???Lest nebo Ples???

85 3 0
                                    

CARLISLE

Přišel jsem do pokoje a to, co jsem viděl mi vyvolalo obří úsměv na tváři. Es, Nesie a Bella na podlaze pořádaly módní přehlídku a Emmett hrál komentátora a Alice přísnou kritičku. Jazz se uchechtl a pronesl se smíchem: „Jak malý děti" „No jo no, potřebují se odreagovat." odpověděl jsem a v tom okamžiku dorazil i Edward „Co se to tu děje???" zeptal se překvapeně „Jee táta a děda, máme tu módní přehlídku, víš" zašvitořila Renesmee a skočila Eddovi do náruče „Jee, lásko už jste zpátky. Renesmee ná zaúkolovala a všem rozdala práci, je to sranda" pověděla šťastně Esme „To je skvělý" políbil jsem jí na spánek a přitáhl si ji blíž k sobě „Měl bych tě zkontrolovat" zašeptal jsem „Teď?" optala se významně Es „Bude to lepší" řekl jsem a ona přikývla. Chtěl jsem mít jistotu, že je vše v pořádku, protože od našeho příjezdu jsem to neudělal a tak jsem se chtěl ujistit. Ostatní to zaslechli a Edward na moji prosbu rozhodl, že si půjdou projít město - bylo zataženo, takže nikdo nic nepozná.
Esme si lehla na postel a opatrně si vyhnula tričko...
Teprve po celkové kontrole jsem si oddechl, protože vše bylo v pořádku. Ukázal jsem jí nakonec obrázek dvojčátek. „Ty jo ti strašně vyrostrli." zašeptala dojatě Esme a ukápla jí z očka kapička štěstí. Vyndal jsem svůj mobil a vyfotil jsem obrazovku ultrazvuku. Ve Volteře se totiž fotky tisknout nedají, ale doma to napravíme. „Carlisle mi pro ně nemáme žádné věci" uvědomila si nejdnou Es „Neboj, jsem si jistý, že až se vrátíme tak Alice uspořádá velenákupy." usmál jsem se a pohladil Esme po líčku. A v tom se vrátili ostatní. „Samozřejmě, že uspořádáme nákupy a ne jedny." zašvitořila radostně Alice „Vidíš???" ušklíbl jsem se „Jooooo" zasmála se Esme a hned na to pokračovala „Carlisle???" „Ano lásko???" „Nezajdeme se někam do města najíst, protože tipuju, že tady žádné jídlo nemají." usměje se mile Esme a v ten moment jí zaškrundá v břiše. Tomu se ostatní i s Es zasmějí a pak újmu slova já: „No zbývají nám do prohlídky ještě dvě hodiny takže na jídlo a něco na mls jít můžeme." „Skvělé tak jdeme. Pojď. No tak." vykřikne radostně Esme, což mě dosti zarazilo, protože ještě před pár okamžiky byla neuvěřitelně unavená a teď má elánu na rozdávání. Celá tato situace mě natolik vyvedla z míry, že jsem si ani nevšiml, že Esme už je ten tam. „Ty Carlisle neměl bys jít za ní???" poví Bella, přičemž mi položí ruku na rameno. Zatím co se Emmett celé situaci směje. „Emmette" napomene přítele Rosalie „Co??? Je to vtipný." směje se Emmett jenže v tom mu to došlo: „Esme nemůže být v zámku bez dozoru. Je to tu pro ni nebezpečné" „Přesně tak" přikývne Alice. Dál už jsem nic neslyšel, protože i na upíří sluch jsem byl moc daleko. Našel jsem Esme pár vteřin poté co jsem vylítl z pokoje. „Esme čekej půjdeme spolu, bude to pro tebe bezpečnější." usměji se na svou milovanou Esme. „Dobře děkuju Carlisle" odvětí radostně Es a společně vyjdeme ven na ulici. „Tak kde by sis chtěla dát jídlo???" zajímám se po chvilce cesty „Můžeme jídlo koupit a pak se najíme tady najím někde na louce, co říkáš???" příšlí nahlas Esme

