Hyunjin'i ve götürülen kalabalığı dikkatli bir şekilde takip etmeye çalıştım. Adamlar sadece önümde değil, her yerde olduğu için oldukça dikkatli olmaya çalışıyordum.
Giriş katıyla beraber 2 katı daha bulunan alışveriş merkezinin 2. yani son katındaydım. O kalabalığı gizlene gizlene takip ederek giriş katına kadar indim.
Alışveriş merkezini ayakta tutan kalın kolonlardan birinin arkasına geçtim. Yüzlerce insanı burada toplamışlardı. Üstelik burada eli silahlı olan birçok asker görünümlü kişi vardı. Hepsinin üzerinde de siyah üniformalar bulunuyordu.
Bir çete miydiler yoksa bir örgüt mü emin olamadım. Ellerindeki uzun namlulu silahlar ve askeri üniformalar hiç iyiye işaret gibi durmuyordu. İhanet de olabilme ihtimali yüksek gibiydi.
Hyunjin bana yakın sayılabilen bir yere, en uca zorla oturtuldu.
Gözlerimle onu takip ederken aynı zamanda çevreme bakınmayı ihmâl etmiyordum.
Kalabalık silahlı grup bir köşede, zorla oturtularak dizilen insanları silah zoruyla susturmaya çalışıyorlardı.
Burada şu an sayamıyorum ama, sadece görünürde en az 20-30 silahlı adam vardı.
Hyunjin kalabalık insanların arasına bakmaya başladı. Her birine didik didik dizlerinin üstünde yükselerek bakıyordu. Beni aradığına emindim.
Ona burada, sağlıklı olduğumu belli edebilmek için bir şey yapmalıydım. Ama ne? Bunu nasıl yapabilirim?
Biraz sonra çok da uzağımda olmayan, kırılıp paramparça olan cam parçaları gözüme takıldı.
Yere çöktüm. Çevreme dikkatle bakınarak elimi hazırladım.
Müsait olur olmaz hızla bir cam parçasını alıp geri çekilecektim.
Gözlerim her yerdeydi.
Kimseye bir şey çaktırmadan hızla kolumu uzattım ve bir cam parçası alıp olduğum yere geri çekildim. Sakin sakin derin bir nefes alıp verdim.
Güneş benden yana, bana doğru geliyordu. Elimdeki cam parçasını iyi ayarlamalıydım.
Başımla beraber elimi de cam parçasıyla birlikte çok hafif çıkarttım. Camı açıklığa kavuşturarak güneşle temas etmesine izin verdim. Evet, yansıma yapıyordu.
Şimdi bunu iyi ayarlamam ve Hyunjin'in yüzüne tutmam gerekiyor.
Elimin yönünü Hyunjin'e çevirerek dikkat kesildim. Sonunda onun yüzüne getirdim yansımayı. Gözlerine gözlerine tutmaya başladım.
Rahatsız oldu. Gözlerini bir kapatıp bir açtı. Sıkıntı içerisinde hareketlerde bulundu.
Baksana buraya be çocuk!
Rahatsız ediyorum seni işte!
Rahatsızlığı iyice artarak bir anda başını rahatsız edildiği yöne çevirdi.
Biraz daha rahatsız edince yansımanın geldiği yeri, yani beni gördü.
Çok şaşırdı.
Bir bana baktı bir de çevresindeki o silahlı adamlara.
Beni açık etmemek için o da şimdiden dikkatli olmaya çalışıyordu.
Yüzünde hafif bir tebessüm belirdi. Silahlı adamlar en baştan itibaren herkesin üzerini kontrol ediyor ve eşyalarını, özellikle de telefonlarını topluyorlardı.
Hyunjin dikkatli bir şekilde cebinden bir telefon çıkardı. Kaşlarımı çatarak onu izledim.
Etrafına dikkatle bakındı. Gürültü çok fazla olduğu için silahlı adamların dikkatleri dağınıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehin // Stray Kids
FanfictionEğlenmek için gittiğiniz alışveriş merkezinde rehin edilseydiniz ne yapardınız? ...