Celý příběh - Jeho kostru, postavy, lokaci... jsem vymyslel sám. Pokud někdo z vás hrál hru Zarya-1, mohly vám některé scény přijít povědomé. Důvod proč toto sem dopisuji, je přesně ten. Poté, co jsem zde vše publikoval, si to má kamarádka přečetla, a řekla, že je jí to něčím trochu povědomé. Tímto jí za to chci vyjádřit nejhlubší vděčnost.
Zaprvé - jméno příběhu. Do písmene se shoduje s názvem mise v (již X krát zmíněné) hře. Ne, neopsal jsem ho. Snažil jsem se přijít s něčím, co mi znělo "tajemně", a zároveň i s tím je to i podložené. V řecké mytologii se totiž Orfeus vydává do podsvětí. To mi přišlo hezky symbolické. Dále potom oslovení "Seržo" pro Woodse - opět, vymyslel jsem si to, zapadalo mi to do jeho profilu postavy. Dále, přítomnost Sovětů (nebo spíše jejich základny - i když s větší obměnou), je také, ano uhodli jste, v oné hře. A takových podobností byste mohli najít i více, takže pokud chcete, budu moc rád když mi je napíšete.
Svůj jeden důvod jsem zde již zmiňoval, ale to co mě upřímně tíží, je svědomí. To je hlavní důvod, proč si sypu popel na hlavu. Chci být opravdu upřímný, a o ničem nelhat. Proto můžete brát tohle jako... moje přiznání, že jsem si vědom těch podobností, a že je nezapírám. Jestě poznámka k prohlášení na začátku - pořád platí. V době když jsem to psal, jsem si nic takového neuvědomoval, a postavy byly vymyšleny a napsány zcela nezávisle (alespoň v mém vědomí.) Ještě poslední věc: místa, kde se příběh odehrává, jsou reálná. Ano, na Měsíci se opravdu nachází kráter Posidonius, i kráter Plato.
Doufám, že i přes to si někdy přečtete i jiný příběh ode mě (teda až a jestli něco vydám.)
Budu i moc rád za nějaký komentář, ať už opravu nějaké hrubky, nebo názor k příběhu :)
Díky moc za přečtení. Kuba
ČTEŠ
Mise Orpheus
Ficção CientíficaPíše se rok 2028. Měsíční základna Asteria 1 vyslala nouzový signál, a neodpovídá. WSA proto vysílá průzkumnou misi, aby zjistili, co se vlastně stalo. Příběh začíná, když modul mise sestupuje na povrch.