Tajemný, magický strom

87 3 0
                                    

               Věnováno Leninka15

ESME

Všude kolem se objevilo světlo. Bylo tak oslnivé, že jsem musela pevně zavřít oči. Asi za pár vteřin jsme se vznesli do výšky několika metrů. Teda myslím, ale nepřišlo mi, že na něčem stojím. Carlisle mě k sobě přitiskl ještě víc, než předtím. No jo můj milovaný Carlisle. Znenadání se vše totálně zrychlilo a my jemně dopadli na zem. Světlo ustálo a přímo před námi se objevil strom, ale nebyl to zcela obyčejný strom. Byl magický a čarokrásný, jako z nějaké pohádky. „Si v pořádku Esme, cítíš se dobře???" zeptal se mě Carlisle „Samozřejmě lásko, nic mi není, neboj" usmála jsem se a Carlisle objal okolo ramen.

ROSALIE

Sotva to oslnivé světlo ustalo, objevili jsme se na neznámém, ale překrásném místě. Přes námi se tyčil obrovský, zářivý strom. Všude okolem nás poletovali ptáci, kteří zpívali libozvučné písně. Kousek za námi bublal potůček a sem tam nás ovanul jemný vítr. „No teeda” ozval se po mé levici Emmett, který, jako ostatní z naší rodiny, užasle koukal na  místo, kde jsme se právě ocitli. Z tranzu nás probudil Mickey „Tak tady je pro vás bezpečno. Strom, který teď vidíte je původem z Lesa krále Rendolfa, jenž nám jej věnoval, jako dar míru. Je cestou do naší říše. Na Planetu živlů přírody.” pronese s láskou Lilliana „Jakože jiná planeta, než je Země???” zeptá se udiveně Emmett. „Přesně tak” přikývne Mickey „Ty jo, mazeeec” zasměje se Emm „Já jsem si myslela, že jsem viděla, když jsem se dozvěděla o existenci upírů a vlkodlaků a pak objeví portál na jinou planetu” poví s údivem Esme „Upřímě já jsem si myslel, že kromě nás nic, co je nadpřirozený není.” přidá se k Esme Carlisle „My taky” dodá za sebe a za ostatní Edward „Ale jak je možný, že jsme se přenesli pomocí světla???” ozve se Jazz „No... Je to složitější... Lepší bude, když vám vše vysvětlíme u nás na zámku živlů.” odpoví Mickey a v ten okamžik se Nesie rozzáří a zašvitoří „Vy máte zámek. Vy jste z královské rodiny???” „V podstatě ano, ale jsme taky ze Společenstva dobra.” usměje se Jerremy „Cože???” diví se Bella a vezme malou Renesmee do náruče „Pojďte vše vám vysvětlíme u nás doma na Elementu.” řekne s úsměvem Lilliana a přešla blíže ke stromu. „Takže tento legendární strom zde stojí už přes 1000 let. Kdysy dávno král Rendolf a naše královna Clarione uzavřeli smlouvu a král nám, jako znamení míru daroval tento strom a my jsme mu na oplátku dali krystal, který chrání před temnotou, jako náš strom, kterému se říká Strom obrození” pronesla vznešeně Lilliana „Pojďte blíž, těď po těchto schodech projdeme portálem na naší planetu.” oznámil Mickey.

CARLISLE 

Když Lilliana skončila svůj magický monolog, ujmul se slova Mickey „Pojďte blíž, těď po těchto schodech projdeme portálem na naší planetu.” řekl a pobídl ná gestem ruky. Vzal jsem Esme za ruku a pomalu jsem se s ostatními přesunuli blíže ke Stromu obrození a Jeremy s Mickem si stoupli na první schod a ten se v mžiku rozzářil. Podíval jsem se na ně s tázavým výrazem. Jerremy se usmál „Když máte dobré, laskavé srdce, schody se rozzáří” vysvětlí „A když ne???” zajímá se Renesmee „ No tak třeba Volturiovi by se nedostali ani kde stromu, protože je kolem něj štít, ale i kdyby se jim povedlo se sem dostat, tak se portál ve stromě uzavře a nikdo se tam nedostane.” pokračuje s vysvětlováním Mickey. „Juu” poví s úsměvem Nesie „Tak tomu říkám dobrý úkryt.” uzná Emmett a obejme Rose okolo ramen. „Tak pojďte” pobídne nás Lilliana a my spolu s našimi novými přáteli vyrazíme vstříc magické u světu.

Tak máme tu novou kapitolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak máme tu novou kapitolu. Je teda kratší, tak snad to nevadí a bude se vám líbit. Kdyžtak pište názory do komentářů. 🤓💗😆💗🤓💗😆💗🤓💗😆💗🤓💗
Jinak omlouvám se za případné překliky nebo gramatické chyby 😳🤓💗.

PS: 🤓💗🎄 Přeji vám šťastné s rodinou nebo s přáteli prožité Vánoce, nespolkněte kost, buďte zdraví a pěkně oslavte Silvestra. (i za této situace venku) Musíme doufat, že rok 2021 bude lepší, než rok 2020. 💗💗💗 A nebojte „Společně to zvládnem” 😆😆💗

Esmin nový život Kde žijí příběhy. Začni objevovat