■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Όλοι χόρευαν στο ρυθμό της μουσικής.
Και εγώ ήμουν φτιαγμένος και έπινα ότι έβρισκα μπροστά μου.
Αυτο χάπι που μου έδωσε ο Ιωάννης ήταν πολυ καλό.
《Εεεε,θέλω και αλλο χάπι 》του είπα και τον γύρισα προς το μέρος μου.
Αυτός έβγαλε απο την τσέπη της ζακέτας του ενα χάπι και πήγε να μου το δώσει.
《Όχι ετσι , θέλω να μου το δώσεις όπως πριν》είπα και έσκυψα να το φιλήσω αλλά με έσπρωξε προς τα πίσω.
《Όχι μπροστά σε κόσμο》μου είπε θυμωμένος.
《Τι γίνεται εδώ;;》είπε ένας απο τους κολλητούς μου ο Κώστας.
《Τίποτα μιλάμε》είπε γρήγορα ο Ιωάννης.
《Αλήθεια τώρα ρε Μιχάλη μου είπες ψέματα πως δεν μπορείς να έρθεις στο σπίτι μου επειδή είχες δουλειές και ήρθες σε αυτο το φτηνιάρικο πάρτι ;;》με ρώτησε απογοητευμένος.
《Με ακολούθησες;;》τον ρώτησα.
《Είσαι μεγάλος μαλάκας αγόρι μου, εγώ την αδελφή μου ήρθα να μαζέψω》μου απάντησε με νεύρα με κοίταξε λίγο πιο εξεταστικά και με έπιασε απο το γιακά.《Τι πήρες ρε ;;》είπε και με ταρακούνησε
《Τίποτα》
《Όχι σε εμένα αυτά τα μάτια σου είναι κόκκινα, ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΎΤΣΟ ΠΉΡΕΣ ;;》ούρλιαξε θυμωμένος και πολλά άτομα μας κοίταξαν.
《Ηρέμησε λίγο 》του είπε ο Ιωάννης.
《ΤΙ ΤΟΥ ΈΔΩΣΕΣ ΡΕ ;;》επιτέθηκε σε αυτόν《ΆΚΟΥΓΑ ΦΉΜΕΣ ΌΤΙ ΕΊΣΑΙ ΒΑΠΟΡΆΚΙ, ΆΜΑ ΣΕ ΠΙΆΣΩ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΔΊΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΆΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΙΤΣΕΣ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΆΣΩ ΤΑ ΠΌΔΙΑ 》ούρλιαξε και πήγε να τον χτυπήσει αλλά μπήκα μπροστά.
《ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΒΑΠΟΡΆΚΙ ;;》ρώτησα φωνάζοντας.
《ΈΛΑ ΤΏΡΑ Ο ΥΠΟΤΙΘΈΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ Ο ΘΆΝΟΣ ΤΌΣΟ ΧΑΖΌΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΊΠΕ ΚΑΤΑΛΆΘΟΣ ΠΩΣ ΑΓΟΡΆΖΕΙΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΆ ΑΠΟ ΑΥΤΌΝ》είπε και έδειξε τον Ιωάννη.
《ΆΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΌΛΟΙ 》και έφυγα απο εκεί πέρα.
Γιατί να ανακατεύονται όλοι στην ζωή μου ;;
Τέλος...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Αλλο ενα βιβλίο ήρθε στο τέλος του.
Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιστορίες μου όπως και εμένα...να τις απολαυσάτε, να γελάσατε με την ψυχή σας και να σας πέρασαν μυνήματα ζωής μερικές απο αυτές τις μικρές ιστορίες...Μπορείτε να μου γράψετε εδώ ~> ~>
Ποια ήταν η αγαπημένη σας μικρή ιστορία απο τις 20 και για ποιο λογο άμα θέλετε.Θα χαρώ πολυ να δω τις απαντήσεις σας.
Τα λέμε πάλι σε ενα απο τα υπόλοιπα βιβλία μου...
YOU ARE READING
ONE SHOTS
RandomΚάθε κεφάλαιο έχει και μια μικρή ιστορία... . . . . . . . . . . . don't copy my book🚫