14🕯Yüzüm Olmaz

695 89 144
                                    

"Geç şöyle! Yürü!"

Beni tutup yere çökmemi sağlayan askerin yüzüne iğrenerek baktım.

"Bırak be!" diye bağırıp omzumdaki elini indirdim.

Ben ve Lee Know da rehinelerin arasına getirilerek yere çöktürüldük.

Hemen yanımda Lee Know vardı. Onunla yan yana çöktürülmüştük ve diğer rehinelerin tam karşısında, ters taraflarındaydık.

Jisung ile Bangchan yan yanaydı ve benim biraz uzağımdalardı ama Hyunjin hemen önümdeydi. Şaşkınca bize bakıyordu hepsi de.

Hyunjin gözlerimin içine bakıp ismimi söyledi.

"Hwa Jin..."

Ben de onun gözlerine baktım. Yüzüne bakıp güven vermek istercesine tebessüm ettim.

Bu esnada içlerinden birisi Lee Know'a vurmak üzere elini kaldırdı.

Lee Know anında hızla söze girdi. Hızlı hızlı kelimelerini sıralamaya başladı. Ayrıca kendisine vurulmasın diye geriye doğru eğilmişti.

"Yüz olmaz! Yüzüm olmaz! Yüzüm hariç istediğiniz yere vurun ama yüz katiyen olmaz! O bana lâzım!"

Yine de onu dinleyen olmadı. Karşısındaki asker daha zevk alıyormuş gibi inadına inadına yüzüne sert bir yumruk geçirdi.

Ona her vurulduğunda içimde fırtınalar koptu. Yüzümü buruşturdum. Gözlerimi yumdum. Ellerimi yumruk hâline getirip sıkabildiğim kadar sıktım.

Lee Know gözlerini yumdu. Dişlerinin arasından âdeta tıslayarak yavaş yavaş gözlerini açtı.

"Sana- yüzüm- olmaz- demiştim!"

Ona yumruğu geçiren pislik kahkaha atmaya başladı. Gerçekten... Bundan zevk alıyordu.

Rehinelerin hemen sol tarafında, benim de sağ çaprazımda kalan bir oda vardı. Oraya sıklıkla girip çıkıyorlardı. O odaya mutlaka bir şekilde girmeliydim. Mutlaka.

Lee Know'un gözleri beni buldu. Üzerimdeki bakışlarını hissedince ben de ona döndüm. Yüzüne bakınca içim sızım sızım sızladı.

Bana göz kırptı.

"Beni bu dağılan suratla da sevmeye devam edeceksin değil mi?"

Gülümsedim. Onu sinir edebilmek için yüzüme memnuniyetsiz bir ifade takınıp düşünüyormuş gibi yaptım.

"Hmmm, epey dağılmış. Biraz düşünmem lâzım."

"Gıcık!"

Benim gülümsemem yüzümde yayılınca o da gözlerini devirdi ve gülümsedi. Gülümserken canı yandı.

"Ah! Acımış ya." dedi ama daha çok gülümsemeye devam etti.

Ayaktaki askerler ve rehin tutulan insanlar bize şaşkınlıkla bakakaldı. Rütbeli olan, Lee Know'a vuran komutan:

"Siz nasıl bir manyaksınız?" diye sordu.

Lee Know dudaklarını büzdü.

Rehin // Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin