■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
《Άντε ρε Ορέστη πιο γρήγορα》είπε η μάνα μου αγανακτισμένα και με φόρτωσε με ενα καλάθι.
《Ναι έρχομαι》της είπα και προχωρήσαμε προς το διάδρομο με τα ζυμαρικά.
Όταν φτάσαμε μπροστά απο τα μακαρόνια η μαμα μου αρπάξε καμία δεκαριά πακέτα και τα έριξε μέσα στο καλάθι.
Ααα καλά την έχει χτυπήσει ο κορωναϊός στο κεφάλι...
Χωρίς να κοιτάει ξαναέβαλα δυο μακαρόνια στο ράφι και πηγα να βάλω και το τρίτο αλλά...
《Σε βλέπω》με απείλησε και με τράβηξε απο το χέρι.Κατευθύνθηκαμε προς τα φρούτα και τα λαχανικά και αφού πήρε αρκετά τρόφιμα για να μείνουμε σε καραντίνα τουλάχιστον για μια εβδομάδα όπως λέει...Πήγε να κοιτάξει για κάτι απορρυπαντικά που ήθελε.
Εγώ επειδή βαριόμουν άρχισα να κάνω βόλτες στους διαδρόμους και στα είδη υγιεινής είδα την Ρωξάνη συμμαθήτρια μου και το κορίτσι που γουστάρω εδώ και τρεις μήνες.
Έφτιαξα τα μαλλιά μου και με βήμα μάγκικο πηγα προς το μέρος της.
《Γεια》της είπα και καλά χαλαρά και αυτή γύρισε έκπληκτη σε εμένα.
《Γεια σου Ορέστη πως και απο εδώ ;;》μου είπε με ενα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη και πήρε στα χέρια της σερβιέτες με φτερά.
《Ψώνια μωρέ ξέρεις》και πήρα τρια πακέτα προφυλακτικά με γεύση μπανάνα και φράουλα απο το διπλανό ράφι. Για να φανώ πιο άντρας στα μάτια της.
Αυτή με κοίταξε φρικαρισμένα《Εεε πρέπει να φύγω, τα λέμε》είπε γρήγορα και με λίγες δρασκελιές είχε εξαφανιστεί απο το οπτικό μου πεδίο.
Τότε μονο κατάλαβα την γκάφα που έκανα και μου έρχονταν χτυπήσω το κεφάλι μου.
《Ηηηηηηη τι είναι αυτά παιδι μου ;;》είπε η μάνα μου κοιτάζοντας τα προφυλακτικά και έπιασε την καρδιά της.
Τι το περίεργο δεκατεσσάρων χρόνων αγόρι να κάνει σεξ δηλαδή ;;;
Δεν το σωζω εεε;;
《Πλακίτσα》της είπα αμυντικά και στο προσωπό της εμφανίστηκε το συνηθισμένο άγριο ύφος της.
Άντε να της εξηγήσω τώρα...
Τέλος...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
YOU ARE READING
ONE SHOTS
RandomΚάθε κεφάλαιο έχει και μια μικρή ιστορία... . . . . . . . . . . . don't copy my book🚫