Prešla už naozaj dlhá doba. Konečne som poznal odpovede na otázky. Konečne som vedel, prečo som ho nikde nevedel nájsť a vďaka fotkám, ktoré bývali v minulosti po dome viem, prečo si ho moja hlava vedela predstaviť.
Od doby, čo som poznal pravdu sa mi nesníval ani jeden sen a zostali mi už len bezsenné noci. S psychológom, ku ktorému som nakoniec predsa len išiel sme prišli na to, že všetky tieto sny som mal preto, aby sme si všetci pripomenuli Park Jimina a aby sme naňho nezabudli.
Stojím teraz pred cintorínom, kde by sa mal nachádzať hrob človeka, ktorý mi aj napriek tomu, že som ho nikdy nepoznal skomplikoval život.
Uvidel som hrob ale zároveň aj človeka stojaceho pred ním so smutnou tvárou. Nenapadlo mi nič iné než zistiť kto to je. Preto som k nemu pristúpil.
,,Ahoj. Som Jungkook." Pozdravil som sa milo a zároveň potichu aby som nenarušoval kľud mŕtvych.
,,Um. Ahoj. Som Kim Taehyung." Pozdrav aj s predstavením mi opätoval.
,,Poznal si ho?" Spýtal som sa zaujato.
,,Bol to môj kamarát. Najlepší kamarát na svete. Moja soulmate." Zaleskli sa mu oči.
,,Je mi to ľúto. Som jeho bratranec." Povedal som smutne.
,,Aha... to si ty. Som rád, že ťa spoznávam." Podal mi ruku, ktorú som prijal.
,,Nebudeš ma nenávidieť? Veď vieš..." Nemal som silu dopovedať to, že sa kvôli mne zabil.
,,Ty za nič nemôžeš, Jungkook. Nikdy som nemal rád jeho rodičov. Nikdy som nesúhlasil s tým, čo ho učili." Pomaly sa mu začali kotúľať slzy po lícach. Nenapadlo mi nič iné, než ho objať.
Objatie mi opätoval a ja som sa popri tom pozeral po celom cintoríne. Je celkom moderný a pekný. Uvidel som v diaľke nejakú postavu, ako sa na nás pozerá a usmieva. Netrvalo mi dlho identifikovať tú osobu. Jimin k nám podišiel bližšie a usmial sa na nás.
Pohľadom si zmeral Taehyunga a snažil sa ho pohladkať po chrbte. Samozrejme, že mu to nevyšlo. Posmutnel a pozrel sa na mňa. Opätovne sa mu na ústach objavil úsmev a poslal mi vzdušnú pusu.
,,Ďakujem ti." Usmial sa ako nikdy pred tým a odišiel.
To bolo poslednýkrát čo som ho videl.
-Koniec-
YOU ARE READING
Line on paper
FanfictionJikook AU Sľúbil som si, že ťa nájdem a budeme spolu. 21. 3. 2020 - 24. 4. 2020