A délután hamar elment. Tetsuékkal mentem vacsorázni, majd ezt követően a Karasunos fiúkkal voltam. A társalgóban helyezkedtünk el, és beszélgettünk valamint halkan hallgattunk zenét. Ott volt Takeda-sensei és Ukai-san is.
- Komolyan nem láttátok? - nevetett Tsukishima, majd Tanakara nézett - Tanaka-san pedig fetrengett tőle.
- Én láttam sajnos - emeltem fel a kezem.
- Mi az, hogy sajnos? - nevetett Tanaka - Ez baromi jó volt.
- Már annak, aki nem élte át - nézett ránk morcosan Hinata.
- Én tényleg nem láttam - szólt Takeda-sensei - Mi is történt pontosan?
- Hinata túl közel ment a hálóhoz, beakadt a feje és hátraesett a tegnap esti edzésen - nevette el magát Tanaka.
- Ez nem vicces! - szólt ránk Hinata.
- A lényeg, hogy jól vagy, Shouyo - nézett rá kedvesen Noya.
- Szerintem is ez a legfontosabb - sóhajtottam.
- Ennél már csak az volt jobb, amikor Kuroo-san elesett és rántotta magával Miya-sant - röhögött Tsukishima.
- Jó, az azért tényleg vicces volt, hiába aggódtam - húztam mosolyt az ajkaimra.
- De azért azt se hagyjuk ki, hogy te milyet ugrottál Bokuto-sannal - nézett rám Noya.
- Na arról nem akarok beszélni! - néztem rájuk hirtelen - Az a gyerek nem normális.
- Lehet az agya lepárolgott az izmaiba - gondolkodott el Suga.
- Hé, azért okos ám! - védtem meg a fiút - Jó jegyei vannak az iskolában.
- Az nem jelenti azt, hogy általánosságban is az - magyarázta Tsukishima.
- Gonoszak vagytok! - biggyesztettem el az ajkam.
- Viccelünk csak nyugi! - paskolta meg a vállamat Noya.
- Egyébként akkor mi is van veled, meg azzal a Miya gyerekkel? - nézett rám Ukai-san.
Én voltam az egyetlen lány a sok fiú között. Igen kellemes volt ez a kérdés.
- Nem tudom - szóltam zavartan - Nem vagyunk együtt.
- Kavartok? - kérdezte hirtelen Tanaka.
- Asszem?
- Pár napja még biztosabban mondtad. Mi lett azóta? - kérdezte őszinte kíváncsisággal.
- Mindenki mond mindent - szóltam majd a fiúkra néztem - Van xy aki nem szeret minket együtt látni, és elmondta a véleményét erről az egészről. Azóta valahogy nem érzem magam biztosnak.
- Mit mondott? - kérdezte Tobio.
- Ki volt az? - kérdezte Hinata.
- Az most nem lényeg, hogy ki volt - ráztam meg a fejemet - Azt mondta, hogy lehet ez csak a múlt miatt van, és csak visszajöttek az érzések, mert újra találkoztam vele, de nem szeretem. Csak a régi fájdalmamnak a megmaradt érzése.
- Oké, én tudom kiről van szó - fonta össze a karját Tobio.
- MI?! Mondd el! - támadta le őt Tanaka, Noya és Hinata
- Sajnálom, de nem mondhatom - nézett Tanakara és Noyara - Te pedig használd az agyadat, és jöjj rá egyedül - nézett Hinatara.
- Ez nem ér! - fújta fel az arcát Hinata.
YOU ARE READING
Somebody that I used to Know |Miya Atsumu Fanfiction - Befejezett|
Fanfiction...now you're just somebody that I used to know... ...egy múlt, mely nem ereszt téged. Egy nyári szünet, melyet sose feledsz. Egy edzőtábor, mely mindent megváltoztat. És egy fiú, kit valaha ismertél, a sors mégis újra lapot osztott számotokra... ...