■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
《Σήμερα,είναι σημαντική ημέρα》φώναξε ο προπονητής μας ενώ βάζαμε τα προστατευτικά του λάκρος.
《Ο Ηλίας σε κοιτάζει άγρια, ακόμα να συνειδητοποιήσει πως δεν είναι αρχηγός και έγινες εσυ》ειρωνεύτηκε ο κολλητός μου και έδεσε πιο σφιχτά τα κορδόνια των παπουτσιών του.
Εγώ απλώς κούνησα το κεφάλι μου πέρα δώθε. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να αλλάξω την γνώμη του άλλου παπάρα. Προσπάθησα να του εξηγήσω πως δεν ήθελα να του φάω την θέση. Δεν το πιστεύει όμως...
《Μαζευτείτε》ούρλιαξε ο τρελός προπονητής μας. Απορώ γιατί δεν το έχουν κλειδώσει σε ψυχιατρική κλινική.《Εκεί εξω δεν πάμε να πάρουμε νίκη αλλά για να διεκδικήσουμε την ελευθερια μας》είπε και σάλια του πετάχτηκαν απο το στόμα.
《Πω ρε μαλακά άρχισε να λέει πάλι τις βλακείες του》ψιθύρισε ο κολλητός μου και μερικοί παίχτες που τον άκουσαν γέλασαν μαζί και εγώ.
ΜΠΑΜΜ
Ακούστηκε η πορτα να ανοίγει με ορμή. Και εμφανίστηκε η Έρρικα
《Που είναι ο Τζάκσον ;;》αυτοί οι δυο είναι φίλοι.《Βγες εξω σε παρακαλώ πολυ, ο Τζάκσον δεν ήρθε σήμερα και στην θέση του θα παίξει ο Λουκάς》είπε ο προπονητής και έδειξε τον φιλο μου.
Η Έρρικα τον κοίταξε απο πανω μέχρι κάτω και κλίκαρε την γλώσσα της. Σε λίγα δευτερόλεπτα είχε εξαφανιστεί.
Τζάκσον pον
Καθόμουν με τον πατέρα μου στην κουζίνα και τρώγαμε.
《Πως πήγε σήμερα το σχολείο ;;》με ρώτησε.
《Καλά》απάντησα σφιγμένα.
《Δεν νομίζω, ο υπεύθυνος καθηγητής μου είπε πως κόβεται σε δυο μαθήματα τα οποία είναι ;;》
《Σου το ορκίζομαι θα διαβάσω και θα ανεβάσω τον βαθμό》του είπα γρήγορα και φοβισμένα.
《Τα οποία είναι ;;》
《Ξέρεις》ψιθύρισα και αυτός κάρφωσε το πιρούνι στο ξύλινο τραπέζι.
《Χημεία 11, Φυσική 12 》και έκλεισα τα μάτια μου και περίμενα το ξέσπασμα του.《Οκ》είπε ήρεμος και σοκαρίστηκα απο την συμπεριφορά του.
《Δεν θα με πας στο υπόγειο ;;》τον ρώτησα περίεργα.
《Όχι δεν θα σε πλακώσω, αλλά θα σε τιμωρήσω όπως πρέπει να κάνει ένας σωστός γονιός. Δεν θα παίξεις στον αγώνα λακρός αντιθέτως μέχρι να ξυπνήσω να έχεις καθαρίσει την κουζίνα》
《Ναι, εντάξει》ψέλισσα
《Θέλω να γυαλίζει ΟΛΌΚΛΗΡΗ》είπε και έριξε επίτηδες το πιάτο και το ποτήρι του. Ενστικτωδώς σηκώθηκα πανω.
《Κατάλαβες;;》είπε αγριεμένα, έριξε την καρέκλα και έπιασε ενα βάζο απο τον πάγκο.
Με ορμή το πέταξε προς το μέρος μου και το απέφυγα με έναν ελιγμό. Όμως ενα γυαλί καρφώθηκε λίγο πιο κάτω
απο το δεξί μου μάτι.Ακούμπησα το πρόσωπο μου απαλά και με μια κίνηση το έβγαλα. Τα δάχτυλα μου λερώθηκαν με αιμα απο την πληγή.
《Θα μπορούσες να με είχες τυφλώσει》του είπα με νεύρα.《Ελααα, μην κάνεις σαν γυναικούλα ένας μώλωπας είναι》είπε.
《Δεν καταλαβαίνεις》ψιθύρισα και έκανα το μονο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό.
Έτρεξα...Όταν καβάλησα το ποδηλατο μου και έφυγα σαν πύραυλος μονο τότε άκουσα τον πατέρα μου να φωνάζει το όνομα μου με οργή.
Τέλος...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
YOU ARE READING
ONE SHOTS
RandomΚάθε κεφάλαιο έχει και μια μικρή ιστορία... . . . . . . . . . . . don't copy my book🚫