○○10 {part 2}○○

243 21 8
                                    

Αυτο το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην oneiropoolaaa- που ζήτησε να κάνω και part 2. Ελπίζω να σου αρέσει❤
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Μετα την προσβολή του αδελφού μου εδώ και ώρα κάθομαι στο δωμάτιο μου και ακούω τραγούδια.

Το κινητό μου χτυπάει και βλέπω το όνομα της μαμάς μου στο κινητό.
《Έλα Μελέκ μου》άκουσα να λέει όταν το σήκωσα το τηλέφωνο.

《Πως τα περνάτε ;;》την ρωτάω.
《Ερχόμαστε τώρα με ταξι γιατί ο μπαμπάς σου είναι κουρασμένος》

Η μαμα μου και ο μπαμπάς μου είναι καλεσμένοι σε έναν γάμο και κανονικά θα έπρεπε να κάτσουν μέχρι το ξημέρωμα εκεί. Τους είχαμε πει πως θα καθόμασταν ήσυχοι και δεν θα φέρνανε κανέναν. Αλλά ο αδελφός μου ως γνωστών δεν τήρησε την υπόσχεση του.

《Σε πόση ώρα θα είστε εδώ ;;》είπα αγχωμένα και σηκώθηκα όρθια.

《Σε μισή ώρα》
《Ααα οκ θα σας περιμένουμε》είπα γρήγορα και της στο έκλεισα στα μούτρα.

Κατέβηκα κάτω και ήταν όλοι εκεί έπιναν μπύρες και κάπνιζαν. Αν τους δει ο μπαμπάς θα τους σκοτώσει.

Έτρεξα στην κουζίνα και πήρα την σακούλα σκουπιδιών. Πηγα πάλι στο σαλόνι και άρχισα να πετάω τα κουτάκια της μπύρας.

《Τι κάνεις γαμώ ;;》μου φώναξε ο Ισάκ.

《Μην βρίζεις》του είπα σοκαρισμένα, απαγορεύονται να βρίζουν οι μουσουλμάνοι《Έρχονται οι γονείς μας》του ανακοίνωσα τον λογο που κάνω σαν τρελή.

《Μα είναι νωρίς ακόμα》είπε σαν να μην με πιστεύει.
《Ο μπαμπάς είναι κουρασμένος και με πήρε η μαμα》

《Εμμ τι θα κάνουμε τώρα ;;》με ρώτησε μέσα στον πανικό και σηκώθηκε όρθιος.
《Μήπως να έδιωχνες τους φίλους σου ;;》του απάντησα με ερώτηση ειρωνικά.

《Παίδες σηκωθείτε, πρέπει να φύγετε》τους φώναξε και όλοι εκτός απο τον Καν άρχισαν να φεύγουν ζαλισμένα λογο του αλκοόλ.

《Παω να πλύνω τα δόντια μου γιατί βρωμάνε μπύρα》μου είπε ο αδελφός μου.

《Το γουρούνι τον κολλητό σου τι θα τον κάνω ;;》

《Ξυπνά τον και πες του να πετάξει και την σακούλα με τις μπύρες και τα αποτσίγαρα στα σκουπίδια》μου είπε και ανέβηκε τρέχοντας τις σκάλες.

《Καν ξύπνα》του φώναξα και πηγα κοντά του και τον ταρακούνησα.

《Μμμμ άσε με ρεε》είπε και άλλαξε πλευρό. Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κινητό του.
《Ισάκ μπορείς να το σηκώσεις;;》

Έλεος νομίζει πως ειμαι ο αδελφός μου...

《Ο κωδικός ;;》τον ρώτησα σιγανά όταν πήρα το κινητό απο την τσέπη του.

《45723》είπε και όταν το άνοιξα αντίκρισα κάτι που με έκπληκτη.

Είχε φόντο μια φωτογραφία μου...
Του πέταξα το κινητό στα μούτρα και ξύπνησε.
《Είναι ώρα να φύγεις》του είπα ψυχρά για να μην καταλάβει την χαρά μου. Κοίταξε μπερδεμένα το κινητό του και εμένα και κατάλαβε τι είχε γίνει μόλις τώρα.
《Μελέκ να σου εξηγήσω-》πήγε να πει αλλά τον διέκοψα.
《Άμα έρθουν οι γονείς μου και σε δουν εδώ θα σε σκοτώσουν, πάρε την σακούλα με τις άδειες μπύρες και ΦΎΓΕ》του είπα δυνατά και του έδωσα την σακούλα σκουπιδιών στα χέρια.

《Με νοιάζεσαι εε;;》με ρώτησε και ήρθε κοντά μου.

《Μπορεί και ναι, μπορεί και όχι》του απάντησα αινιγματικά.

《Θα ερθω αύριο μετα να σε πάρω απο το φροντιστήριο για να συζητήσουμε αυτο που είδες, εντάξει ;;》με ρώτησε.

《Εντάξει》του απάντησα αργά κοιτάζοντας τον στα μάτια και χαμογέλασε. Χωρίς να προλάβω να αντιδράσω μου πήρε το χέρι και μου φίλησε την παλάμη.

Σε λιγότερο απο ενα λεπτό είχε ανοίξει την πορτα και είχε εξαφανιστεί.

Θα με πεθάνει αυτο το αγόρι...

Τέλος...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

ONE SHOTS Where stories live. Discover now