Rozdział 13

2.2K 185 30
                                    

~O~

- Taa... Teraz, gdy zwróciłeś na mnie uwagę. Porozmawiajmy. - Deku spojrzał w szmaragdowe oczy swojego bliźniaka. Drugi chłopak martwił się jednak tylko One For All'em i sekretem All Might'a. Ten koleś o tym wiedział. I nie wróżyło to niczego dobrego.

- K-kim jesteś...? - Zapytał niepewnie.

- Ja? Jestem twoim złym odpowiednikiem. Imieniem Deku!

- Z-złym odpowiednikiem?! Co!? Czekaj. Jeśli jesteś moim odpowiednikiem dlaczego nazywasz się tak samo jak ja?! To nie ma żadnego sensu! - Midoriya był zdezorinetowany

- Bohaterska analiza na przyszłość: 10, strona numer 26, są tam wszytkie informacje o quirk przenoszącym ludzi pomiędzy wymiarami, prawda? Midoriya? - Zapytał Deku.

Zielonowłosy zastygł w bezruchu. Spojrzał na chłopaka z szokiem w oczach. Miał rację. Ale dlaczego? Dlaczego akurat jego odpowiednik?

Dlaczego w ogóle tutaj był i jak się tu znalazł?!

Midoriya otworzył usta by coś powiedzieć. Dokładniej go o coś zaptać... Ale...

- Pamiętasz sytuację z rana...?

Zielonowłosy zacisnął pięści.

- To byłeś ty. - Zielonowłosy wciąż wpatrywał się w złoczyńce przed nim. Ten w odpowiedzi sie zaśmiał.

- Mój Boże!! Przynajmniej masz trochę rozumu!! - Znów się histerycznie roześmiał.

- ... Dlaczego się śmiejesz...? Ty. Ty zabiłeś. Zabiłeś tak wielu ludzi. Oni mieli rodziny. Przyjaciół. Marzenia i. I.... Jak możesz się po tym wszystkim śmiać?!! - Krzyknął na niego w złości. Okej, był jego złym odpowiednikiem, ale nie musiał być tak chaotycznie szalony!

- Ah... Ah... Ah... Biedny, mały ja. Nic nie rozumiesz? - Deku przestał się śmiać i spojrzał na Midoriyę.

- Przestań mnie tak nazywać. Nie jestem tobą. I nie rozumiem tego tak jak ty. - Bohater odpowiedział dosadnie, zwężając oczy.

- Oh, naprawdę? - Złoczyńca powiedział kpiąco.

- Więc może sie trochę cofniemy, dobrze? - Dokończył po krótkiej chwili.

~O~

Na posterunku policji:

All Might pojawił się na posterunku policji zaledwie kilka minut po tym, jak Uraraka odzyskała przytomność. Aizawa i Tsukauchi zadali jej wiele pytań, a ostatecznie doszli do jednego wniosku;  Deku i Midoriya są razem. Dzięki temu, że Uraraka pamiętała głos Twice'a zanim stracił przytomność, wiedzieli, że wybrał prawdopodobnie inną drogę. Drogę, która prowadzi właśnie tutaj. By zchwytać złoczyńcę oszusta.

Uraraka również była w wielkim szoku. Musieli wytłumaczyć jej całą sytuację. Odpowiednik Midoriy'i był złoczyńcą, który zabił mnóstwo niewinnych ludzi.

Wiadomość o tożsamości złoczyńcy nie została jeszcze opublikowana. Początkowo uważano to za ważny środek, który należy podjąć. Myśleli, że świat nie powinien wiedzieć o tym złoczyńcy. I że nie będą się nieustannie bać. Ale teraz to był problem. Jego tożsamość musiała być znana. Przed poinformowaniem kogokolwiek zawiadomili UA. Żaden uczeń nie powinien być teraz na zewnątrz. Deku mógł być wszędzie. Gdzieś z Midoriyą.

z Midoiyą?

Coś uderzyło Tsukauchi'ego.

On jest z Midoriyą...

🍄 𝙿𝚛𝚣𝚎𝚌𝚒𝚠𝚒𝚎𝚗́𝚜𝚝𝚠𝚊 • villain dekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz