○○8○○

297 20 10
                                    

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Με χαλαρό βήμα μπήκα μέσα στο προαύλιο του σχολείου. Αμέσως όλα τα γυναικεία βλέμματα με κάρφωσαν αλλά αδιαφόρησα τελείως.

Σε λιγότερο απο ένα λεπτό έφτασα στο παγκάκι των bad boys.

《Γεια σου Πέτρο》με χαιρέτησαν όλοι ομόφωνα και έκατσα μαζί τους.

Την προσοχή μου την τράβηξε ο Λουκάς που έρχονταν στο μέρος μας με ενα αναμμένο τσιγάρο στα χείλη. Έκανε με όλους αδελφική μπουνιά και κάθισε ακριβώς δίπλα μου.

《Τι λέτε να πάμε σε κλαμπ το βράδυ ;;》ρώτησε ο Κώστας και συμφωνήσαμε μαζί του. Και ας ήξερα ότι θα είναι ακόμα μια βαρετή νύχτα που θα κάνω ότι γαμάω κορίτσια.

《Γεια σας αγόρια》ακούστηκε η σπαστική φωνή της Στέλλας της μεγαλύτερης πουτ@νας του σχολείου.

Αυτή βολεύτηκε στον κάβαλο του Λουκά. Και με την σειρά του πέταξε το τσιγάρο, με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα, την τοποθέτησε καλύτερα πανω του και την φίλησε.

Εγώ κατευθείαν κοίταξα άλλου σαν να μην με ενδιαφέρει καθόλου το θέαμα.

Αλλά δεν άντεξα για πολυ...
《Παω λίγο στην τουαλέτα》είπα και σηκώθηκα.

[...]

Με το που μπήκα κοπάνησα τον κάδο απορριμάτων. Στήριξα τα χεριά μου στον νιπτήρα και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη.

Βαθιές ανάσες...Όλα καλά θα πάνε...

Ο Λουκάς στηρίχτηκε στην πορτα και με έβλεπε. Παω να φύγω αλλά με σταματάει.

《Πες μου πως ζηλεύεις ;;》ψιθύρισε και δεν του απάντησα. Αυτός γέλασε σαν να διάβασε το μυαλό μου.《Μονο εσυ με ανάβεις Πέτρο》μου δήλωσε και όρμησε στα χείλη μου.

Τέλος...

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

ONE SHOTS Where stories live. Discover now