Předběžná Zpráva o Misi

13 3 0
                                    


// 2028/07/10 // Worldwide Space Agency 

 Program Asteria: 

Mise Orpheus

Modul Hawk 7 je nyní na trajektorii směrem k  Zemi, na palubě se nachází velitel mise Joseph Kells společně se dvěma dalšími kolonisty, které se podařilo zachránit ze základny Asteria. Ostatní členové mise zemřeli při pokusu o vypnutí poškozeného jaderného reaktoru základny, který, podle slov velitele Kellse naprosto zničil vnitřní prostory základny. Dotyční unikli smrti díky tomu, že se v době incidentu nacházeli v Lunárním Přepravním Prostředku - Transportéru, který velitel Kells zrovna prozkoumával. Na úplném počátku se kolonistům podařilo vyslat nouzový signál, ovšem došlo k četnému poškození elektrické sítě kvůli závadě na  reaktoru, a proto nebylo možné základnou komunikovat. Příčina smrti ostatních kolonistů není známá, psychologové doporučují úplný výslech přeživších až po přistání modulu, proto jsme jakékoli pokusy o výslech pozdrželi, aby nedošlo ke zhoršení psychického stavu přeživších. Modul by měl podle odhadované trajektorie přistát v kazašských stepích, kde ho vyzvedne Ruská sekce WSA. Přistání očekáváme do dvaasedmdesáti hodin. Jakékoliv informace o této misi zůstávají klasifikovány jako PŘÍSNĚ TAJNÉ, proto prosím zachovejte naprostou diskrétnost. Oficiální zprávu zveřejníme, jakmile budeme mít všechny informace.

Igor Nikolayevich Kuznecov,

Ředitel programu Asteria

Mise OrpheusKde žijí příběhy. Začni objevovat