○○16○○

191 19 5
                                    

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Το κεφάλι μου είναι λες και το έχουν χτυπήσει με εκατό σφυριά.

Προσπάθησα να βολευτώ καλύτερα στο κρεβάτι αλλά κάτι με εμπόδιζε χαμηλά στην κοιλιά.

Άνοιξα με δυσκολία τα μάτια μου λόγω του φως που έμπαινε απο την μπαλκονόπορτα και με φρίκη συνειδητοποίησα πως βρισκόμουν σε ενα άγνωστο δωμάτιο. Και το καλύτερό το βάρος που με ζόριζε ήταν το κεφάλι ενός αγοριού που δεν είχα δει ποτέ στην ζωή μου.

Πρέπει να ήπια πολυ χθες το βράδυ για να καταλήξω με έναν ξένο άντρα.

《Ωραιο άντρα όμως》είπε πονηρά το υποσυνείδητο μου και τότε τον παρατήρησα καλύτερα.

Μαύρες τούφες έπεφταν στο πρόσωπο του και τα ωραία του χείλη ήταν ανοιχτά απο τον υπνο.

Εγώ τον έσπρωξα δυνατά και καταλάθος πάντα βρέθηκε στο πάτωμα.

《Τι στο...ποια είσαι εσυ;;》ρώτησε σοκαρισμένα όταν με είδε.

《Αυτο θα ρώταγα και εγώ για σένα》αποκρίθηκα ειρωνικά και σηκώθηκα με τυλιγμένο το μπεζ σεντόνι του γύρω απο το γυμνο μου σωμα.

《Πω...απορώ πως έκανα εγώ σεξ μαζί σου πρέπει να ήμουν σε απελπιστική κατάσταση χθες στο μπαρ》είπε και έβαλε μια βερμούδα.

Μποξεράκι....δεν ;;;

《Άσε εμένα να απορώ, γιατί απο όσο θυμάμαι δεν ένιωσα τίποτα χθες, κρίμα τόσο ωραιο αγόρι να έχει ενα τέτοιο κουσούρι》του είπα ψέματα, για να θυμηθώ εγώ τα χθεσινά θέλω ενα φλιτζάνι με καυτό καφέ.

《Τι είπες ;;》γρύλισε και σκοτείνιασαν τα μάτια του.

《Αυτο που άκουσες》του απάντησα με θάρρος.

Αυτός με στρίμωξε στον τοίχο και είπε μέσα στα μούτρα μου.《Αμφισβητείς το μέγεθος μου κοριτσάκι;;; με όσες εχω πάει κάνουν να με ξεχάσουν ενα χρόνο, μην σου πω και περισσότερο》μου είπε αλαζονικά.

《Μπα δεν νομίζω, εγώ σε εχω ξεχάσει ήδη》του απάντησα και είδα μια φλέβα στο κούτελο του να πάλλεται.

Είναι κούκλος ο άτιμος...

《Θέλεις να σε ρίξω στο κρεβάτι να ξανα επαναλάβουμε έναν γύρο ;;》

《Δεν θα πάρω, έτσι και αλλιώς με το γαριδάκι που έχεις δεν γίνεται τίποτα》είπα και κοπάνησε την γροθιά του στον τοίχο δίπλα ακριβώς απο εμένα.

ONE SHOTS Where stories live. Discover now