ka nu chuan rem a ti chiah lo a kumkhat lek abula ka la awm vangin mahse ka dil luih tal takah chuan a rem tive hrama kan hanin mangtha mawlh" hnu ah chuan US lam chu ka pan nghala..Kumte alo veia nitin mai chuan ka phuba lak chakna chuan min hneh telh" a chumi avang chuan ka zirlai pawh ka thiam chak em" a us a ka awm chuan thian pakhat ka chhar thara jisoo ani pawh chu mihausa fanu tho ani a mahse a ngilnei in a zaidam em" a ka chunga thil thleng vel ka hrilh hnu phei chuan min kawm tam sawta ka bulah hlir a awma min duhru tih pawh ka hria mahse tulakah mah ka thinlung hlan ka tum tawh rih lo..
Kan zirlai vel ka zawh hnu chuan korea lam chu Pan ka tum ta a jisoo pawh chu ka rual chuan a rawn let ve nghala..
Korea kan han thlen meuh chuan ka lo kir e Kim taehyung nuisuk chuan ka tia jisoo nen chuan kanin lam chu kan pana in kan thleng chuan nu chuan min rawn kuah nghala keipawh chuan hlim tak chuan ka kuah let ve nghala a... Inhmel hriattirna ka han neih zawh chuan ka pa chu alo haw ve nghala..
Appa company ah hian ka thawk ve duh tawh ani ka han tih chuan ka nu leh pa pawh chu an phu zawka.. Ka nu chu ka bulah chuan a rawn thu phei ve nghaha bawiha ti teh thut ngea..
Ahma atanga ka thil duh dan leh ka ngaihtuah ber thin alawm tih chuan ka chhang maia..a nih chuan tunah hian Kim corporation nen thawh hona kan nei dawna contract chu naktuk hian kan sign dawna inu nen hian Bangkok Lama ka company enkawl rih kan duha anih chuan hetah kan company hi ka ai CEO lo nila Kim corporation nen chuan tha taka thawh ho i tum anga nangmah lawmna party pawh kan nei Dawn nia ilo haw lawmna nen a tih chuan ka hlim ru veng" tawh.. Kim a tih chuan ka nuisuka..
End...
Tae chu jk bulah chuan ahan chho a jung.. Jungkook nangmah ini tak" em.. I lo dam thin maw Mr Kim taehyung nge ni a president Kim taehyung nuisak chuan ahan ti a..
Ngaihnawm vak loh pawn min hrethiam hram" dawn nia mahse vote leh comment kha o🤗💜💜