Jména

170 10 4
                                    

CARLISLE

Esme mi po chvilce usnula v náručí a tak jsem jí položil do postele a šel k holkám a k Emmettovi. „Tak co?” zeptala se Alice „No v tom lese byla na procházce a při cestě domů viděla vlkodlaka, utíkala a pak se ztratila v lese. Když nemohla najít cestu domů, usnula u toho stromu, kde jste ji objevili.” popsal jsem jim to, co mi Esme pověděla, než usnula „Chudinka muselo jí to hrozně vyděsit.” konstatuje situaci Rosalie a v tom se rozezvoní můj telefon „Kdo to je?” zajímá se Emmett „Bella” řekl jsem a odešel jsem volat ven.

ROSALIE

Carlisle odešel volat před dům, aby Esme neprobudil a já s Alice jsem jí začala chystat večeři. Vařily jsme špagety se sýrovou omáčkou. Sice nám to moc nevonělo, ale Jacobovi a Renesme to moc chutná tak jsem si říkala, že by jí to taky mohlo chutnat. „Myslíš, že Esme bude mít holky, kluky nebo obojí?” optala se mě Alice „Nevím to ty vidíš budoucnost.” ušklíbla jsem se „Ale zrovna teď vidím pěkný nic” podotkne Alice „Já myslím, že nejlepší by bylo kdyby měla obojí. S holkou si budete hrát vy a já s Jasperem kluka naučíme baseball.” vstoupí do našeho rozhovoru Emmett „Jasně” zasmějeme se s Alice „Co je na tom vtipného?” diví se Emmett „Nic lásko, jen je hezký, jak si to plánuješ.” povím a dám Emmettovi pusu na nos. A to už jsme měly večeři pro Esme skoro hotovou a jako by to Esme čekala, protože o pár sekund později se objevila ve dveřích. „Jeeeee ahoj, pojď uvařily jsme ti večeři.” usmála se Alice
„Děkuji, ale to jste nemusely” vděčně se usmála Esme „Ale my jsme chtěly” vrátily jsme jí úsměv a v ten moment přišel Carlisle a já si všimla, že když  Esme Carlisla zahlédla a Carlisle Esme, jejích obličeje se rozzářili. Jako kdyby mezi nimi byla energie lásky nebo milující spojení. Bylo to překrásné.

CARLISLE

Volala mi Bella tak jsem šel ven, abych nevzbudil Esme. Chtěla vědět, kde jsme a tak jsem jí vše vysvětlil a ona řekla, že se za námi později staví. Edward byl totiž něco zařídit ve městě a Bella s Nesie jely do rezervace za Jacobem. Když jsem s Bellou ukončil hovor, začal jsem myslet nad Esme. Na jednu stranu jsem si musel přiznat, že se mi Esme moc líbila a čím delší dobu jsem byl s ní, tím víc jsem jí chtěl být na blízku a chránit ji. Ale na druhou stranu jsem si uvědomoval, že by jí mohli ublížit Volturiovi. A taky, že mi vnitřní hlas radil, abych ji za nějaký čas proměnil, protože Esme je člověk a tím pádem stárne a já věděl, že jí chci mít u sebe navěky. Jenže tu byl další problém. Nevěděl jsem jestli ke mně cítí to samé a jestli dokáže přijmout to čím jsem. Ale také má právo na svůj lidský život a já bych jí ho zničil svou sobeckostí. Ach jo... Tohle jsem nikdy nezažil. Nikdy jsem se nezamiloval. Najednou mi došlo, že jsem venku skoro hodinu a tak jsem se vrátil zpět za ostatními.
Vešel jsem do kuchyně. Esme ozařovalo slunce a vypadala jako anděl...

ALICE
Když se Carlisle a Esme probrali z toho krásného tranzu, optala jsem se Carlisla: „Co potřebovala Bella?” „Ptala se kde jsme... Edward je ve městě a Bella s Nesie jedou za Jacobem. Potom přijedou za námi.” odvětil Carlisle a posadil se k Esme a v tom se Emmett zeptal: „Es chtěla bys mít, holky, kluky a nebo obojí?” Esme se trošku zarazila, ale pak s úsměvem odpověděla: „Emm... Asi obojí” „A jaká se ti líbí jména?” zajímá se Rosalie „Ty jo... Nad tím jsem ještě nepřemýšlela... Asi... Liam, Kristián, Jennesa a Laisy.” odpověděla se zamyšleným úsměvem Esme. „A... Carlisle jaká jména se líbí tobě?” dodám po chvilce „Mně?” diví se Carlisle „Ano tobě” potvrdím „Emm... Mike, Lisa a Molly” odvětí tím svým medově romantickým hlasem Carlisle „Ty jsou krásná” úsměje se Esme „Nechceš se jít projít?” navrhne Carlisle „Ráda” souhlasí Esme. Poté poděkuje, už po několikáté, za večeři a odejde spolu s Carlislem ven...

Tak to je další kapitola ❤️ snad se vám bude líbit ❤️ Adule911 ❤️
Ps: omlouvám se za gramatické chyby a překlepy 😂😂😂

Esmin nový život Kde žijí příběhy. Začni objevovat