○○7○○

305 22 10
                                    

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Οι ακτίνες του ήλιου με ανάγκασαν να ανοίξω τα μάτια του. Όταν τα πόδια μου άγγιξαν το ξύλινο πάτωμα ανατρίχιασα ολόκληρη.

Είναι Σάββατο αρα αυτο σημαίνει ότι δεν έχω σήμερα σχολείο...

Αφού πλύθηκα και έβαλα όμορφα ρούχα πηγα στην κουζίνα για να φάω πρωινό.

Με το που μπήκα όλη η ευχάριστη μου διάθεση εξαφανίστηκε.
Ένας άγνωστος άντρας στην ηλικία των 26 χρόνων περίπου φιλούσε την 40χρονη μάνα μου.

Κάθε μέρα το ίδιο σενάριο...
Η μάνα μου γύρισε έκπληκτη προς το μέρος μου 《Καλημέρα καρδιά μου έλα να φας》είπε γλύκα και μου έδειξε τις τηγανιτές που έφτιαξε.

Μάλιστα...παίξτω καλή μητέρα μπροστά στον γκόμενο.
Το μονο που θυμάμαι όλα αυτά τα χρόνια μέσα σε αυτο το σπίτι είναι οι τσακωμοί μας, βέβαια όταν χώρισαν με τον μπαμπά για λίγο καιρό υπήρχε ησυχία, αλλά μετα άρχισαν οι διαφωνίες μεταξύ μας.

《Ευχαριστώ》ψέλλισα και έκατσα γρήγορα σε μια καρέκλα.

Όση ώρα έτρωγα ένιωθα δυο μάτια πανω μου.
《Εσυ ποιος είπαμε ότι είσαι ;;》ρώτησα με αγένεια τον άντρα που ήταν λίγα μέτρα μακριά μου.

《Δεν μου είχες πει πως έχεις κόρη》απευθύνθηκε στην μάνα μου.

《Ααα ξέχασα να στο αναφέρω》και έβαλε μερικά πιάτα στο νεροχύτη.

《Μα γλυκιά μου μητερούλα πάντα το ξεχνάς》της επιτέθηκα και πριν σηκωθώ σκούπισα το μέλι που είχα στο μάγουλο μου.

Αυτή μου έκανε νόημα να μην λέω ανοησίες μπροστά στον ξένο αλλά την έγραψα στα τέτοια μου.

《Εγώ πάντως μια συμβουλή σας δίνω μην κάνετε σχεση μαζί της γιατί έχει καταντήσει σάπια με τόσο πούτσο που έχει φάει》είπα στον αλλο και έφυγα αφήνοντας και τους δυο σοκαρισμένους με τα λόγια μου.

Τέλος...

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

ONE SHOTS Where stories live. Discover now