ESME

S Carlislem jsem se společně vydali ven.
„Tak kde by sis chtěla dát jídlo???" zeptá se mě po pár krocích Carlisle. Na okamžik jsem se zamyslela a v ten okamžik mě to napadlo: „Můžeme jídlo koupit a pak se najíme tedy spíš najím někde na louce, co říkáš???" řekla jsem s radostí svůj nápad. „To je skvělý nápad Esme tak jdeme. Znám obchůdek, kde seženeme vše, co budeme potřebovat." přikývl nadšeně Carlisle „Ty se vyznáš v jídle, jo???" zasmála jsem se „Ty potvůrko" směje se Carlisle „ To víš, že se vyznám v jídle. Taky tu s námi jednou byla Bella, když ještě nebyla upírkou a říkala, že to tu je moc dobré." vysvětlil Carlisle s upřímným úsměvem „Jasný tak promiň lásko. Vím, že ty skvělé vařit umíš" usmála jsem se a dala mu pusu do vlasů. „Esme, zlato, já se na tebe přece nezlobím. To snad ani nejde." pověděl láskyplně Carlisle a vrátil mi polibek s tím rozdílem, že mě políbil na rty.
Najednou se před námi objevilo světlo.

CARLISLE

Políbil jsem Esme na rty, když v tom se před námi znenadání zjevilo silné světlo. Raději jsem si Esme dal za sebe, aby se jí nic nestalo. Ani já ani ona jsme totiž nevěděli, co se děje nebo kdo to je. Z ničeho nic to světlo ustálo a před námi se objevila slečna.

ALICE

Byla jsem se s Jasperem projít v lese. Chtěli jsme si trošku odpočinout od Volturiu, starostí a chtěli jsme být spolu jen sami dva. Zrovna jsme běželi přes malou mýtinu, když v tom přišla vize. Viděla jsem Esme a Carlisla, jak se jdou po ulici, když v tom se před nimi ve světle objevila dívka. Měla na sobě zářivé oblečení. Pár sekund po ní se zjevil kluk. Měl na sobě zelený obleček s lístky. Vypadal trošku, jako Petr Pan. Pak se vize přesunula do hradu. Volturiovi spřádali plány, jak Edwarda, Bellu, mě a Jaspera s Nessie dostat na svou stranu díky lsti s plesem, na který nás pozvali. Pak vize skončila. „Alice, co se děje???" ptá se vystrašeně Jasper, který mě držel na klíně „Zavolej Carlislovi, musíme zpátky do hradu. Volturiovi nás porazili. U Esme a Carlisla se objevila nějaká slečna a mladík. Nevím, kdo to je, ale nevypadali zle. Prosím zavolej Carlislovi a vše mu řekni." vysvětluji během cesty nezpět „Počkej Alice" postaví se přede mě Jazz „Snažíš se mi říct, že Voturiovi si na nás přichystali lest a u Carlisla a Es se objevila znenadání nějaká slečna a mladík???" opakuje po mě, ovšem srozumitelněji, Jasper „Jo přesně" přikývnu „Alice, ššš, uklidni se, jdi za Carlislem a Esme víš, kde jsou. Já dojdu pro ostatní a sejdeme se na té louce za Volterrou." poví jistým hlasem Jasper. „Jazzi, co když se tobě nebo někomu jinýmu něco stane. Volturiovi to určitě nenechají bez povšimnutí." „Neboj se, kdyby se něco stalo tak to uvidíš" uklidňuje mě Jasper „To je pravda, ale i tak mi prosím slib, že budete opatrní." povím ustaraně. Vím, že vidím do budoucnosti, ale vize jsou subjektivní a nevím, kdy se změní a proto se o ně tolik bojím. Sama nevím, co se stane, ale budu věřit, že bude vše dobré. „Slibuji madam" usměje se Jasper, políbil mě na rozloučenou a každý jsme se rozutekli vlastním směrem.

Tak po mega dlouhé době je na světě kapitola. Asi jsem trošku vyšla ze cviku tak snad to nebude tolik vadit. Doufám, že se vám bude nová část líbit. Přeji pěkné čtení 💗.

Vaše Andy_Barborková 💗💗

Esmin nový život Kde žijí příběhy. Začni objevovat