12.

5.8K 235 10
                                    

- Zar tvoja majka nije poginula u saobraćajnoj nesreći? - pitao me je nakon nekog vremena.

- Jeste! - već deset minuta šetam po sobi. U šoku sam.

- Jesi li sigurna? I molim te stani. Ne mogu da pratim tvoj korak.

- Otac mi je oduvek pričao tako. Ne znam šta da mislim. - stala sam ispred njega.

- Šta ćeš sad?

- To još gore ne znam.

- Reći ću momcima da je drže na oku. - uhvatio me je za ruke.

- Hvala ti. - stidljivo sam se osmehnula.

- Nema na čemu. Dođi. - povukao me je ka sebi i našla sam se između njegovih nogu. Pustio mi je ruke koje sam mahinalno obavila oko njegovog vrata. Ovako sam bila malo viša od njega.

- Zahvalna sam ti što mi pomažeš iako nisi u obavezi. Neko drugi bi me oterao do đavola na tvom mestu.

- Taj neko greši. - obavio je ruke oko mog struka i još jače privukao ka sebi. - Mnogo mi je drago što me pozoveš kada si u problemu i budi sigurna da ću ti uvek pomoći.

- Zašto to radiš?

- Zato što sam zaljubljen u tebe. - On zaljubljen u mene?

- Srđane... - tiho sam rekla.

- Tako se brzo ušla u moj život, a još brže si se uvukla pod moju kožu. Od one noći ne prestajem da mislim o tebi. I samo želim da vratim vreme i ispravim onu grešku.

- Ne radi to... - ima devojku. Ovo je pogrešno.

- Reci mi da ti ne osećaš isto što i ja i otići ću. - nije sklanjao ruke sa mog struka.

- Nije bitno šta ja osećam, ti si zauzet.

- Ali u tome je stvar. Ja jesam zauzet za sve druge žene osim za tebe.

- Postaćeš otac. Ne želim da uništim jednu porodicu. - krenula sam da se sklonim, ali mi nije dozvolio.

- Odakle ti to? - rekao je malo oštrije.

- Damnjan mi je rekao. - šta se dešava ovde?

- Ubiću ga. Jovana i ja smo bili zajedno dok ti nisi došla. Onda smo raskinuli. Nakon nekog vremena se pojavila sa pričom da je trudna i da je dete moje ali je svaki dokaz pokazivao suprotno. - gledao me je tim plavim očima, dok mi je objašnjavao kao malom detetu. Gubila sam se u tom pogledu. - Želeo sam da uradimo test kada se dete rodi, ali ona je odbijala to. Jednom prilikom, malo nakon raskida sam saznao da je pored mene imala još jednu vezu. Na kraju mi je priznala da dete nije moje i da ju je taj lik isterao iz stana kada je saznao za bebu.

- O bože. - nisam znala kako da reagujem na ovo. - Gde je ona sada?

- Ne znam i ne zanima me.

- Čemu bahatost? Ta žena je tamo negde sama. Trudna.

- Nije to bahatost. Ta žena me je prevarila i ostala u drugom stanju sa drugim muškarcem, zatim je došla sa pričom da je dete moje.

- Znači, kada bi upoznao ženu sa detetom ne bi bio sa njom. - ne znam zašto me ovo pogodilo.

- Tamara to nije isto. To su dve različite situacije.

- Meni je malo žao te žene. - bilo me je žao.

- Znam. Ali ne brini. Snaći će se ona. - privukao me je ka sebi i sela sam na njegovu nogu. - Ćao. - rekao je.

- Ćao.

- Znaš, ti si jedna divna devojka. Žena. - poljubio mi je vrat. - I mnogo mi je drago što te imam kraj sebe.

- Znam. - samouvereno sam rekla.

- Tačno sam znao da ćeš to reći.

- I šta si još znao?

- Znao sam da ćemo se jednog dana naći u ovom položaju. Da ću jednog dana uraditi ovo. - ponovo mi je poljubio vrat. - I ovo. - poljubio me je u obraz. Onda mi je poljubio usne.

Neko vreme smo ležali na krevetu i pričali, ali je on morao da ode da ne bi postalo sumnjivo. Drago mi je što je po ko zna koji put uspeo da mi skrene misli sa neke situacije i da me oraspoloži.

Ovog puta je tema bila moja mrtva majka.
Nikad neću zaboraviti sa koliko ljubavi je tata pričao o njoj. U mojoj glavi, ona je bila idealna žena koja je mnogo volela tatu i mene. Želela sam da i ja budem takva prema svom suprugu i deci kada ih budem imala.
Ali bila je.

Davno sam prestala da osećam bilo šta prema njoj jer je nije bilo. Jer je bila mrtva. Milena je u nekom trenutku zauzela njeno mesto u mom životu i to joj nikad neću zaboraviti. Uvek ću je voleti zbog toga.

Moja majka je za mene bila stranac. Neko ko me je rodio i ko je umro. Ali ju je zato tata mnogo voleo. Ne znam kakva se priča krije iza ovoga, ali ću učiniti sve da saznam.
Dvadeset tri godine je bila mrtva i odlučila je da se pojavi. Učinila je to s razlogom, a ja ću saznati koji je taj razlog.

Nisam osetila tugu kada sam saznala da je živa. Ali sam bila šokirana, jer je ona za mene bila mrtva. Moj otac je bio moja majka i uvek će biti. Milena je moja majka, a ona? Ona je samo žena koja me je rodila.

SuđenWhere stories live. Discover now